Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet tekee...

Vierailija
19.09.2020 |

Naistensa vuoksi mitä vain, mutta jotkut miehet kokee tuon "luuserimaisena" käytöksenä, eikä ikinä suostuisi moiseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin moneen junaan ja osa jää laiturille.

Vierailija
2/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen haikein mielin kun joku mies kävi hakemassa minulta vaimonsa ostaman huonekalun ja mies siinä sitten, että "juu vaimo haluaa sisustaa kotia uudelleen"... olispa itelläkin tuollainen mies ja hän oli vielä kivan näköinenkin ja hieno kallis auto.

Huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miespuolinen ystävä, joka yrittää iskeä jokaista, joka vain sattuu olemaan naispuolinen. On todella epätoivoinen ja se myös näkyy käytöksessä. Mielistellään ym.

Ainakin itse näen tällaisen käytöksen säälittävänä, sillä tulee mieleen, että miehellä ei ole minkäänlaista itsearvostusta.

Vierailija
4/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen ystävä, joka yrittää iskeä jokaista, joka vain sattuu olemaan naispuolinen. On todella epätoivoinen ja se myös näkyy käytöksessä. Mielistellään ym.

Ainakin itse näen tällaisen käytöksen säälittävänä, sillä tulee mieleen, että miehellä ei ole minkäänlaista itsearvostusta.

Tarkoitin lähinnä pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä, ehkä jopa asutaan yms...

Vierailija
5/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai säkin tajuat että miehet on yksilöitä? tosin tällä palstalla se ei mene ulinaisten kaaliin 

Vierailija
6/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai säkin tajuat että miehet on yksilöitä? tosin tällä palstalla se ei mene ulinaisten kaaliin 

Juu tajuan, tajuatko sä etten kysynyt sitä?

Vierailija
7/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen haikein mielin kun joku mies kävi hakemassa minulta vaimonsa ostaman huonekalun ja mies siinä sitten, että "juu vaimo haluaa sisustaa kotia uudelleen"... olispa itelläkin tuollainen mies ja hän oli vielä kivan näköinenkin ja hieno kallis auto.

Huoh...

Ihana mies = rahaa, rahaa, rahaa, materiaa, rahaa, rahaa. 

Vierailija
8/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä, ehkä jopa asutaan yms...

Pahoittelut, luin väärin. Voisin kuitenkin kuvitella, että tähän liittyy vähän saman tyyliset ajatukset. Esim. että joillekin miehille tämä "naisen mieliksi oleminen" tarkoittaisi suoraan sitä, että on tossun alla.

Tässähän periaatteessa voi olla vaikka mitä taustalla. Eli naistansa kuin kukkaa kämmenellä pitelevä mies on oikeasti rakastunut tai sitten pelkää, että nainen jättää jos ei koko aika yritä miellyttää.

Vierailija
9/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh...

Ihana mies = rahaa, rahaa, rahaa, materiaa, rahaa, rahaa. 

No ei, ne oli vain plussaa, tärkeintä tuossa oli nuo teot ja yleinen iloisuus ja onnellisuus... mies ei ollut katkeran oloinen tai alistettu, vaan selkeästi halusi auttaa vaimoaan. Tuli paikalle kellon tarkasti jne... 

Vierailija
10/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tämmönen joka tekee kaikkensa perheensä eteen. Arvostan todella paljon tätä piirrettä hänessä. Itse myös olen tämän takia valmis tekemään paljon ( niin keittiössä, makuuhuoneessa kuin muissakin huoneissa) jotta avioliitto toimii ja mies on tyytyväinen sekä onnellinen.

Vierailija
11/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on just tämmönen joka tekee kaikkensa perheensä eteen. Arvostan todella paljon tätä piirrettä hänessä. Itse myös olen tämän takia valmis tekemään paljon ( niin keittiössä, makuuhuoneessa kuin muissakin huoneissa) jotta avioliitto toimii ja mies on tyytyväinen sekä onnellinen.

He is a keeper, onneksi olkoon! Uskon, että tuollaiset suhteet joissa kunnioitetaan toista, tullaan hyvin toimeen jne., tulee myös kestämään. Harvassa tuntuu vaan olevan.

Vierailija
12/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu lähinnä naisen laadusta, suhteen exclusiivisuudesta ja naisten saatavuudesta.

Vierailija
13/13 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia. Jotkut ovat altruistisempia kuin toiset, ja muutenkin ihmisillä on erilaisia tapoja ja arvostuksen kohteita. Ei kai se mitenkään erityisesti miesten ominaisuus ole, että tällaista vaihtelua esiintyy. Eivät kaikki naisetkaan ole toistensa kopioita myöskään parisuhdekäyttäytymisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän