Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teille ok, jos asuisitte kumppaninne kanssa ja hänen sisaruksensa (kaks teiniä ja yksi ekan luokan aloittanut) tulisivat kyläilemään ihan milloin lystäävät

Uupunut
19.09.2020 |

Tilanne on tämä. Olemme asuneet puolisoni kanssa n. 3 kuukautta yhdessä hänen omistamassaan omakotitalossa ja hänen kolme veljeä tulevat melkein ihan milloin lystäävät meidän kotiin milloin mitäkin tekemään, syömään kaapit tyhjäksi (minä maksan ruat) tai porsastelemaan huvikseen ja pelaamaan videopelejä. Puolisoni käy töissä eikä ole aina paikalla, kun nämä tulevat eikä aina tiedäkkään heidän tulostaan.
Olen tosi helposti ahdistuva persoona enkä pysty olemaan juuri oma itseni vieraiden läsnä ollessa ja minua ahdistaa ja uuvuttaa juuri tälläiset yllätys kyläilyt tai, jos vieraat ovat pidempään kuin 2 tuntia. Hän on tietoinen asiasta ja ymmärtää.
Tänään tuli mittani kuitenkin täyteen, kun nuorempi veljistä tuli tänään aamulla äitinsä kyydillä vissiin eikä minulle ollut kerrottu mitään. Eilen tuli kaksi teiniä yöksi. Söivät heti leipäkaapin tyhjäksi, myös minun gluteenittomat leivät ja olen 7. vk raskaana. Minulla ei ole autoa, joten en pysty käymään kaupassa, joten aamupalaksi vedin sitten vain riisiä. Äsken alkoivat valittamaan nälkää, kun ei ole leipää tai valmis pizzaa kaapissa. Minun tekemä ruoka ei kelpaa.
Äsken tulin siivoamasta heidän leivän murujaan keittiön pöydältä ja lattialta meidän makkariin ja parahduinn itkemään uupumustani ja vihaani.
Puolisoni piti olla kotona tänään, mutta tuli yks kiireinen työkeikka aamulla, eikä ole kotona. Olen siis ihan yksin.
N22

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No polje sinne kaupalle fillarilla vai miten olet ne ruuat tähän asti käynys ostamassa. Raskausviikkoja peräti 7 kpl - no voi voi.

Niin olen tähän asti tehnyt, en enää vain jaksa aamupahoinvointieni jälkeen lähteä pyöräilemään ja palata 3kg painavat kauppakassit olalla hikiotassa. Jos alan poikien syönnin tahtiin käymään aina kaupassa niin ajan itseni vararikkoon. Maksan siis kaikki ruuat ja laskut.

Aloittaja

Onhan toi nyt aivan älytöntä. Et ole elatusvelvollinen, eikä kyllä ole miehesikään. Etkä ole edes kutsunut heitä kylään, jolloin tarjoamisen ymmärtäisikin.

Vierailija
62/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miegesi lunastanut talon äidiltään ja sisaruksilataan itselle? Ikävä kylä et omista talosta yhtään joten ei sinullaole sanomista asiaan. Ehkä voitte miehesi kanssa ostaa talon puoliksi suvulta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omakotitalo on miehesi omistana niin voit ostaa häletö 50 % osuuden. Silloin sinullakin olisi jotian sanomista. Toisaalta jos osta koko 100 % niin määräät täysin,olethan silloin kiinteistön omistaja.

Vierailija
64/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miegesi lunastanut talon äidiltään ja sisaruksilataan itselle? Ikävä kylä et omista talosta yhtään joten ei sinullaole sanomista asiaan. Ehkä voitte miehesi kanssa ostaa talon puoliksi suvulta??

Joskus vanhempiensa ulosotosta ostanut. Olen työtön eikä minulla ole muita tulon lähteitä kuin kelan myöntämä 90€ toimeentulotuki siitä asti kun muutin puolisoni luokse. Hän omistaa 100% koko huushollista.

Vierailija
65/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy tästä lähin itse kaupassa ja maksaa ruuat jos haluaa elättää sisaruksensa. Sinä maksat omat ruuat, joita he eivät saa syödä tai sitten maksat pienen summan miehelle siitä minkä ruuan olet oikeasti syönyt. Kyllä se kyläily ravaaminen loppuu kun et ruoki heitä. Nyt olisi muutama kuukausi aikaa saada toi poikki. Itse en pystyisi tuollaiseen asuntoon lasta tuomaan, vaan hommaisin pienen oman asunnon itselleni ellei tuota tilannetta saa muutettua.

Vierailija
66/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päivitystä. Puolisoni tuli kotiin n. tunti sitten ja hän oli ilmeisesti aika pahalla päällä ja huusi pojille, että nyt siivotkaa keittiö. En sen päivän tapahtuman jälkeen jaksanut enää välittää ja hän tietää etten jätä sotkuja siivoamatta. Kerroin siinä hänelle, kun tuli makkariin mitä päivän aikana oli tapahtunut ja sanoin jo etsiväni omaa asuntoa.

Selvästi säikähti asiaa ja alkoi itkemään ja anomaan etten muuttaisi ja lupasi nyt pitää pojat kurissa (ainakin tämän viikonlopun). Pahoitteli että oli joutunut koko päiväksi ja illaksi töihin, mutta ymmärrän tuon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan