Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä keinoin olet saanut itsesi nuoremman näköiseksi?

Vierailija
17.11.2013 |

Kaikki vinkit kehiin, miten saisi olemukseen lisää nuorekkuutta ja hehkeyttä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumalla työkaveriin...

Vierailija
2/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yrittänyt, minusta se ei ole tarpeen. Olen ihan ikäiseni näköinen ja hyvä niin. Tukassa hyvä väri ja leikkaus, naamalla luonnollinen arkimeikki, jossa avainsana on hyvä pohjustus (primer+meikkivoide+peiteväri tummille silmänalusille+hyvä irtopuuteri, EI mineraalipuuteri, joka tuollaisella pohjalla tuppaa leviämään epätasaisesti).

Ja kyllä, en ole ikäistäni nuoremman näköinen, eikä tarvitsekaan.

-46-vuotias-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primerillä saa ihohuokoset piiloon http://www.skinmagonline.com/sg/wp-content/uploads/2013/02/Elite-Paris-Fantastic-Primer.jpg Tässä on näköjään pakkaus erilainen kuin siinä mikä mulla on, olisikohan Sokoksesta muistaakseni.

Vierailija
4/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeni

Vierailija
5/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kuntoilemaan tosissani, paino tippui 30 kg. Näytän paljon nuoremmalta enkä vanhalta plösöltä :D Kuntosalia kehiin, kroppa kiittää ja ryhti paranee, sekin tekee jo paljon. Nyt voin pitää sellaisia vaatteita kun haluan, tiukkoja ja jopa hiukan seksikkäitä ja näytän nuoremmalta kuin siinä säkkimäisessä muumimamma tunikassa :) helppoa ja halpaa!

Vierailija
6/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nelikymppinen näyttäen parikymppiseltä. Geenit määrittelee, mutta tärkeintä on ennalta ehkäisy. Olen yli 20 v käyttänyt vahvoja vitamiineja ja öljyjä. En valvo. Ihonhoidon, myös simänympärysten aloitin teininä. Vihreetä teetä olen sen 20 v myös hörppinyt päivittäin.

Luontaiskosmetiikka yhdistettynä esim lancomen täsmätuotteisiin toimii.

vettä pitää juoda kolme litraa joka päivä.

Näillä menty, välillä ryypäten ja poltellen, välillä enempi treenaillen

Naama (ja veriarvot :) ) säilyneet hyvinä.

Vierailija
7/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen liikunta, riittävä uni, terveellinen kasvispainotteinen ruoka. Pidän itseni hoikkana. Ihonhoidossa käytän herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita, kosteutan apteekin perusvoiteilla ja meikkaan hillitysti. Värjään hiukseni luonnollisella sävyllä. Kävin silmäleikkauksessa, jotta pääsin laseista eroon.

Vierailija
8/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, 3 litraa vettä per päivä ja vihreää teetä.

Vierailija
9/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos kun vastailette. Tuo primer oli ihan mahtava vinkki ja aion todellakin ottaa tuon vesi + vihreä tee yhdistelmän käyttöön. Kuntosalilla käyn jo. Millainen meikki / mitkä sävyt tekevät nuoremman näköiseksi? ap

Vierailija
10/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yritä näyttää nuoremmalta mitä olen, mutta kai se tulee ihan luonnostaan kun meikkaa ja laittautuu edes hieman.

Hoikka vartalo

Pienehköt rinnat

Pitkä tukka

Nuorekkaat vaatteet

Kevyt meikki, valokynää tummiin silmänalusiin

Luonnollisen vaaleat hampaat

Hymy, positiivinen asenne

Hyvä ryhti

Liikunta ja terveellinen ravinto auttaa hyvän olon ja ulkonäön saavuttamisessa. Syön myös vitamiineja päivittäin.

Vierailija
11/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, mitenkään nyt liikoja pelottelematta, mutta 40-vuotias onkin vielä muutaman vuoden ihan simpsakka. Lähenevät vaihdevuodet muuttavat tilanteen aika nopeasti. Ihosta katoaa joustavuus ja ryppyä pukkaa parissa vuodessa, ihan sama miten yrität estää. Älä säikähdä sitä, se kuuluu asiaan.

Toisin sanoen: ikääntyminen EI etene tasaisesti. Ekat silmärypyt tulevat noin 22-24-vuotiaana, sellaiset hienot rypyt. Siitä eteenpäin nainen on parikymmentä vuotta suht saman näköinen, kunhan ei välillä rajusti liho ja laihdu tai sairasta jotain tautia, joka (tai jonka lääkkeet) vaikuttavat ihoon.

Seuraava suuri rysäys tulee noin 44-50-vuotiaana, jolloin parissa vuodessa iho alkaa näyttää selvästi vanhemmalta ja ekat syvät silmärypyt ja suupielen juonteet tulevat.

Minulla tuo muutos tuli noin 43-vuotiaana, ja olen huomannut ystävättärieni kanssa täysin saman prosessin.

Mutta kuten sanoin: siinä ei ole mitään huonoa ja pahaa.

3

Vierailija
12/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki lähtee asenteesta. En osaa selittää, mikä siinä tekee sen, että oon niin nuoren oloinen ja myös näköinen. Olen 41v. Toisaalta yksi asia mitä mä en osaa kovin hyvin, on aikuismainen vakuuttavuus.

Mä en ole koskaan meikannut, enkä hoitanut ihoani. En aamuisin pese kasvojani, enkä laita niihin mitään. Mulla ei ole ryppyjä.

Mun sisäinen asenne on sellainen kupliva ja uskon aina huomiseen päivään, että selviydyn, vaikka itse asiassa olin masentunut 20 vuotta. Sen takaa paljastui kilpirauhasen vajaatoiminta. Tosin  voihan sekin itseasiassa olla nuorekkuuteni salaisuus, vajaatoiminnassahan aineenvaihdunta on hidastunut, keho on kuin jääkaapissa :)

Mutta en osaa siis mitään vinkkejä antaa.

Vierailija
13/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas silmämeikki helposti vanhentaa. Ja paksu meikkipohja myös.

Vierailija
14/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäytyy kuin täti niin näyttääkin tädiltä. Pitää liikkua ja olla iloisen näköinen. Usein ihmiset vnhetessaan lopettaa hymyilemisen ja nauramisen. Heillä on epätoivoinen murheen murtama ilme.

Vierailija
15/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ole muuten tärkeää ulkonäkö mutta lasten takia haluan näyttää hyvältä.Lasten isä jätti mut nuoremman naisen takia ja lapset on säälineet mua aika tavalla.Ei tykkää yhtään tästä nuoresta avovaimosta.

Vierailija
16/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla pitkä tukka auki, piilolinssit, kevyt meikki ja nuorekkaat tiukat vaatteet.

Vierailija
17/17 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poninhäntä.