Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko tietää jos miehesi olisi...

Vierailija
19.09.2020 |

Pettänyt sinua henkisesti pidemmän aikaa harrastamalla puhelinseksiä toisen naisen kanssa? Haluaisitko tietää vaikka se olisi jo loppunut?

Minä tein tuota varatun miehen kanssa, ja nyt mietin että kuuluisiko vaimon saada tietää noista puuhista.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mammoille on tämän perusteella ok jos äijänsä soittaa toiselle naiselle koko yön mittaisia runkkupuheluita, joissa avautuu fantasioistaan? Hyvä sitten, ap ei ole tehnyt mitään väärää.

Miten tuo on minulta pois? Jos mies haluu sen oman aikansa noin käyttää niin mikäpä siinä.

Vierailija
42/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies fantasioi, ja miten soitti ettei vaimo kuule?

Vaimolla on vuorotyö hoitoalalla. Fantasioista en halua kertoa tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mammoille on tämän perusteella ok jos äijänsä soittaa toiselle naiselle koko yön mittaisia runkkupuheluita, joissa avautuu fantasioistaan? Hyvä sitten, ap ei ole tehnyt mitään väärää.

Mies käy töissä, osallistuu kodin- ja lastenhoitoon, viettää meidän kanssa laatuaikaa, meillä on yhteistä aikaa ja hyvää seksiä, mutta mies fantasioi ja masturboi. Kyllähän tuo takia pitää koko elämän mennä sekaisin ja pistää lapset kärsimään esim eron järkyttävimmät seuraukset.

Vierailija
44/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käy töissä, osallistuu kodin- ja lastenhoitoon, viettää meidän kanssa laatuaikaa, meillä on yhteistä aikaa ja hyvää seksiä, mutta mies fantasioi ja masturboi. Kyllähän tuo takia pitää koko elämän mennä sekaisin ja pistää lapset kärsimään esim eron järkyttävimmät seuraukset.

Kuinka pitkälle saa mies mennä fantasioissaan? Mun mielestä salaisten fantasioiden jakaminen ja yhteinen masturbointi on pahempaa kuin joku pikainen baaripano.

Vierailija
45/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haluaisin kyllä tietää ja kovasti kiinnostaisi tietää kuka nainen luurin toisessa päässä on ollut ja haluaa asian sydämeltään :'D olen itse kokeillut puhelinseksiä pari kertaa ja ei se oikein liveseksiin vertaudu. Muutenkin kuulisin mieluusti miehen pettämiset koska meidän pitäisi kyllä sitten selvittää mitä helvettiä varten hän pettää kun olisiemme vuosia sitten sopineet avoimesta suhteesta vaikkei tietenkään kaikkea tarvitse kertoa... Miehelle tämä ei kuitenkaan käynyt päinsä, mutta minulle kävisi koska vain. Niin voisin olla kovasti ärtynyt, mutta saisinpa sitten oikeuteni.

Vierailija
46/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus lienee se, että aloittaja on ollut kuviossa jokseenkin yhdentekevä. Olisi voinut olla kuka tahansa. Varatun miehen toiminta ei ole ollut ok, mutta vaimo tuskin eroaisi tuollaisen takia. Pariskunnalla taisi olla lapsia. Lapset kärsisivät, kun avioparin välit tulehtuisivat lopulta aika mitättömän asian vuoksi. Enemmän harmia aiheuttaisi tuollainen ilmoittelu. Miksi siis asia pitäisi vaimolle kertoa? Ethän sinä aloittaja tässä vaimoa ajattele, kun et ajatellut sitä ensinkään? Yrität vain jotenkin sovittaa tekoasi. Lasten takia, kannattaa nyt vain elää teon kanssa. Mies eläköön myös.

Vierailija
47/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle saa mies mennä fantasioissaan? Mun mielestä salaisten fantasioiden jakaminen ja yhteinen masturbointi on pahempaa kuin joku pikainen baaripano.

Miten tuo eroaa baaripanosta? Tunteetonta masturbointia ja tyhjiä sanoja,

Vierailija
48/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset hänen tunteensa on sinua kohtaan?

Panoa varmaan kaipasi, mutta lopulta ei uskaltanut, ettei vaimo saa tietää. Minä pistin hommalle lopun kun kyllästyin. Kova oli fantasioimaan tietyistä asioista...

Hänellä ei ollut mitään henkisiä tunteita sinua kohtaan ja puhut henkisestä pettämisestä.

Huomionhakua, koska huomasi, että ei ollutkaan merkittävä. Tragedia sinänsä, mutta elämä on.