Ympärileikattu kalu on kauniimpi kuin leikkaamaton!
Olen reilu kolmekymppinen nainen. Minulla on ollut kymmenisen seksi kumppania ja kahdella on ollut ympärileikattu kalu. Ympärileikattu on ihanan näköinen kun terska on aina esillä, kun taas "tuppikalu" tai muuten vaan pitkällä nahalla varustettu on kamala ja monesti vielä epäsiisti!
Kommentit (8)
Onhan niitäkin kaluja, joiden terska on esillä tupista kaiken aikaa, vaikka ei ole ympärileikattu..
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 15:47"]
Onhan niitäkin kaluja, joiden terska on esillä tupista kaiken aikaa, vaikka ei ole ympärileikattu..
[/quote]n Juuri näin, ja kuinkahan moni luulee että kun on kikkelissä levossakin terska paljaana niin mies on sitten ympärileikattu?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:23"]
[/quote]n Juuri näin, ja kuinkahan moni luulee että kun on kikkelissä levossakin terska paljaana niin mies on sitten ympärileikattu?
[/quote]
Taitaa tästä maasta vähemmän löytyä niitä ympärileikattuja. Itselläni on terska näkyvissä aina ja seisokissa ei välttämättä ainakaan kokematon nainen huomaakaan, että ei ole ympärileikattu.
Sitäkö sinä huonosta itsetunnosta kärsivä savunaama itsellesi uskottelet. Ei se silti ole.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 06:47"]
Olen samaa mieltä!
[/quote]
Parhaimman vastauksen saa vastaamalla itselleen.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 14:27"]
Olen reilu kolmekymppinen nainen. Minulla on ollut kymmenisen seksi kumppania ja kahdella on ollut ympärileikattu kalu. Ympärileikattu on ihanan näköinen kun terska on aina esillä, kun taas "tuppikalu" tai muuten vaan pitkällä nahalla varustettu on kamala ja monesti vielä epäsiisti!
[/quote] Juu kyllä huputon veijari on nätimpi ja tietysti kiva muutenkin ;)
[/quote]Olen suomalainen mies ja mulla on punapäämansikka aina esillä. Ei siinä tarvitse olla ympärileikattu.
Olen samaa mieltä!