Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulla(kin) on koira, mutta en voi sanoa että rakastaisin sitä

Vierailija
16.11.2013 |

...joten voisitko ystävällisesti kysyä luvan ennen kuin tulette tervehtimään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei fleximammat.

Vierailija
2/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halutaan sua tervehtiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mulla kamala pentukuume, haluan yorkin ♥

Vierailija
4/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ehkä avata  hieman lisää aihetta: Oon aina kammonnut sitä kuinka kontrolloimattomasti flexin päässä olevat koirat toisinaan lähestyvät meitä. Tervehtiminen on tosi ok, mutta kummankin koiran kontrolli pitää olla koko ajan omistajallaan. Ja nyt se sitten kävi: Mun koira raadeltiin pahaan kuntoon lenkillä. Terrieri tapissa olevan flexin päässä, emännällä ei mitään kontrollia, huomio jossain muualla, aivan ennakoimaton ja yhtäkkinen hyökkäys tilanteessa johon ei voinut millään tavalla varautua. Oon niin kypsä!
Toivoisin ihan kauheasti, että kaikilla omistajilla olisi sellainen ajatus, että ihmiset päättävät tervehtivätkö koirat, eivät koirat. Silloin tilanteessa on alusta pitäen sellainen henki, että se sujuu kivasti. Hirveen paljon näkee porukkaa, jolla ei näytä olevan minkäälaista ymmärrystä siitä, että voivat vaikuttaa koiransa toimintaan.

Toinen tapauks oli, kun mun elukka oli sairaana. Tosi kovaa sai karjua joillekin että älä nyt prkl päästä sitä koiraas tänne, tällä on tauti ja se voi tarttua.

Vierailija
5/5 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi flexejä ei kielletä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi