Minua huoriteltiin ylä-asteella. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:26"]
mitä vastasit?
[/quote]
En mitään, koitin vaan kestää. Välillä yritin sanoa " että lopettakaa kiusaaminen! " tuo on tosi lapsellista jne. mutta kukapa sitä olisi kuunnellut.
Muakin huoriteltiin.
Mun vastaus oli "noh, mulle sentään haluisivat maksaa, sulta eivät huolis vaikka maksaisit".
Toimi ;-)
Muakin huoriteltiin. Ehkä sekin auttoi, että tiedostin itse, etten ole millään tasolla huora. :)
Ei savua ilman tulta. Taisit jakaa teinivittuasi vähän liian monelle?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:34"]
Muakin huoriteltiin. Ehkä sekin auttoi, että tiedostin itse, etten ole millään tasolla huora. :)
[/quote]
No mä en oo ikinä tajunnu tämän heiton auttamis logiikkaa. Siis jos kaikki muut pitää sua huorana, niin miten sä voit enää nauttia siitä? mitä se hyödyttäis, että sä toistelisit itselles että sä tiedät mitä olet? kun totuutta sillä hetkellä on kuitenkin se, miten muu yhteisö sut näkee ja se vaikuttaa kaikkeen. Mielialaan, kaikkeen. Turha siinä yrittää itsellensä sillon piipittää " emmä mikään huora ole ", kun ei se paljon lohduta. Yhteiskunnan totuus on toisenlainen ja sen mukaan on elettävä.. koska sä oot sitä, millasena jengi sut näkee ja sellasta kohtelua sä kanssa sillon saat kun sellasen oletetaan saavan. Ei siinä auta muut.
Tää on vaan suoraan sanottuna ihan kylmä fakta, joka tuudittautuu tuohon paskaan " kyllä mä tiedän mitä mä itse oon.. " , auttaa ehkä vähän - mutta ei kunnolla!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:37"]
[/quote]
Eli sinusta kiusaaminen on oikeutettua, jos toinen on seksuaalisesti aktiivinen? Missä seksuaalinen aktiivisuus esim. aikuisten kesken tuomitaan vääräksi? vai onko tämä jotain teini-idiotismi ideologiaa että esim. aikuinen ihminen ei saa harrastaa niin paljon seksiä kuin haluaa, ilman että sen tarvii kärsiä idioottimaisista huoran maineista tai huoritteluista. Mitä pahaa on esim. kahden aikuisen ihmisen välisessä seksissä jos ne harrastaa sitä kuinka paljon tahtoo, niin kauan kunhan se ei satuta ketään?
En minä ainakaan aikuisena ole ollut niin idiootti että jos mulla haluja on että olisin lupaa kysellyt keltäkään saanko seksiä harrastaa vai en tai toisekseen, ruvennut halujeni takia kantamaan pääni päällä jotain teini-ikäisten huorittelu tai "huoran maine" juttuja.
Huoh. Mutta joo, en siis jakanut, säädin kyllä useamminkin kanssa muuten..
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:43"]
[/quote]
Eli sinusta kiusaaminen on oikeutettua, jos toinen on seksuaalisesti aktiivinen? Missä seksuaalinen aktiivisuus esim. aikuisten kesken tuomitaan vääräksi? vai onko tämä jotain teini-idiotismi ideologiaa että esim. aikuinen ihminen ei saa harrastaa niin paljon seksiä kuin haluaa, ilman että sen tarvii kärsiä idioottimaisista huoran maineista tai huoritteluista. Mitä pahaa on esim. kahden aikuisen ihmisen välisessä seksissä jos ne harrastaa sitä kuinka paljon tahtoo, niin kauan kunhan se ei satuta ketään?
En minä ainakaan aikuisena ole ollut niin idiootti että jos mulla haluja on että olisin lupaa kysellyt keltäkään saanko seksiä harrastaa vai en tai toisekseen, ruvennut halujeni takia kantamaan pääni päällä jotain teini-ikäisten huorittelu tai "huoran maine" juttuja.
[/quote]
Lyhyesti: seksi kuuluu vain avioliittoon. Naisen tulee olla neitsyt avioituessaan ja todisteeksi impeydestä veren tahrata lakana hääyönä.
"Missä seksuaalinen aktiivisuus esim. aikuisten kesken tuomitaan vääräksi?" Se (haureus) tuomitaan selvin sanoin Herran Sanassa eli Pyhässä raamatussa.
Kunnollinen nainen ei juokse tuolla maailmalla pimppimärkänä halujensa vietävissä kuin kiimassa oleva elukka, vaan hillitsee itsensä ja elää hurskaan ihmisen tavoin uskossa Jumalan armoon ja Herraan Jeesukseen.
Ysi veti hienosti!!
Piti naurahtaa ihan ääneen. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
Lyhyesti: seksi kuuluu vain avioliittoon. Naisen tulee olla neitsyt avioituessaan ja todisteeksi impeydestä veren tahrata lakana hääyönä.
"Missä seksuaalinen aktiivisuus esim. aikuisten kesken tuomitaan vääräksi?" Se (haureus) tuomitaan selvin sanoin Herran Sanassa eli Pyhässä raamatussa.
Kunnollinen nainen ei juokse tuolla maailmalla pimppimärkänä halujensa vietävissä kuin kiimassa oleva elukka, vaan hillitsee itsensä ja elää hurskaan ihmisen tavoin uskossa Jumalan armoon ja Herraan Jeesukseen.
[/quote]
Voi jumalauta teitä uskovaisia...
Menkää hourulaan.
[/quote]
Huoh. Mutta joo, en siis jakanut, säädin kyllä useamminkin kanssa muuten..[/quote]
heh, älä turhaan vastaa tolle huorittelevalle hihhulille. ei maksa vaivaa.
Meidän opettaja sanoi, että kaikki naiset ovat potentiaalisia huoria ja kyse on vain hinnasta :D
HAHA, tollasia Äijiä tuskin on enää opettajina tänä viherpölhöjen pitkätukkien aikana. Vaikka tärkeää olisi opettaa pojille perusasiat naisista jo nuorina.
Muakin huoriteltiin, se oli ihan äärettömän ikävää.
Faktaa, suurin osa mun kavereista seurusteli tai ainakin piti jotain peliä poikien kanssa, mä vain haaveilin, että joku tykkäis musta...
Mutta siltikin juuri mä olin se huora, jakorasia yms.
Ja tuli vaan tässä ap:na mieleen että jos vaikka olisinkin jakanut teininä pimppaa auliisti, niin mitä sitten? Oikeuttaako se rankaisemaan kypsymätöntä 13-15vuotiasta lasta sitten että sitä aletaan huorittelemaan, kiusaamaan, pilataan sen maine? ja ties mitä.
Ihan oikeasti, mua kiinostais...
Vai pitäiskö 13-15vuotiaan kyetä olemaan aikuinen ja tekemään aina ne oikeat ratkaisut? Mitä kelläkin tarkoittaa sitten ne oikeat ratkaisut ja mokat, se on eri juttu, mutta eiköhän vähän jokainen ole tuossa iässä ollut kokematon ja saattanut tehdä vaikka mitä tyhmää tai sitten on ollut niin onnekas että ei ole tehnyt, mutta ei nyt luulis kellekkään olevan ihmeellistä sekään jos joku 13-15w on täysi tampio niiden poikien kanssa tai sen nuorempi ja vielä vanhempikin.. Riippuu millon alottaa.
Eiköhän se tärkeintä oo et 20v jälkeen rupeis olee jotain järkee päässä. Mielellään jo täys-ikäsenä ja mulla kyllä sillon jo oli, olin lopettanut tuollaset touhut mitä ylä-asteella tein. Eli useiden kanssa säätämisen. Voin myöhemmin kertoa vaikka syyn että miksi, jos jotain kiinostaa. ;)
Se on kiusaamista. Juuri niin epäloogista kuin vain voi olla kutsua huoraksi kostoksi koska ei ole kiinnostunut .
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:13"]
Se on kiusaamista. Juuri niin epäloogista kuin vain voi olla kutsua huoraksi kostoksi koska ei ole kiinnostunut .
[/quote]
Ja naiset kutsuu miestä homoksi samasta syystä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:03"]
Muakin huoriteltiin, se oli ihan äärettömän ikävää.
Faktaa, suurin osa mun kavereista seurusteli tai ainakin piti jotain peliä poikien kanssa, mä vain haaveilin, että joku tykkäis musta...
Mutta siltikin juuri mä olin se huora, jakorasia yms.
[/quote]
Miten tää on mahollista!?
!?!?!?!??!?!?!?!!?!?!?!?!?
=!=!=!!=!=!==!!==!=!!!!==!
?!?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!?
!!=!!=!=!=!=¤=¤!=====!=
:D