Danny and Armi: Love me tender. Nyt katsotte tämän videon. Mikä koreografia!
Kommentit (56)
Cheekillä on upea englanninkielinen tuotanto. Ai että kun mä olisin päässyt tekemään niihin biiseihin videot. Olisi kyllä kovempi koreografia kuin Armilla ja Dannyllä.
Armi ja Danny sentään osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää ole valittu maailamn huonoimmaksi musiikkivideoksi?
Valittiin joo.
En jaksa katsoa nyt, olen nähnyt jo niin monta kertaa. Tuostahan on tehty YouTubeen kaikenlaisia pilaversioita myös:
https://www.youtube.com/watch?v=BqnkP5RwWuc
(tässä vain muutamia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni koreografia on Jari Samulinin. Hän tanssiikin tuossa. Tai no, tanssii ja tanssii.
Mitä tanssijat itse ovat mahtaneet ajatella tuosta koreografiasta? Kyllä heillä on ihan omatkin aivot päässä.
Ei tuo tuohon aikaan ollut niin kamala kuin nyt.
Biisissä on sentään kaunis melodia, yllättävän hyvin lausuvat kun miettii ettei silloin ollut niin paljon kieliopintoja koulussa.
Näin Dannyn ja Armin useasti 80-luvun alussa. He oli oikeasti hätkähdyttävän kauniita, molemmat. Danny on pitkä.
No olen minä kamalampaakin nähnyt. Katsoin Lastenklinikan kummit konsertin. Joku Elastinen aiheutti enemmän myötähäpeää kuin tämä video.
Vierailija kirjoitti:
Danny oli 40 vuotta sitten komea mies.
Jostain syystä mieleeni tuli Grease-musikaali, ehkä Armin asun perusteella.
Kammottavat tanssijat pilasivat koko koko esityksen. :D
Te ette vaan ymmärrä aikakauden liikekieltä.
Tuo on ollut kuuminta hottia tanssiliikkeissä. Tekisipä vielä come backin, niin saataisiin vähän vipinää taas tanssilattioille. Ei mitään tylsää twerkkausta ja hinkkausta.
Onhan se toisaalta aikamoinen meriitti, että jengi jossain ympäri maailmaa on nähneet vaivaa tehdäkseen parodiaversioita juuri tästä videosta!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Mä joskus laskin tän biisin kielioppivirheet. En nyt jaksa uudestaan mutta lukuisa määrä niitä on mahdutettu yhteen jollotukseen :D
Koreografia on kyllä huikea. Oletteko muuten nähneet Åke Blomqvistin diskotanssiopetusvideon. Vetää vertoja tälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette vaan ymmärrä aikakauden liikekieltä.
Tuo on ollut kuuminta hottia tanssiliikkeissä. Tekisipä vielä come backin, niin saataisiin vähän vipinää taas tanssilattioille. Ei mitään tylsää twerkkausta ja hinkkausta.
En. Olen 55-vuotias, mutta en Armi & Daddy -sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus laskin tän biisin kielioppivirheet. En nyt jaksa uudestaan mutta lukuisa määrä niitä on mahdutettu yhteen jollotukseen :D
Koreografia on kyllä huikea. Oletteko muuten nähneet Åke Blomqvistin diskotanssiopetusvideon. Vetää vertoja tälle!
Niin vetää, ja juuri siksi luulin, että tämä koreografia oli Blomqvistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vetää, ja juuri siksi luulin, että tämä koreografia oli Blomqvistin.
Olen ollut siskoni kanssa Åken discotanssikurssilla. Hän kiersi ympäri maata pitämässä niitä. Siksi suomalaiset tanssiikin niin hyvin!
Ai kauheeta! Ihan huikeet muuvit. Miten niillä on pokka pitänyt? Varsinkin tuo ”impro-osuus” on sellanen, et meinaa lirahtaa pissa housuun :D.
Ei ole missään tapauksessa huono. Vaan tosi hauska. Semmoinen tosi camp. Biisikin on hyvä. Tosi nostalginen.
Kunhan joku nyt veis sen edes kunnon parturiin..
Armi on kyllä edukseen; niin hento ja siro.
Danny vaan on jämähtänyt noille vuosikymmenille...
Vierailija kirjoitti:
Kunhan joku nyt veis sen edes kunnon parturiin..
Ja sama toivomus pätee TÄNÄ PÄIVÄNÄ.