Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varaatte hotellin ilman luottokorttia?

Vierailija
17.11.2013 |

Kataoin booking comin kautta hotelleja, kohdekaupungista vain kaksi antoi tehdä varauksen ilman korttia. Ja ne ovat liian kalliit jne. Myös hotellien omien sivujen kautta ei onnistu.

miten te luottokortittomat varaatte hotellinne? visa elektron ei käy.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittamalla

Vierailija
2/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö silloin vaadi takausta? Miten eroaa netissä tehtyyn muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt vanhempia maksamaan ja maksanut heille sitten käteisellä.

Vierailija
4/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:03"]

Soittamalla

[/quote]

kyllähän ne silloinkin pyytää luottokortin numeroa, miten muka eroaa nertivaraukseen ettei puhelimessa vaadittaisi vakuuta?

Vierailija
5/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa oon varannut eikä tarvi maksaa etukäteen

Vierailija
6/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:08"]

Olen pyytänyt vanhempia maksamaan ja maksanut heille sitten käteisellä.

[/quote]

Siis eihän tässä mistään maksusta kyse ole. Luottokortti halutaan varauksen takuudeksi, eli jos ei ilmesty niin veloitetaan peruutusmaksu tai jopa huoneen hinta.

Kysy vanhemmilta tai läheisiltä, saatko käyttää heidän luottokorttiaan, sen ei siis tarvitse olla sun oma. Joskus onnistuu myös siten, että maksat varauksen etukäteen. Riippuu ihan hotellista.

Vierailija
7/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:03"]

Soittamalla

[/quote]

kyllähän ne silloinkin pyytää luottokortin numeroa, miten muka eroaa nertivaraukseen ettei puhelimessa vaadittaisi vakuuta?

[/quote]

Ei kovin usein olla hotelleissa yövytty, mutta soittamalla on kyllä muistaakseni hoituneet. Joka tapauksessa on täytynyt soittaa kun varaussivustoilta ei ole löytynyt sopivaa vaihtoehtoa (kaksi aikuista ja 3-4 pikkulasta). Hienosti ovat kuitenkin vuodepaikat kaikille järjestäneet niin että ollaan päästy samaan huoneeseen kaikki (ei sviittiä).

Vierailija
8/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh,, paljon Suomessa hotelleissa yöpyvänä ei mitään ongelmaa, eli kyse lienee ulkomaista? Ei minulla ole luottokorttia, ihan vaan pankkikortti. Puhelinvarauksen olen tehnyt. Sitten kun menen, maksan heti, joten ei ongelmaa. 

Vierailija
9/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:23"]

Ööh,, paljon Suomessa hotelleissa yöpyvänä ei mitään ongelmaa, eli kyse lienee ulkomaista? Ei minulla ole luottokorttia, ihan vaan pankkikortti. Puhelinvarauksen olen tehnyt. Sitten kun menen, maksan heti, joten ei ongelmaa. 

[/quote]

puolaan ollaan menossa, eikä saa netissä varattua. Ap

Vierailija
10/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen aina laittanut electronin tiedot luottokorttikohtaan, hyvin on kelvannut.

Vierailija
11/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vissiin matkustele ulkomailla omatoimisesti? Luottokortti on vakuutena, ei sitä veloiteta etukäteen.

Itse en pärjäisi ilman luottokorttia, maksan sillä lennot ja varaan hotellit.

Niin ja ihan vaan kysymyksenä: miksi pelkäätte sitä luottokrttia? Ei sinne itsestään mitään laskuja kerry.

Vierailija
12/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on "ketjuhotellin" kanta-asiakaskortti niin ei tarvitse nettivarausta tehdessä maksaa etukäteen tai luottokorttia.

Hinnat ja edut on myös silloin paremmat.

Vierailija
13/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:27"]

Ette vissiin matkustele ulkomailla omatoimisesti? Luottokortti on vakuutena, ei sitä veloiteta etukäteen.

Niin ja ihan vaan kysymyksenä: miksi pelkäätte sitä luottokrttia? Ei sinne itsestään mitään laskuja kerry.

[/quote]

en saa luottokorttia, siksi.

Vierailija
14/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:26"]

No itse olen aina laittanut electronin tiedot luottokorttikohtaan, hyvin on kelvannut.

[/quote]

mistä olet varannut?

Vierailija
15/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta olette varanneet elektronilla? Bookinc com ei ainakaan hyväksy, kysyin sieltä asiaa. Ap

Vierailija
16/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on lentää sinne Puolaan ja varata hotelli vasta siellä, joko turistitoimistosta tai menemällä suoraan hotelliin. Jos ei ehdottomasti halua yöpyä tietyssä hotellissa ja kaupungissa riittää majapaikkoja.

Ei hotellivaraussivustoilla yleensä Electron käy, koska sinne ei voi tehdä katevarausta. Eri juttu jos ostaa netistä jotain, niin yleensä voi laittaa Electronin tiedot luottokorttikohtaan.

Vierailija
17/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen juurikin tuon bookingin kautta varannut sekä hotels.comin, myös kaikkiin kotimaan hotelleihin on electron kelvannut. Viime kerrasta on kyllä jo reilu vuosi aikaa.

Kokeile tehdä varaus ja laita vain ne electronin tiedot siihen, et ainakaan voi hävitä mitään.

Vierailija
18/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:46"]

No olen juurikin tuon bookingin kautta varannut sekä hotels.comin, myös kaikkiin kotimaan hotelleihin on electron kelvannut. Viime kerrasta on kyllä jo reilu vuosi aikaa.

Kokeile tehdä varaus ja laita vain ne electronin tiedot siihen, et ainakaan voi hävitä mitään.

[/quote]

booking com vastasi että elektron ei käy vakuudeksi, kai minä heihin luotan kuitenkin. Ap

Vierailija
19/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:43"]

Yksi vaihtoehto on lentää sinne Puolaan ja varata hotelli vasta siellä, joko turistitoimistosta tai menemällä suoraan hotelliin. Jos ei ehdottomasti halua yöpyä tietyssä hotellissa ja kaupungissa riittää majapaikkoja.

Ei hotellivaraussivustoilla yleensä Electron käy, koska sinne ei voi tehdä katevarausta. Eri juttu jos ostaa netistä jotain, niin yleensä voi laittaa Electronin tiedot luottokorttikohtaan.

[/quote]

joo, parempi näköjään vaan pyytää taas siskon luottokorttia lainaksi. En uskalla lasten kanssa lähteä ilman etukäteisvarausta. Ap

Vierailija
20/48 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:27"]

[/quote]

En pelkää, mutta periaatteessa en halua maksaa palvelusta, jota en tarvitse enkä käytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän