Poistatat kaikki kommentit, jotka eivät miellytä, miksi?
Otsikossa se kysymys jo tulikin. Miksi joku kokee niin suurta ylemmyydentuntoa, että kokee voivansa ohjailla keskustelua ja päättää, mistä on sopivaa keskustella? Yleensä samat ihmiset itse kirjoittavat ns. mitä sylki suuhun tuo. Luonnollisesti omia kommentteja ei poisteta.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluja toki poistuu mutta tiedoksi että sukupuolielämään liittyvät keskustelut siirretään tuonne aiheeseen liittyvälle puolelle aihe vapaalta.
Politiikka tarkemmin vihreiden puoluekokous oli aiheena keskustelussa joka katosi.
Nyyh. Etkö päässyt floodaamaan tuhatta kertaa samaa viestiä huulipunista, rantasandaaleista ja koneinsinööreistä? Tilaisuutesi tulee kyllä vielä, copypasteat vaan reippaasti niinkuin aina ennenkin.
Ei vaan ilmaisin kannatukseni yhdelle asialle mikä vihreillä on asialistalla. Ja en ole vihreiden äänestäjä mutta hyvää ideaa saa kannattaa muutkin kuin vihreitä äänestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin. Olisi tyhmä olla hyödyntämättä sitä mahdollisuutta.
Tämä nettimaailman versio siitä perinteisestä, että sitten kun loppuu taito käyttää sanoja, alkaa nyrkit puhua.
Tai toinen selitys tälle ajatustavalle on yksinkertaisesti se, että kun tämä kommentoija jää alakynteen keskusteluissa, huomaa olevansa väärässä tai ei osaa perustella omia näkemyksiään ja väitteitään, hän ottaa kättä pidemmät keinot käyttöön ja ilmiantaa koko ketjun. "Koska mä voin. " Hänen mielessään problem solved.
Oikeassa maailmassa kun asiat eivät ole näin yksinkertaisia, niin voisi olla ihan hyödyllistä opetella niitä keskustelutaitoja.Tai sitten availen satunnaisia ketjuja ja merkitsen satunnaisia viestejä poistettavaksi. Koska minä voin. Taitaa ainoa oikeassa maailmassa yksinkertainen asia olla sinä itse.
Sinun viestisi ja vastauksesi kertovat omaa kieltään yksinkertaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nettimaailman versio siitä perinteisestä, että sitten kun loppuu taito käyttää sanoja, alkaa nyrkit puhua.
Tai toinen selitys tälle ajatustavalle on yksinkertaisesti se, että kun tämä kommentoija jää alakynteen keskusteluissa, huomaa olevansa väärässä tai ei osaa perustella omia näkemyksiään ja väitteitään, hän ottaa kättä pidemmät keinot käyttöön ja ilmiantaa koko ketjun. "Koska mä voin. " Hänen mielessään problem solved.
Oikeassa maailmassa kun asiat eivät ole näin yksinkertaisia, niin voisi olla ihan hyödyllistä opetella niitä keskustelutaitoja.Tai sitten availen satunnaisia ketjuja ja merkitsen satunnaisia viestejä poistettavaksi. Koska minä voin. Taitaa ainoa oikeassa maailmassa yksinkertainen asia olla sinä itse.
Sinun viestisi ja vastauksesi kertovat omaa kieltään yksinkertaisuudesta.
Sinun puolestasi absoluuttisesta tyhmyydestä.
Sensurointi on tehty liian helpoksi. Se on se ongelma näissä keskusteluissa. Kun ei hyväksy jonkun mielipidettä niin vinkuu koko keskustelun pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisessa maailmassa on helppoa olla yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Keksisitte jo jonkun uuden aiheen mistä narista
Nyt on kyllä taas niin omituista logiikkaa.
Voisitko kertoa kuinka kauan jostain aiheesta saa narista ennen kuin täytyy keksiä joku uusi aihe?
Ymmärrätkö myös että täällä käy ihmisiä jotka eivät ole ennen käyneet täällä?
Eikö tämmöinen henkilö saisi valittaa jos hänen aloitus tai kommentti poistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluja toki poistuu mutta tiedoksi että sukupuolielämään liittyvät keskustelut siirretään tuonne aiheeseen liittyvälle puolelle aihe vapaalta.
Politiikka tarkemmin vihreiden puoluekokous oli aiheena keskustelussa joka katosi.
No, vihreät nyt aina jäävät alakynteen asiapohjalta keskusteltaessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ylläpito poistaa kaiken mitä halutaan poistettavaksi? Kai heillä se valta kuitenkin on päättää?
Tähän pitäisi oikeasti puuttua, muutama ihminen saa sabotoida palstalla, kenenkään siihen puuttumatta. Eräänlaista kiusantekoa muita palstailijoita kohtaan.
En poistele kaikkia kommentteja jotka eivät miellytä minua, poistatan vain sellaiset joissa on niin köyhä sisältö, etteivät ne anna mitään kenellekkään tai sellaiset jotka jopa rikkovat Suomen lakia.
u liäijät poistelevat paljon kommentteja (naisten kommentteja) jolloin jäljelle jää vain äijälässytystä ja samoja hokemia keskusteluihin.
myöskin penskat poistelevat viestejä varsinkin silloin kun se sotii finninaamapojan maailmankatsomusta vastaan. en ymmärrä miksei näille kahdelle ryhmälle voisi tehdä vaikka omaa osiota jossa trollailla ja mekastaa.
Typerimmät toisia solvaavat kommentit poistatan.
Kaikki suomalaisnaiset eivät ole rumia, tyhmiä ja/tai lihavia.
Vierailija kirjoitti:
u liäijät poistelevat paljon kommentteja (naisten kommentteja) jolloin jäljelle jää vain äijälässytystä ja samoja hokemia keskusteluihin.
myöskin penskat poistelevat viestejä varsinkin silloin kun se sotii finninaamapojan maailmankatsomusta vastaan. en ymmärrä miksei näille kahdelle ryhmälle voisi tehdä vaikka omaa osiota jossa trollailla ja mekastaa.
Sellainen on: Ulilauta.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat oikesati puuttua tuohon mielenvikaiseen työttömien solvaamiseen. Joka keskustelupalstalla mikä on miesvoittoinen, sama asia. Eli kertoo jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat oikesati puuttua tuohon mielenvikaiseen työttömien solvaamiseen. Joka keskustelupalstalla mikä on miesvoittoinen, sama asia. Eli kertoo jotain..
Voisivat puuttua ihan kaikenlaisten ihmisten solvaamiseen. Kamala palsta välillä, mutta kyllä itsellä valitettavasti pistää silmään persumöyhöjen huutelut. En edes tiedä, ovatko nuo oikeasti mitään persuja vai mikä heidän agendansa on, mutta niin oksettavaa ulosantia, että huhhuh, ei voi olla ihan terveet ihmiset kyseessä, jos saavat sellaista paskaa aikaiseksi edes leikilteenkään, saati sitten jos ovat oikeasti tosissaan.
Minä en poistata, koska suurin osa kommenteista ansaitsisi tulla poistetuksi. Mieluummin poistan itseni palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jonkinlaista outoa pätemisen tarvetta.
Ehkä kyseiset miehet ovat hyviä vain työssään, jos siinäkään.
Yleensä poistattajat eivät itse kykene kirjoittamaan mitään osallistuakseen keskusteluihin. Poistattelu on ainoa mihin kykenevät.
Joo, tämän voi myös sanoa Pohjois-Korean kansalle. Älkää narisko diktatuurissa ;)
Zinc