Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teille ok, jos asuisitte kumppaninne kanssa ja hänen sisaruksensa (kaks teiniä ja yksi ekan luokan aloittanut) tulisivat kyläilemään ihan milloin lystäävät

Uupunut
19.09.2020 |

Tilanne on tämä. Olemme asuneet puolisoni kanssa n. 3 kuukautta yhdessä hänen omistamassaan omakotitalossa ja hänen kolme veljeä tulevat melkein ihan milloin lystäävät meidän kotiin milloin mitäkin tekemään, syömään kaapit tyhjäksi (minä maksan ruat) tai porsastelemaan huvikseen ja pelaamaan videopelejä. Puolisoni käy töissä eikä ole aina paikalla, kun nämä tulevat eikä aina tiedäkkään heidän tulostaan.
Olen tosi helposti ahdistuva persoona enkä pysty olemaan juuri oma itseni vieraiden läsnä ollessa ja minua ahdistaa ja uuvuttaa juuri tälläiset yllätys kyläilyt tai, jos vieraat ovat pidempään kuin 2 tuntia. Hän on tietoinen asiasta ja ymmärtää.
Tänään tuli mittani kuitenkin täyteen, kun nuorempi veljistä tuli tänään aamulla äitinsä kyydillä vissiin eikä minulle ollut kerrottu mitään. Eilen tuli kaksi teiniä yöksi. Söivät heti leipäkaapin tyhjäksi, myös minun gluteenittomat leivät ja olen 7. vk raskaana. Minulla ei ole autoa, joten en pysty käymään kaupassa, joten aamupalaksi vedin sitten vain riisiä. Äsken alkoivat valittamaan nälkää, kun ei ole leipää tai valmis pizzaa kaapissa. Minun tekemä ruoka ei kelpaa.
Äsken tulin siivoamasta heidän leivän murujaan keittiön pöydältä ja lattialta meidän makkariin ja parahduinn itkemään uupumustani ja vihaani.
Puolisoni piti olla kotona tänään, mutta tuli yks kiireinen työkeikka aamulla, eikä ole kotona. Olen siis ihan yksin.
N22

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehen kanssa keskustelun paikka. Säännöt selviksi ja sitten mies kertoo ne sisaruksilleen. Ole jämäkkä asiassa. Sano, ettet jaksa tällaista touhua.

Vierailija
22/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun tekemän ruuan edes pitäisi kelvata. Kun valitus nälästä alkaa, passitat heidät kotiinsa syömään. Ootko sanonut mitään? Esim. siitä, että söivät sun leivät. Vai hymisteletkö vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt piste tuolle. Jos ei vanhempansa lapsiaan kasvata, niin sinä ja puolisosi kasvatatte. Siis sen suhteen, että teille ei tulla kuin sovitusti ja kutsuttuna. Jos puolisollesi ei sovi tämä järjestely, niin sitten ero. Ei ole muuta vaihtoehtoa, usko pois.

Vierailija
24/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana.

Vierailija
25/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Jos sä et olisi paikalla, nuoko oleilisivat siellä sitten keskenään? Ainakin leivät ja vastaavat pitäisin piilossa ja sanoisin, ettei tämä ole täysihoitola, menkää kotiinne syömään.

Kyllä. Kerran olivat tulleet meille molemmille mitään ilmoittamatta ja olin palaamassa työhaastattelusta kotiimme jääkaappimme ja pakastin tyhjäksi syötynä. Koti ihan mullin mallin, vaikka olin edellisenä päivänä siivonnut lattiasta kattoon. Puolisoni tokaisi tähän vain, että jaa pitääpä sitä käydä kaupassa. Ei paljoo naurattanut

Vierailija
26/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaan pitää saada tolkku nyt heti, muuten sitä ei tule ikinä.

Vierailija
27/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet seuraavan kerran yksin ja ilmestyvät oven taakse, sano, ettei nyt sovi, haluat levätä rauhassa. Ja perään huikkaat, että sopikaa seuraavan kerran etukäteen kyläilystä. Avain uuteen paikkaan.

Vierailija
28/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämmöinen voi olla edes totta. Aika vääristynyt käsitys maailmasta täytyy olla, jos joutuu edes pohtimaan, onko tuollainen ok tai normaalia. Ap:ei todellakaan ole.

Vierailija
29/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun tekemän ruuan edes pitäisi kelvata. Kun valitus nälästä alkaa, passitat heidät kotiinsa syömään. Ootko sanonut mitään? Esim. siitä, että söivät sun leivät. Vai hymisteletkö vaan?

Eivät sanoneet mitään, mulkoilevivat vain. :(

Vierailija
30/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehelle suorat sanat ja avain pois ulottuvilta.

Vierailija
31/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukossas se vika on. Sorry vaan. Kannattaa paeta ja lujaa!

Vierailija
32/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että miehesi ymmärtää. Mitä hän on konkreettisesti sanonut? Onko valmis muuttamaan tilannetta? Miksi noiden sisarusten teillä pitää jatkuvasti roikkua? Miksi eivät viihdy kotonaan?

Vierailija
33/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon peruskaava:

Pöyristyttävä tilanne. Ap torppaa pyytää näennäisesti neuvoja, mutta torppaa kaikki ehdotukset selityksillä, jotka käyvät koko ajan typerämmiksi.

Sivulla kolme ap alkaa sekaantua sadussaan, logiikka pettää lopullisesti.

Silti louskuttaminen jatkuu vielä viiden sivun verran.

Vierailija
34/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Jos sä et olisi paikalla, nuoko oleilisivat siellä sitten keskenään? Ainakin leivät ja vastaavat pitäisin piilossa ja sanoisin, ettei tämä ole täysihoitola, menkää kotiinne syömään.

Kyllä. Kerran olivat tulleet meille molemmille mitään ilmoittamatta ja olin palaamassa työhaastattelusta kotiimme jääkaappimme ja pakastin tyhjäksi syötynä. Koti ihan mullin mallin, vaikka olin edellisenä päivänä siivonnut lattiasta kattoon. Puolisoni tokaisi tähän vain, että jaa pitääpä sitä käydä kaupassa. Ei paljoo naurattanut

Ei oo todellista!

Vierailija
35/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Aikamoinen lammas olet jos tuollaisen jälkeen et ole pistänyt peliä poikki.

Vierailija
36/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niillä veljillä on avain teille?

Meillä on avain piillossa ulkokuistilla ja puolisoni sanoi, että se avain on pidettävä siellä

Joo niin varmaan.

Vierailija
37/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sanoneet mitään, mulkoilevivat vain. :(

Mutta sanoitko sinä?!? Etteivät voi syödä sun leipiä (tai mitään muutakaan kysymättä).

Vierailija
38/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provon peruskaava:

Pöyristyttävä tilanne. Ap torppaa pyytää näennäisesti neuvoja, mutta torppaa kaikki ehdotukset selityksillä, jotka käyvät koko ajan typerämmiksi.

Sivulla kolme ap alkaa sekaantua sadussaan, logiikka pettää lopullisesti.

Silti louskuttaminen jatkuu vielä viiden sivun verran.

En ole mielestäni torpannut yhtäkään neuvoa. Omaa asuntoa olenkin tässä jo etsimässä kotipaikkakunnaltani.

Vierailija
39/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sanoitko sinä?!? Etteivät voi syödä sun leipiä (tai mitään muutakaan kysymättä).

Sanoin sanoin. Ei vaikutusta. :'(

Vierailija
40/66 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa innostua olemaan mies, jos sisarukset ajavat raskaana olevan puolison pois kotoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän