Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ..ttu, mies vaihtoi TAAS autoa, nyt paloi käämit!!!!!!

Vierailija
17.11.2013 |

Mies vaihtoi taas autoa, oliskohan kolmas kerta tämä syksyn aikana ja rahaa EI tosiaan ole liikaa...!!! Nosti luottokortin luottorajaa ja osti taas auton siis vaihtoi. Ja juuri sai kolmen luottokorttinsa velat maksettua, niin eikö taas... Mulle taisi riittää nyt..!

Ei näytä lapsillekaan hyvää esimerkkiä jatkuvalla autojen vaihdolla... V.tuttaa rankasti!!! Suutuin miehelle ja sanoin kyllä kantani tähän asiaan, mutta ei välitä. :(

Ihan kun olisi joku pikkupoika jonka pitää saada koko ajan uusi "lelu". Ja yleensä jouluisin ostaa luottokortilla lapsilleen kalliita lahjoja vaikka ei olisi varaa ja antaa ymmärtää, että olisi muka paljonkin rahaa... Kyllä ärsyttää!! Suutuin miehelle tästä asiasta, mutta ilmoitti vaan, että tehty mikä tehty, että ei voi mitään jos en asiasta tykkää.

Tunnevammainen???

Tai voi henkisessti pahoin, niin pitää kok oajan autoa vaihtaa? Tai ilmeisesti joku pakkomielle autoihin ja kaupan tekoon?

En YHTÄÄN tykkää tuosta!! Se saa minut näkemään aina punaista! Ilmotin jo, että saa etsiä jonkun muun joka tuota autojen jatkuvaa vaihtoa jaksaa katsoa.

Asiallisia kommentteja kiitos.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sillä keino vetää yhteisiä rahoja välistä. Etkö tajua ?

Joka vaihdossa se jättää itelleen tilille fyrkkaa - ja todennäköisesti pelaa ne jossain pokerisaitilla.

Ootte kohta korvia myöten veloissa.

Vierailija
22/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he haluavat leuhkia rahoillaan käyvä taistelua naapurin kanssa kummalla parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he haluavat leuhkia rahoillaan käyvä taistelua naapurin kanssa kummalla parempi.

Niin naiset vai? Parempi jakku kuin naapurilla, parempi kaulakoru kuin naapurilla, parempi terassikalustus kuin naapurilla jne.

Vierailija
24/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 10:54"]

Mun kaverin isällä oli tuollainen taipumus. Taustalla oli mt-ongelma. Hän näki pikku-ukkoja, et autossa oli jotain vikaa, ja pakkomielteensä oli autojen vaihtaminen. Voisiko sinunkin miehesi taustalla olla jokin pelko?

Mun äidillä on tämä sama! On vaihtanut nyt kesän ja syksyn aikana autoa 4 KERTAA! Niissä on kuulemma aina jotain vikaa (autot on ihan uusia). Olen itse katkaissut välit kokonaan, koska se on ihan sekaisin koko ihminen.

Ja välien katkaiseminen auttaa ilmeisesti äitiäsi ? Laitetaanko välit poikki aina , kun toisella ongelmia ja sekaisin ?

Pääsääntöisesti.

Niin minä ainakin teen.

Vierailija
25/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

justitiina kirjoitti:

vaikka ostaakin omilla rahoillaan niin on kyllä niin hirveetä tämä just. meillä sama..en edes muista kuinka monta autoa ollut..vaihtaa autoa kahden kk:n välein..ehkä ei niin ärsyttäis jos osallistuis muihin laskuihin ja tekisi muita kodin asioita yhtä innolla !

Miksi sinä nostit tämän vuosia vanhan ketjun?

Jos sinulle maksetaan tästä, niin millä perusteella sinä näitä nostelet? Onko sinulle annettu joku lista, jonka mukaan pitää nostaa vaan saatko arpoa nostettavat ketjut ihan itse?

Mitä se sinun persettä kutittaa vaikka tämä ketju olisi nuijasodan ajalta? Jos asia on kiinnostava ja siihen haluaa kommentoida niin ei ole mitään väliä milloin ketju on aloitettu.

Vierailija
26/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tekee samaa, mutta ilman velkarahaa. Kiva kun ei ehdi opetella autojen rekkareita kun jo taas uus pihassa. Hänellä ei ole mt-vikaa, joku pakkomielle vaan vaihtaa tavaroita (moottorikelkat, mönkijät, tietokoneet, kännykät). En jaksa enää välittää, hyviä autojahan nuo kaikki on olleet. Ärsyttää vaan tuo venkoilu. 

Jos myynnistä saa aina vähän voittoa, eli myy kalliimmalla kun on itse ostanut, niin silloin se on kannattavaa toimintaa. Tunnen muutamia, jotka osavat muutamalla satasella pikkuvikaisen auton, laittavat sen kuntoon ja myyvät muutamalla tonnilla. Siitä kertyy äkkiä ihan kiva 'pikku summa' säästöön, jolla voi sitten tehdä jotain kivaa.

Vierailija
27/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki just tota aivan samaa. On exä syystä ettei kyennyt hoitamaan mitään raha asioita, minä jouduin aina paikkaamaan tilit. Katso ettei sulle käy samoin.

Vierailija
28/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 10:54"]

Mun kaverin isällä oli tuollainen taipumus. Taustalla oli mt-ongelma. Hän näki pikku-ukkoja, et autossa oli jotain vikaa, ja pakkomielteensä oli autojen vaihtaminen. Voisiko sinunkin miehesi taustalla olla jokin pelko?

Mun äidillä on tämä sama! On vaihtanut nyt kesän ja syksyn aikana autoa 4 KERTAA! Niissä on kuulemma aina jotain vikaa (autot on ihan uusia). Olen itse katkaissut välit kokonaan, koska se on ihan sekaisin koko ihminen.

Ja välien katkaiseminen auttaa ilmeisesti äitiäsi ? Laitetaanko välit poikki aina , kun toisella ongelmia ja sekaisin ?

Pääsääntöisesti.

Niin minä ainakin teen.

Sama juttu. Vähän aikaa sitten yhden ystävän (tai siis ex-ystävän) puoliso jäi kiinni pettämisestä, ja heille tuli ero. Ystävä masentui vakavasti ja oli ihan sekaisin, joten katkaisin välit saman tien. Ei harmita yhtään, vaikka olimme liki 20 vuotta ystäviä.

Vierailija
29/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ..ttu, taas oli eilen ilmestynyt uudet 300 euron kengät eteiseen, vaikka niitä on vaimolla 20 paria ennestään. Nyt palaa käämi!

Vierailija
30/31 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:58"]

Shopaholic. Miesten ostoriippuvuus ilmenee juurikin usein autojen ja elektroniikan jatkuvana uusimisena. Naisilla yleisempi ilmenemismuoto on vaatteideiden ja sisustuksen uusiminen. Jostain syystä naisten ostoriippuvuudesta puhutaan enemmän ja se tuomitaan herkemmin, vaikka miehen ostoriippuvuus on melkeinpä pahempi asia (autot ja elektroniikat maksaa usein aika paljon enemmän kuin vaatteet ja niiden jälleenmyyntiarvokin on huonompi).

Esim. stressi voi laukaista pakonomaisen tarpeen shoppailla.

Jos AP:n mies maksaa omista rahoistaan autot niin mitään ongelmaa ei ole. Jos ei maksa niin sitten rahahanat kiinni. Miksi tehdä ongelma noin yksinkertaisesta asiasta?

Joo munki mies makso omista rahoista aina autonsa kunnes halusi niin uuden auton, että suostutteli minut ottamaan autolainan (aiko maksaa joka erän), no nyt minä maksan miehen autoa (maksanu jo pitkään) ja onneksi tämä laina helvetti päättyy seuraava vuonna huhtikuussa.

Mies harrastaa kalliita harrastuksia joihin hänen rahat uppoavat ja minä elätän meidät puolta huonomalla palkalla. Maksaen tietenkin kaikki laskut.

Vierailija
31/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS osti uuden topin vaikka niitä on kymmeniä ennestään. Pyytää myös lisää vaatekomeroita taloon. Palaa käämit!!!!!