Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi****! "Poikaystävälläni" on avovaimo!!

Vierailija
16.11.2013 |

Oon ihan romuna. Mies jota oon tapaillut monta kuukautta, onkin varattu! Unohti kertoa tällaisen pikkuseikan. Nyt ei auta muuta kuin pikkutilitys. Ollaan tosiaan tehty kaikkea kivaa yhdessä, kesällä oltiin pienimuotoiseilla reissullakin... Nyt tuli sitten puun takaa tieto, että mies seurustelee, ja hän kuittaa sen vain "Onhan sun pitänyt tietää". No, en ole tiennyt. Miehellä on kiireinen työ ja asuu toisella paikkakunnalla, joten koko ajan ei voitaisi nyhjätä kiinni toisissamme, mikä on mulle ok, mutta en todellakaan olisi arvannut tätä. Jonkin sortin psykopaatti täytyy miehen olla, ja nyt loppu tapaili. Se on varma. Eli jos luet tätä ketjua K, niin mun puolesta tämä oli tässä. Puhelinnumerokin on nyt poistettu. Ja niitä avaimia mun kämppään et tuu näkemään koskaan. Ja unohda viestitykset ja soittelut. Vaihdan puhelinnumeroa, jos niitä vielä tipahtelee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:31"]

Usko mua, ap. Et ole ollut ainoa. Siellä se on tekstiviesteillä ja puhelimessa lirkutellut muillekin "tyttöystäville", luvannut avioliittoa, joo, ja haluaa ehdottomasti pari lasta ainakin sun kanssa. Mahdollisimman pian. Ja kyllä se on niin, että mies tuo kotiin sen turvan. Nainen luo kodin. Eikö? Tuttua huttua?

Onko kyseessä T. K. Turun läheltä? Ajaa pakettiautolla?

[/quote]

Ei ole sama hlö, vaan e-Suomesta.

ap

Vierailija
2/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:47"]

Aiotko soittaa vaimolle ja kertoa tilanteen?

[/quote]

En aio soittaa. Kaiken lisäksi tämä henkilö on houkutellut avovaimonsa muuttamaan Suomeen. Avovaimo on kotoisin Saksasta. Ja nyt kehtaa sikailla selän takana. Jos on ollut vain hairahdus, niin parempi ettei avovaimo tiedä. Jos miehellä on jatkossakin tarvetta tällaiseen, niin jää ennen pitkään kiinni. Mutta itse en aio pitää mitään yhteyttä enää häneen. Kiitos kaikille kannustavista viesteistä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy lujana!

Vierailija
4/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repskops, se k käy täällä varmaan

Vierailija
5/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:14"]

[/quote]

Mitä sä sait tosta kommentista? Orgasmin?

En ole ap, mutta en voi ymmärtää perisuomalaista vittuilua, ironiaa ja sarkasmia, varsinkaan kun ne ovat erityisen huonosti esitetyssä muodossa. Ap:lla tuskin on kivaa tällä hetkellä, joten turpa kiinni ja vähän empatiaa, tack!

Vierailija
6/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidän suhde edennyt jo ns. intiimille tasolle?

Vierailija
7/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bustaa vaimokkeelle. 

Vierailija
8/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö miehen luona käydessäsi huomannut niitä avovaimon tavaroita? Vai eikö mies ikinä kutsunut sinua kylään, vaikka tapailitte kuukausia? Eikö missään vaiheessa tosiaan hälytyskellot heränneet, jos mies halusi aina tavata sinun luonasi? Ihmeellistä sinisilmäisyyttä.

Vierailija
9/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:14"]

[/quote]

Mitä sä sait tosta kommentista? Orgasmin?

En ole ap, mutta en voi ymmärtää perisuomalaista vittuilua, ironiaa ja sarkasmia, varsinkaan kun ne ovat erityisen huonosti esitetyssä muodossa. Ap:lla tuskin on kivaa tällä hetkellä, joten turpa kiinni ja vähän empatiaa, tack!

[/quote]

Tätä myös ehkä vähän ihmettelin. Kuitenkin kun ihmiset saattaa vaikka päiväkirjaansa kirjottaa ''Voi hemmetin pekka, sä olet kusipää!'' vaikka tietää ettei pekka koskaan tule lukemaan sun päiväkirjaa, niin miksei keskustelupalstalle vois? Miks pitäis aina sanoo jotenkin ''pekan ei kyllä tarvi enää yhteyttä ottaa, minä en hänelle vastaa'

Vierailija
10/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:57"]

Etkö miehen luona käydessäsi huomannut niitä avovaimon tavaroita? Vai eikö mies ikinä kutsunut sinua kylään, vaikka tapailitte kuukausia? Eikö missään vaiheessa tosiaan hälytyskellot heränneet, jos mies halusi aina tavata sinun luonasi? Ihmeellistä sinisilmäisyyttä.

[/quote]

"Minulla on täällä vain yksiö, jota en ehdi siivota ja asunnossa pelkkä sänky. Sinun kotisi on niin tilava ja kodikas, viihdyn paremmin siellä, tänne minun asuntooni ei oikein edes mahdu. Kaiken lisäksi, kun tämän minun työni takia tapaamme niin harvoin, niin vähin mitä voin tehdä, on matkustaa sinun luoksesi."

Kyllä toi nyt suhteellisen helposti läpi aikansa menee Eikä tarvi erityistä sinisilmäisyytätä.

Vierailija
11/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin nykyisen mieheni kanssa 2kk ennen kuin kävin hänen kämpillään. Miksikö? Opiskeltiin, eikä meillä ollut autoa. Miehen kämpälle oli opiskelupaikalta 4km, mun kämpälle 500m. Hänellä oli myös kämppis, mikä tarkoitti sitä että miehen kämpällä ei juuri koskaan saanut olla ns rauhassa. Mies sitten käytännössä asu mun kämpällä heti seurustelun alusta lähtien. Kävi kotoa vaan kerran pari viikossa hakemassa vaatteita. Lopullinen muutto oli helppo, kun melkein kaikki irtokama oli kulkeutunut vuoden seurustelun aikana mun luo jo valmiiksi.

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 06:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:57"]

[/quote]

"Minulla on täällä vain yksiö, jota en ehdi siivota ja asunnossa pelkkä sänky. Sinun kotisi on niin tilava ja kodikas, viihdyn paremmin siellä, tänne minun asuntooni ei oikein edes mahdu. Kaiken lisäksi, kun tämän minun työni takia tapaamme niin harvoin, niin vähin mitä voin tehdä, on matkustaa sinun luoksesi."

Kyllä toi nyt suhteellisen helposti läpi aikansa menee Eikä tarvi erityistä sinisilmäisyytätä.

[/quote]

Vierailija
12/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu 20 vuotta sitten. Miehen luona en käynyt koskaan, mutta muuten olimme aika paljonkin yhdessä. Minulla ei ollut autoa ja miehen koti oli huonojen julkisten liikenneyhteyksien päässä, olimme siis minun yksiössäni. Pari kertaa mies puhui tyttöystävästään, mutta jutut olivat aina parin vuoden takaa, joten en niitä yhdistänyt siihen päivään. Olimme peräti vuoden "yhdessä", kunnes satuin soittamaan miehelle huonolla hetkellä hänen ollessa avovaimonsa luona. Avovaimo soitti minulle rääkyvän puhelun takaisin miehen puhelimella ja aikamoinen yllätys se oli totta tosiaan minullekin! Se oli selvä, että siitä miehestä en sen jälkeen edes ajatellut tulevan miestäni, tulevien lasteni isää tai yhtään mitään muutakaan. Mies jätti sinä päivänä avovaimonsa ja tuli lirkuttelemaan minulle, mutta ei auttanut enää, luottamus oli mennyt.

Mietipä siis tarkkaan haluatko tuollaista "miestä" enää, onko luottoa tarpeeksi ja olisiko tällä suhteella ollut hyvä pohja tulevaisuutta ajatellen, hyvä juttu vaan, että asia tuli ilmi ja pääset eroon tuosta tyypistä. Aikansa se kirpaisee, mutta varmasti myös opettaa.

Vierailija
13/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja!!!!

Vierailija
14/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tapauksessani mies ihmetteli, ettenkö muka tiennyt vaimosta, että sehän oli ihan itsestään selvää. Ihan totta tosiaan joo, kun toinen ei sanallakaan mainitse asiasta ja puhelimessa roikuttiin jatkuvasti miehen ollessa kotipaikkakunnallaan.

Vierailija
15/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tieto tuli esille?

Vierailija
16/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko soittaa vaimolle ja kertoa tilanteen?

Vierailija
17/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaimolle tai mee käymään.

Vierailija
18/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Miksette selvitä niitä miesten taustoja ennen kuin alatte tiiviimmin olemaan yhteydessä? Oma mieheni on tuollainen. Poimii netistä helposti höynäytettäviä akkoja. Usein n. 200 km säteeltä. Käy niiden luona (ei koskaan tietenkään meillä) kerran viikossa tai kahdessa, kun mä olen työmatkalla, voi olla yötäkin tai lähteä pikku matkalle.

Tätä voi jatkua kuukausikaupalla. EIkö oikeasti hälytyskello soi, kun mies ei kutsu luokseen, ei esittele kavereitaan, jne? Eikö? Kun tulee viestejä, mutta aina ei voi soittaa? Kun tulee yllättäviä peruutuksia "työasioihin" vedoten.

Tyhmät vosut on istuneet juhlapyhiä yksin kotonaan ja odotelleet, että kohta se mun tuleva aviomies ja lasten isä tulee luvatusti mun kanssa joulua viettämään, sillä on vaan töitä ensin tai käy isoäidillään. Sitten klo 17 mies laittaa vietsiä, sori en pääse ja joku syy. Ja silti, SILTI nämä naiset suostuu jatkamaan tapailua.

Mies on nyt toisen kerran jäänyt tästä kiinni. Tiedän yksityiskohdat tekstiviesteistä ja olen tavannut nämä naiset. Meille on tulossa avioero. Mies on sika. Mutta joku raja hei sillä herkkäuskoisuudellakin, naiset!

Vierailija
19/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on munkin poikaystävällä... mutta vasta pari vuotta meidän eron jälkeen.
Huono poikaystävä ja paska tilanne sulla, välit katki vaan nyt kun tilanne on selvinnyt. Ei mitään jäyniä, ei kostoja vaan niin kauas tuollaisesta paskasta kuin pääset ja uusi alku rakkauselämään.

Mua ainakin ärsyttää yli kaiken nää tyypit jotka tahtoo olla suhteessa ja sooloilevat ohessa (ja voi että miten hyviä syitä heillä on kodinulkopuolisille suhteilleen... "vaimoni ei ymmärrä mua" vanha klassikko joka vetoaa hoivaviettisiin aina "suhteemme on avoin"-vakuutteluun joka taas on kohdennettu avomielisimmille.)
Heitä pukki mereen ja jatka eteenpäin.

Vierailija
20/24 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua, ap. Et ole ollut ainoa. Siellä se on tekstiviesteillä ja puhelimessa lirkutellut muillekin "tyttöystäville", luvannut avioliittoa, joo, ja haluaa ehdottomasti pari lasta ainakin sun kanssa. Mahdollisimman pian. Ja kyllä se on niin, että mies tuo kotiin sen turvan. Nainen luo kodin. Eikö? Tuttua huttua?

Onko kyseessä T. K. Turun läheltä? Ajaa pakettiautolla?