Mahtaako joulunavaus-ilotulitus onnistua tänään myrskyn vuoksi?
Raision Myllyssä pitäisi olla sellainen tänään illalla, olikohan se nyt kuudelta vai viideltä. Kuitenkin, yleensä ollaan perinteisesti oltu katsomassa.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 12:44"]
Raision Myllyssä pitäisi olla sellainen tänään illalla, olikohan se nyt kuudelta vai viideltä. Kuitenkin, yleensä ollaan perinteisesti oltu katsomassa.
[/quote]
Mietittiin ihan samaa.
t: maskulaiset
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:08"]
ei helvetti. Joulun avausilotulitus? Marraskuussa????
[/quote]Yleensä se on ollut loppukuusta, mutta tänä vuonna näköjään jo näin aikaisin. Kävin eilen Myllyssä, ja siellä oli jo joulukuuset sun muut koristelut jo ihan kaikki laitettu :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:13"]
[/quote]Yleensä se on ollut loppukuusta, mutta tänä vuonna näköjään jo näin aikaisin. Kävin eilen Myllyssä, ja siellä oli jo joulukuuset sun muut koristelut jo ihan kaikki laitettu :) ap
[/quote]
Eikö jouluaika ala vasta joulukuussa??? Ai niin mitä aiemmin sen kaupat aloittaa sitä enemmän ne saa rahaa.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:13"]
[/quote]
Eikö jouluaika ala vasta joulukuussa??? Ai niin mitä aiemmin sen kaupat aloittaa sitä enemmän ne saa rahaa.
[/quote]No älä mulle vauhkoa, en minä niitä kuusia siellä ollut virittelemässä :) Kai se kauppakeskukselle on kannattavaa jo nyt puffata joulua, että ihmiset hulluna jo ostaisivat? Itse kävin eilen ostamassa itselleni 2 toppia Gina Tricotista ja Seppälästä kolmet sukat + ruokaa Prismasta, eli missään joululahjaostoksilla en tosiaan ollut enkä tänäänkään ajatellut mennä kun seurattaisiin ilotulitusta kauempaa, jos sitä siis on. ap