Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet tulot, jo kolmas reissu ulkomaille vuoden sisään?

Vierailija
23.09.2013 |

Miten on mahdollista? Ystäväpariskunta on käynyt nyt viikon lomalla lämpimässä koko perheen kanssa, kaupunkilomalla kahdestaan ilman lapsia ja nyt taas lähdössä kaksistaan kaupunkiin joulun alla.

Millä rahalla?! On itse sanonut, että eivät ole hyvätuloisia... ajavat vanhalla autolla, asunto ihan tavallinen neliö tavallisella alueella... mies tavallisessa työssä ja nainen kotona, lapset hoidossa. En käsitä, ottaa päähän kun itse teen töitä niska limassa ja mitään ei jää ylimääräistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko

a) hankkia oman elämän ja lopettaa kadehtimisen b) mennä kysymään asiaa naapureiltasi

Vierailija
2/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkilomalle pääsee noin 200/hölö pariksi päiväksi. Sama raha menee vaikka baariin mennen tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niillä kuitenkin on säästöjä. Tai tekevät matkojen suhteen löytyöjä. Säästävät jossain muussa menossa, esim. nyt sitten siinä autossa.

Vierailija
4/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joulu selittyy aika näppärästi veronpalautuksilla.

Vierailija
5/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se pointti ole juuri se, että autoon ja asumiseen ei mene juurikaan rahaa, joten ne ylimääräiset sataset voi käyttää reissaamiseen. Ei noihin mitään hirveitä summia mene, helposti saa muutaman satasen kuussa säästöön, jos molemmat käy töissä.

Vierailija
6/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nainen kotona, lapset hoidossa"

ai kauhia!

Vierailija
7/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä  mieti sitä:) Meilläkin mies perustyössä, minä kotona. Tänä vuona käyty lasten kanssa Alpeilla lautailemassa, Legolandissa lentäen Legoland hotelissa, kaksi viikkoa Spals hotelisissa keskieuroopassa.

Ps. toiset käyttää rahaa eri tavalla kuin toiset:)

Vierailija
8/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 14:42"]

Miten on mahdollista? Ystäväpariskunta on käynyt nyt viikon lomalla lämpimässä koko perheen kanssa, kaupunkilomalla kahdestaan ilman lapsia ja nyt taas lähdössä kaksistaan kaupunkiin joulun alla.

Millä rahalla?! On itse sanonut, että eivät ole hyvätuloisia... ajavat vanhalla autolla, asunto ihan tavallinen neliö tavallisella alueella... mies tavallisessa työssä ja nainen kotona, lapset hoidossa. En käsitä, ottaa päähän kun itse teen töitä niska limassa ja mitään ei jää ylimääräistä.

[/quote]

Ne on ne tarjoukset. Me tehdään 5-6 viikon mittaista lomamatkaa vuosittain. Ja kaikki tuo maksaa matkakassoineen sen noin 8000-10000€.

Aika usein on näitä 2 yhden hinnalla yms. Äkkilähtöjä sun muita.

Meillä tuo matkailu on harrastus. Siihen me hassataan.

Vierailija
9/9 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole autoa eikä sisustusta. Vaatteekin on mitä sattuu ja kampaamoissa en käy. Laitan rahani matkustamiseen. Ostan matkan jostain diilistä tai halvat lentoliput ja vuokraan asunnon. Parikertaa autolla Helsingistä Porvooseen maksaa saman kuin Helsingistä Keski-Eurooppaan ja takaisin. Ne vähät rahansa laittaa siihen mikä on itselle tärkeää.