Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisestä, joka vähättelee koronaa vielä senkin jälkeen, kun on itse sairastanut koronan?

Vierailija
19.09.2020 |

Näitähän on mm. Brasilian presidentti. Sillä ei muuttunut mielipide koronan vaarattomuudesta edes oman sairastamisensa jälkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meinasiko siltä henki sitten lähteä vai pääsikö pikkuyskällä?

Vierailija
2/6 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai hän voi vähätellä koronaa silloinkin, jos korona on ollut hänelle lievä.

Ei ollut juuri vakavia oireita, ei ole itse kokenut sitä vakavana sairautena.  Ei ollut korkeaa kuumetta, kovia särkyjä, eikä tarvinnut sairaalahoitoa, puhumattakaan tehohoidosta.

Jotkut myös kestävät sairauksia ja vaikeuksia paremmin kuin toiset.

Ei tuossa ole mitään kummallista minun mielestäni.

Ihmiset ovat niin erilaisia monissa asioissa, että ulkopuolisen on paha mennä arvostelmaan kenenkään muun kokemuksia mistään sairaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meinasiko siltä henki sitten lähteä vai pääsikö pikkuyskällä?

En tiedä tarkkaan, mutta varmaan lähempänä sitä pikkuyskää kuin hengenlähtöä. On tosin olemassa ikiaikainen sanonta, että mikäpä pahan tappaisi. Näyttää pätevän myös korona-aikaan.

Sillä todellinen diktaattorihan se Brasilian presidentti on. Esim. ei välitä pätkääkään Brasilian sademetsien tuhoista ja siellä elävien alkuperäisheimojen oikeuksista ja tilanteesta.

Vierailija
4/6 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yksinkertaisena ja tietämättömänä.

Vierailija
5/6 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti täytyy sellaisen olla.

Oli sitten pienesti tai isosti sairastettu se.

Vierailija
6/6 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä iltana maaliskuun lopulla pientä hengenahdistusta, pikkukuume kahtena päivänä. Kas, koronahan se oli, muilla perheessä köhänä ilman kuumetta, testatusti.

Puoli vuotta tuon jälkeen, ei mitään jälkitauteja. Joten kyllä, empiirisen kokemuksen myötä ihmetyttää tämä kohkaaminen asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi