Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmentajani käytöksestä vuosia sitten

Vierailija
19.09.2020 |

Olen näin aikuisena miettinyt, että onko nuoruudessani täyttynyt hyväksikäytön kriteerit.

Kun olin 13-vuotias, 30-vuotias (perheellinen) valmentajani alkoi viestitellä kanssani. Kun olin 14-vuotias, viestittely jatkui päivittäisenä (tässä kohtaa olin "ihastunut") ja muistaakseni 15-vuotiaana viesteissä oli jo vahvasti seksiä mukana - hänen puoleltaan.

Viesteissä pohdittiin millaista "se" sitten tulisi olemaan ja muuta pikkutuhmaa. Itse sain paljon kehuja ulkonäöstäni ja lupauksia yhteisestä tulevaisuudesta kunhan olisin hieman vanhempi. Hän viestitteli enimmäkseen työpäivänsä aikana, illat oli varattu perheelle ja toki urheilulle.

Viestittelyn lisäksi hän pussasi minua poskelle kahdesti kun olin 16-vuotias.

16-vuotiaana jotenkin havahduin tilanteeseen, häpesin omaa käytöstäni ja meni vuosia, että uskalsin puhua asiasta koska MINÄ olin tehnyt niin väärin ja iskenyt perheellistä miestä.

Urheilun lopetin ja päätin unohtaa koko asian.

Nyt aikuisena ja perheellisenä ajattelen, että onkohan tuo asia vaikuttanut elämääni ja olisiko siitä hyvä puhua jonkun kanssa.

Asia nousee välillä pintaan nyt kun omat lapset ovat nuoria. En tiedä mitä tekisin jos joku aikuinen tekisi tuolla tavalla minun lapsilleni, en halua edes kirjoittaa tänne.

Seuratkaa tarkkaan nuortenne tekemisiä, varsinkin varhain kypsyvien tyttöjen. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele terapeutin kanssa.

Valmentajasi oli halpamainen ja sinä olit lapsi. 

Vierailija
2/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain oikein tiedä miten varaisin ajan. En kehtaa työterveydessä sanoa nyt vuosien jälkeen, että "ai niin tästä en ole puhunut ikinä juuri kenellekään".

Ja auttaisiko puhuminen ja sanottaisiinko vain että mitään ei lopulta edes tapahtunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ollut asiatonta, mutta uskon, että ilmiö on melko yleinen.

Itse ihastuin naispuoliseen opettajaani, tosin se opettajani luuli sitä ehkä viattomaksi ihailuksi. Mutta muistan sen ihmeellisen melkeinpä pyörryttävän onnentunteen vatsanpohjassa ja koko kehossani, kun pääsin halaamaan häntä. Ja halusin koskettaa häntä ja katselin hänen kuviaan. Vein hänelle enemmän lahjoja kuin muut.

Vaivihkaa kerjäsin häneltä huomiota ja olin kiitollinen pienestäkin huomiosta. Olin itse 12-vuotias ja ikäisekseni lapsenomainen ja fyysisesti vielä kehittymätön tyttö. Minua kiusattiin, mutta se opettajani antoi mulle huomiota, mikä monesti pelasti päiväni. Those were the days...

Vierailija
4/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin naispuoliseen opettajaani, tosin se opettajani luuli sitä ehkä viattomaksi ihailuksi. Mutta muistan sen ihmeellisen melkeinpä pyörryttävän onnentunteen vatsanpohjassa ja koko kehossani, kun pääsin halaamaan häntä. Ja halusin koskettaa häntä ja katselin hänen kuviaan. Vein hänelle enemmän lahjoja kuin muut.

Vaivihkaa kerjäsin häneltä huomiota ja olin kiitollinen pienestäkin huomiosta. Olin itse 12-vuotias ja ikäisekseni lapsenomainen ja fyysisesti vielä kehittymätön tyttö. Minua kiusattiin, mutta se opettajani antoi mulle huomiota, mikä monesti pelasti päiväni. Those were the days...

Täydennän vielä: olen edelleenkin hukassa seksuaali-identiteettini kanssa, mutta muistan tajunneeni jo silloin, että siinä oli jotain pahasti vialla, kun tunsin siten naispuolista opettajaani kohtaan. Muistan sen, miten häpesin tunteitani. Muut ikäiseni tytöt ihastuivat poikiin, jotkut ehkä filmitähtimiehiin ja mä ihastuin aikuiseen naiseen. 😢

Mun tapauksessani se opettaja itse ei todennäköisesti tajunnut siitä ihastumisestani juurikaan mitään, vaan ajatteli, että vain pidän hänestä opettajana. Hän myöskin suhtautui minuun lempeästi ja viattomasti kuin vaikkapa tyttäreensä.

Vierailija
5/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jonkun mielestä tätä voidaan kutsua ilmeisesti ilmiöksi (?) , joten juuri tästä syystä kannan asiasta häpeää ja tyydyn unohtamaan koko asian.

Itse olin 15-vuotiaana naisen mitoissa, mutta aivan kakara, jota tavallaan toki imarteli valmentajan huomio, mutta myös tavallaan kauhistutti.

Ap

Vierailija
6/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jonkun mielestä tätä voidaan kutsua ilmeisesti ilmiöksi (?) , joten juuri tästä syystä kannan asiasta häpeää ja tyydyn unohtamaan koko asian.

Itse olin 15-vuotiaana naisen mitoissa, mutta aivan kakara, jota tavallaan toki imarteli valmentajan huomio, mutta myös tavallaan kauhistutti.

Ap

Se on ilmiö, jossa on riskinsä. Siksi sinuna menisin terapiaan.

T. Se opettajattareensa ihastunut ex-lettipää

Vierailija
7/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on ihan normaalia kehittyvälle teinille. Sen sijaan sen aikuisen valmentajan puolelta tämä oli erittäin ei-okei käytöstä.

Et tehnyt mitään väärin, olit lapsi. On aikuisen vastuulla pitää huolta lapsista ja teineistä, ei sekstailla niille. Kannattaisi ehkä etsiä kirja jossa puhutaan tästä aiheesta? Toisten kokemukset usein selvittävät oman pääni (enemmän kuin se että itse vatvoisin tapahtuneita vaikka terapeutille).

Vierailija
8/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmentajan käytös oli rikollista.

Vierailija
9/9 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia olla ihastunut opettajaan valmentajan lapsena/teininä. Mutta valmentajan/opettajan flirttailu lapselle/teinille on kyseenalaista ja rikollista. Normaali aikuinen ei liehittele lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi