Likaiset hiukset, miksi?
Tänaan kaupan kassajonossa edelläni oli nainen, jolla oli puolipitkäthiukset, aivan todella rasvaiset ja näki ettei ole edes kammattu tai harjattu. Tätä näkee suht usein. Ihan mielenkiinnosta kyselen mammoilta, jotka eivät pese hiuksiaan niiden ollessa likaiset: mikset pese ennen kuin lähdet ihmisten ilmoille? Ja muutenkin, eikö itseäsi inhota ne likaiset hiukset?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen joka aamu, mutta jos hiukset ovat auki ovat ne jo iltapäivällä rasvaiset. Pesen teepuuöljyshampoolla - ei apua.
Sinä ap osaat varmaan auttaa kun kerta tiedät kaiken?? Pitäiskö kesken työpäivän lähteä pesemään hiuksia?
Hiukseni myös menevät todella helposti takkuun.
Peset ja hoidat hiuksiasi väärin, jos hiukset ovat juuresta rasvaiset ja silti takussa.
Kokeile ensin pesua syväpuhdistavalla shampoolla. Käytä shampoota riittävästi ja vaahdota se päänahkaan huolella.
Shampoo on huuhdottava hiuksista hyvin. Jos päänahkaan jää shampoojämiä, päänahka alkaa kutista ja ärtyä ja tuottaa lisää talia.
Hoitoaine levitetään pyyhekuiviin hiuksiin vain pituuksiin, ei päänahkaan. Ja se hoitoainekin huuhdotaan pois huolella.
Joskus lähmäisen tukan taustalla on herkistyminen hajusteille. Kannattaa kokeilla esim. Erittäin Hieno Suomalainen -sarjan hajusteetonta shampoota ja hoitoainetta.
Kannattaa myös kokeilla sulfaatitonta shampoota, joskus se sopii paremmin kuin tavallinen.Olen 37.
Kaikki mahdolliset shampoot on kokeiltu. Kuvitteletko todella että en osaa hiuksiani pestä.😂 En käytä hoitoainetta.
Myös kasvoni ovat hyvin rasvoittuvat.
Taas yksi joka kuvittelee tietävänsä kaiken. Myös muiden asiat.
"En käytä hoitoainetta. Hiukseni menevät nopeasti takkuun."
No tuota... 1+1=2
Minä käytän jätettävää hoitoainetta hiusten latvoihin. Hiukseni menevät nopeasti takkuun. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen illalla menossa uimaan pesen vasta uimahallissa.
mutta jos menee vesijuoksemaan, niin ei tarvitse pestä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Olen 37.
Kaikki mahdolliset shampoot on kokeiltu. Kuvitteletko todella että en osaa hiuksiani pestä.😂 En käytä hoitoainetta.
Myös kasvoni ovat hyvin rasvoittuvat.
Taas yksi joka kuvittelee tietävänsä kaiken. Myös muiden asiat.
Et käytä hoitoainetta? Ja sitten ihmettelet, kun hiukset menevät takkuun.
Näköjään et tosiaan osaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pese, kun lähdet ihmisten ilmoille? No, jos oon suunnitellut, etten mene ihmisten ilmoille, mutta sitten pitää kuitenkin mennä, niin en sun takia kuitenkaan pese hiuksiani ennen kuin lähden. Tai jos käy niin, että hiukset näyttävät illalla hyvältä, mutta sitten hikoankin vähän yöllä, niin ne näyttävät aamulla likaisilta. Pesen sitten illalla ne, kun käyn suihkussa.
Etkö käy aamuin illoin suihkussa eli vähintään 2x päivässä?
T: Mies
Miksi pitäisi käydä noin usein? Itse käyn kaksi kertaa viikossa...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pese, kun lähdet ihmisten ilmoille? No, jos oon suunnitellut, etten mene ihmisten ilmoille, mutta sitten pitää kuitenkin mennä, niin en sun takia kuitenkaan pese hiuksiani ennen kuin lähden. Tai jos käy niin, että hiukset näyttävät illalla hyvältä, mutta sitten hikoankin vähän yöllä, niin ne näyttävät aamulla likaisilta. Pesen sitten illalla ne, kun käyn suihkussa.
T: Mies
Jos pitkätukkainen käy suihkussa 2x päivässä, ei siinä muihin harrastuksiin paljon aikaa jää jos ei halua pää märkänä suihkia ulkona kylmään vuodenaikaan.
Nuoruudessani pidettiin neuroottisena ihmistä, joka peseytyi kerran päivässä. Ei ollut normaalien touhua tai sitten oli urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: MiesJos pitkätukkainen käy suihkussa 2x päivässä, ei siinä muihin harrastuksiin paljon aikaa jää jos ei halua pää märkänä suihkia ulkona kylmään vuodenaikaan.
Nuoruudessani pidettiin neuroottisena ihmistä, joka peseytyi kerran päivässä. Ei ollut normaalien touhua tai sitten oli urheilija.
Käyn suihkussa aamuin illoin ja pesaisen myös pitkän tukan. Aamulla pitää vähän föönata mutta ei ole ongelma muuten.
Ei ole flunssa ollut, tukassa pöpöt viihtyy.
Jos kasvot ja hiukset rasvoittuvat niin runsaasti että näyttävät likaisilta, kannattaa miettiä ruokavaliota. Siinä on joku pielessä.
Minäkin aina ennen selittelin kunnes päätin hoitaa negatiiviset asiat järjestykseen.
"En käytä hoitoainetta. Hiukseni menevät nopeasti takkuun."
No tuota... 1+1=2