Tekisitkö töitä 1700e/kk palkalla, josta vielä verot pois?
Kommentit (28)
Saisin saman verran liiton korvauksia, joten en tekisi. Ja nykyistä työtäni It-alalla en tuolla palkalla myöskään suostuisi tekemään.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:45"]
Saisin saman verran liiton korvauksia, joten en tekisi. Ja nykyistä työtäni It-alalla en tuolla palkalla myöskään suostuisi tekemään.
[/quote]
Itse asiassa saisin työttömänä enemmänkin, nykyisen palkan perusteella
Mä saan verojen jälkeen 1000-1100 euroa kuukaudessa. Ja joo, teen töitä, jotta mukulat sais ruokaa.
Tekisin, sillä olen vasta valmistumassa. Kaikki työkokemus olisi tässä vaiheessa eduksi, vaikka siis valmistunkin ammattiin, jossa yleensä lähtöpalkka on siinä 3000 e/kk.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:45"]
[/quote]
Itse asiassa saisin työttömänä enemmänkin, nykyisen palkan perusteella
[/quote]
Paljonko palkkasi on?
Tekisin ja olen tehnytkin. Oli mahtavaa saada kituuttelun jälkeen noinkin paljon palkkaa. Sain jopa rahaa säästöön. Otin työn vastaan ja samassa yrityksessä aukesi pian toinen paikka sisäisessä haussa. Sain tämän toisen paikan, koska minulla oli siihen sopiva koulutus ja olin hoitanut tuon "matalapalkkahomman" hyvin.
Minä teen, olen tehnyt jo kymmenen vuotta. Hyvin pärjätään, minä ja kaksi lasta.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:29"]
en tekisi, saan nyt 340 euroa enemmän pelkkinä tukina, työnteossa ei ole järkeä jos siitä ei makseta kunnolla
[/quote]
Millaisista tuista tämä summa koostuu?