Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinun koulukiusaajistasi on tullut

Vierailija
19.09.2020 |

Mun eräs kiusaaja osa on saanut lapsia 2-3 eri miehen kanssa, ja osa kiusaajista eronnu avioliitoista, mutta nää päätyypit mitä ne on.

Dippainssi isossa yrityksessä
Psykologi (on myös lesbo) mikä sinänsä hassua että nämä kiusaajat itse osa kiusasivat "haukkumalla mua lesboksi"
Yläasteella opo
Yläasteella lehtori
Ala-asteen lehtori
Kauppatieteen maisteri isossa yrityksessä

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli noin 35-vuotiaana ja ehti käydä vankilassakin.

Vierailija
42/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ainakin mtjuttujensa takia sairaseläkkeellä. Mut ei kiinnosta olkoon mitä on ja missä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia molemmista.

Vierailija
44/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaduunin tekijöitä ja pelokkaita luterilaisia lampaita.

Vierailija
45/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiusaaja väitteli tohtoriksi. Kiusaaja oli ns. menestyviä ja itsevarmoja ihmisiä, joiden mielestä muita sai halveksi, koska he olivatkin huonoja.

Vierailija
46/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusasi/nälvi alakoulussa opettaja. Nyt jo vainaa.

Itsestäni tuli myös ope ( ei peruskiulussa).

Vierailija
47/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole tullut mitään ja pelkään elämää ( niinkuin joku osuvasti jo viestiinsä kirjoitti). Kiusaajat näyttävät elävän ainakin ihan mukavaa elämää. Moni opiskellut ja perheellinen. Itse jäisin mieluiten metsämökkiin asuvaan ja eläisin siellä, ettei tarvitsisi enää olla ihmisten kanssa tekimisissä. Kaikki elämäni vaikeudet eivät todellakaan ole kiusaajien syytä, mutta kyllä he tekivät elämästäni vaikeampaa ja niiden vuosien vaikutukset näkyvät vieläkin. Joskus aina mietin, että olisin ansainnut tavallisen nuoruuden, kun en koskaan muille pahaa tehnyt ja olin jo muutenkin aika ujo. Nyt sitten ei paljon mitään jäljellä enää siitä ihmisestä mikä haluaisin olla. En tiedä pystynkö koskaan luottamaan ja olemaan normaali muiden kanssa toimiessa sekä yleensäkin elämässä pärjääminen vaikeaa. Toivon joskus, että saan vielä voimaa selvitä kaikesta ja että olisin muutenkin onnellinen. Muuta opetusta en saanut kuin sen, että älä luota muihin ja monet ihmiset ovat pahoja. Näiden lisäksi ehkä sellaista voimaa sen verran, että tiedän kestäväni aika hyvin eri tilanteita ja joskus mietin, että monet kiusaajat eivät olisi kestäneet samaa kuin minä, mutta eihän heidän tarvinnutkaan.

Vierailija
48/51 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päästäänkin siihen klassikkoväittämään, jonka mukaan kiusaaja on luuseri ja kiusaajasta ei tule mitään. Okei, varmaan on niitäkin, mutta suurin osa systemaattisesti ja ovelasti kiusaavista on menestyviä oppilaita. Heillä on kaikki palikat paikallaan, koti, koulumenestys jne. He kiusaavat, koska ovat keskeneräisiä ihmisiä ja viihdyttävät itseään kiusaamalla. Ei se tarkoita, että nämä ihmiset olisivat pahoja. He vain käyttävät valtaansa toisiin ja aikuisten tehtävä on palauttaa heidät ruotuun.

Vierailija
49/51 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/51 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapaluusereita, osa jo kuollutkin, ehkä huumeisiin tms. Pelkkää sontaa ja yhteiskunnan syöpäläisiä.

Vierailija
51/51 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitaalisen kulttuurin asiantuntija