Mikäköhän tämä on? tuli veren mukana ulos..Ei herkille.
Voiko olla jokin "kiinnike"? Alkio? vai vain hyytynyttä verta....Tullut tuollainen ainakin 3 kertaa viimeisten vuosien aikana . Kuukautiset ovat epäsäännölliset. Muutaman viikon tullut vaaleaa verta, pyyhittäessä. Mutta tämän tullessa, verta tuli enemmän ja oli tummempaa.
Kommentit (15)
:D Joo, kyllä siinä kohtaa kun tuommoisen huomaan. Haluan vain tietää mikä se on!
Kuva on epätarkka, paha mennä sanomaan mitään.
Moniko oikeasti haluaa avata jonkun veriklönttikuvan?
Vaikea tietää.. Minulla tuollaisia tulee usein kuukautisten loputtua. Ilmeisesti yrität raskautua. Ei tule onnistumaan jos tuollalailla stressaat!
Lapsettomuus tausta.. ja siksi olisin melkein toivonut tuon alkion olevan. Jotain olisi edes yrittänyt tapahtua. Tiedän olen epätoivoinen! ap
Lapsettomuus tausta.. ja siksi olisin melkein toivonut tuon alkion olevan. Jotain olisi edes yrittänyt tapahtua. Tiedän olen epätoivoinen! ap
Näytti kyllä vauvelin alulta... Toivottavasti ei ollut, jos haluat raskaaksi :(
Minun mielestä vain hyytynyt veriklimppi.
Mulla tuli kerran valtavasti verta ja klönttejä. Kaikki housujen läpi. Tuntui että kohtu putsasi itseään.
paljaalla silmällä näyttäisi "pussin" sisällä olevan katkarapumainen juttu...se ei mene rikki niinkuin hyytymät yleensä. Ulkopuolella oli jonkinlaisia riekaleita....ap
Hei lopeta nyt ennen kun sekoot lopullisesti!
Ja sellainen limakalvonpalanen joita tulee kuukautisten aikana, ei mene rikki helposti.
Saisitko tarkemman kuvan näytettäväksi?
On joko verihyytymäklöntti, tosin sellaiset eivät sisällä mitään " kovaa" tai sitten se on alkio, oikein kun siristin silmiäni niin sellaisenkin voisi siinä nähdä..
Mutta kyllähän sinä itse sen näet, että kumpi on, kai olet ihan alkuraskauden (rv4-6) alkiokuvia nähnyt?
Hyytymältä tai limakalvon palalta näyttää
Vähän häiritsevää, että tutkit vuotojasi noin tarkasti.