Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistatat kaikki kommentit, jotka eivät miellytä, miksi?

Vierailija
19.09.2020 |

Otsikossa se kysymys jo tulikin. Miksi joku kokee niin suurta ylemmyydentuntoa, että kokee voivansa ohjailla keskustelua ja päättää, mistä on sopivaa keskustella? Yleensä samat ihmiset itse kirjoittavat ns. mitä sylki suuhun tuo. Luonnollisesti omia kommentteja ei poisteta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lähtenyt koko keskustelu johon vastasin muutama minuutti sitten. Aihe ei todellakaan ole vapaa.

Vierailija
2/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisitte jo jonkun uuden aiheen mistä narista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain narsismia varmaan.

Vierailija
4/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ylemmyyden-, vaan alemmuudentuntoa.

Jää alakynteen keskustelussa, tai aihe on liian kipeä. Heikkojen ihmisten ratkaisu on tehdä ilmoitus ilman syytä.

Vierailija
5/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ylemmyyden-, vaan alemmuudentuntoa.

Jää alakynteen keskustelussa, tai aihe on liian kipeä. Heikkojen ihmisten ratkaisu on tehdä ilmoitus ilman syytä.

Tässä taitaakin olla aika osuva tulkinta.

Vierailija
6/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluja toki poistuu mutta tiedoksi että sukupuolielämään liittyvät keskustelut siirretään tuonne aiheeseen liittyvälle puolelle aihe vapaalta.

Vierailija
7/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluja toki poistuu mutta tiedoksi että sukupuolielämään liittyvät keskustelut siirretään tuonne aiheeseen liittyvälle puolelle aihe vapaalta.

Politiikka tarkemmin vihreiden puoluekokous oli aiheena keskustelussa joka katosi.

Vierailija
8/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jussi Halla-ahon vapaamuurariudella ei ole mitään tekemistä kansallimielisen globalisminnvastustamisen kanssa.

Vierailija
9/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä keskustelussa oletetusti noin kuusikymppinen kipakka nainen poistattaa kaiken, mikä häntä sattuu ärsyttämään. Luuleeko sitä, että vanhempana olisi jotenkin enemmän oikeuksia tai enemmän järkeä. Kummallista.

Vierailija
10/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ylläpito poistaa kaiken mitä halutaan poistettavaksi? Kai heillä se valta kuitenkin on päättää?

Vierailija
11/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuti vinkuti.

Vierailija
12/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat keskustelut, mitä itse ilmianna novat juuri näitä. Ne eivät tähän osioon kuulu.

Myös joitain ala-arvoisia jalkovälikommentteja olen ilmiantanut, kun eivät mitenkään edes liity aloituksen aiheeseen. En tajua, miten aikuiset ihmiset sellaisia edes laittaa tänne(kään). Jotkut ehkä vain kehittyvät hitaammin....

Vierailija
13/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta, sillä hyvä, positiivinen keskustelufiilis tullaan pilaamaan tosiasioilla ja tilastoilla.

Ketä kiinnostaa keskustelu jos erimielisyydet saavuttavat sellaisen asteen, että pitäisi olla jotain tietoakin asiasta pelkän hyväntuulisen jutustelun tilalla.

Kun saavutamme keskusteluissa tason, jossa olemme kaikki samaa mieltä suurista linjoista, voimme väitellä hyvässä hengessä voitaisiinko kotouttamista jotenkin parantaa ja olisiko syytä aloittaa rikostilastointi ilman etnisiä yksityiskohtia.

Vierailija
14/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin. Olisi tyhmä olla hyödyntämättä sitä mahdollisuutta.

Vierailija
15/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole perustelu. Tuo on vain julistus sille, että et osaa, etkä edes halua opetella keskustelemaan.

Vierailija
16/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ylläpito poistaa kaiken mitä halutaan poistettavaksi? Kai heillä se valta kuitenkin on päättää?

Ylläpidossa on niin vähän työntekijöitä, etteivät ehdi tarkistaa onko ilmoitus aiheellinen. Jotkut käyttävät sitä hyväkseen.

Vierailija
17/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nettimaailman versio siitä perinteisestä, että sitten kun loppuu taito käyttää sanoja, alkaa nyrkit puhua.

Tai toinen selitys tälle ajatustavalle on yksinkertaisesti se, että kun tämä kommentoija jää alakynteen keskusteluissa, huomaa olevansa väärässä tai ei osaa perustella omia näkemyksiään ja väitteitään, hän ottaa kättä pidemmät keinot käyttöön ja ilmiantaa koko ketjun. "Koska mä voin. " Hänen mielessään problem solved.

Oikeassa maailmassa kun asiat eivät ole näin yksinkertaisia, niin voisi olla ihan hyödyllistä opetella niitä keskustelutaitoja.

Vierailija
18/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikka tarkemmin vihreiden puoluekokous oli aiheena keskustelussa joka katosi.

Nyyh. Etkö päässyt floodaamaan tuhatta kertaa samaa viestiä huulipunista, rantasandaaleista ja koneinsinööreistä? Tilaisuutesi tulee kyllä vielä, copypasteat vaan reippaasti niinkuin aina ennenkin.

Vierailija
19/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole perustelu. Tuo on vain julistus sille, että et osaa, etkä edes halua opetella keskustelemaan.

Onhan. Juurihan minä sillä sen perustelin. Oletko vähän hidas tai jotain?

Vierailija
20/41 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nettimaailman versio siitä perinteisestä, että sitten kun loppuu taito käyttää sanoja, alkaa nyrkit puhua.

Tai toinen selitys tälle ajatustavalle on yksinkertaisesti se, että kun tämä kommentoija jää alakynteen keskusteluissa, huomaa olevansa väärässä tai ei osaa perustella omia näkemyksiään ja väitteitään, hän ottaa kättä pidemmät keinot käyttöön ja ilmiantaa koko ketjun. "Koska mä voin. " Hänen mielessään problem solved.

Oikeassa maailmassa kun asiat eivät ole näin yksinkertaisia, niin voisi olla ihan hyödyllistä opetella niitä keskustelutaitoja.

Tai sitten availen satunnaisia ketjuja ja merkitsen satunnaisia viestejä poistettavaksi. Koska minä voin. Taitaa ainoa oikeassa maailmassa yksinkertainen asia olla sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän