Epäseksikkäin ammatti miehellä!
Tänään keksin, mikä ammatti tekee miehestä täysin seksittömän. Istuin kirkossa kuuntelemassa lapsen kuoron esitystä ja mietin siinä, että tuo uusi kirkkoherra on kyllä älyttömän miellyttävän tuntuinen mies. Josta ajatuksesta tuli mieleen, että vaikka kuinka olisi miellyttävä ja sympaattinen mies, niin seksikäs ei lainkaan! Vaikka ehkä ulkoisesti vähän muistuttaakin mun unelmamiestä, niin seksiä ei ole lainkaan. Sitten mietin yleensä pappeja, niin ei tullu kyllä yhtään seksikästä pastoria mieleen.
Eli julistan papin ammatin epäseksikkäimmäksi ammatiksi!
Kommentit (6)
Kunnon nörtti ei kyllä nappaa yhtään, samoin pappi tms. Kirjastonhoitajakaan kuten joku mainitsi, ei oikein sytytä. Ennemminkin pitäisi kysyä, mikä sytyttää sillä niitä on helpompi sanoa.
Päiväkodin täti, ja ihan oikein kirjoitettu.
Kampaaja, stylisti, kosmetologi, eikä mikään kirurgi tai gynekologikaan oikein sytytä.
Pappien ja kaikenmaailman imaamien kanssa en kyllä olisi senkään takia, että meillä menisi heti sukset ristiin uskontoasioista, sikäli ne on hyvin epäseksikkäitä.
Muuten olisi kyllä vaikea ammatin perusteella määritellä epäseksikkyyttä. Ehkä joku myyntimies, joka olisi sellainen lipevä hölötin työajan ulkopuolellakin.
Epäseksikkäin??? No, ehkä kirjastohoitaja tai toimittaja. Ne kirjastossa töissä olevat miehet tai toimittajat, joita mä tunnen, ovat luisuperseisiä ja röllymahaisia rillipäitä, joilla on huonot hampaat ja tukka hapsottaa. Ehkä joku pitää sitä älyllisyytenä, mut sori, mä en pidä. Jokaisella makunsa.