Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arkisen asian odotteluun elämäsi kuluu?

Vierailija
15.11.2013 |

Jaksan aina ihmetellä tervejalkaisia ja ilman kantamuksia kulkevia ihmisiä, jotka jaksaa tosi kauan odottaa hissiä (varsinkin alaspäin kulkiessa), etsiä loputtomasti parkkiruutua kauppakeskuksessa ihan läheltä ovia tai venailla pitkiä aikoja bussia mennäkseen sillä 200 metrin matkan. Myös ruuhkissa seisoskelu tuntuu joskus täysin älyttömältä, jos on mahdollista mennä muuhun aikaan esim. kauppoihin tai lähteä ajelemaan maalle. 

Itse olen odotellut junaa ja bussia joskus pitkiäkin aikoja, ja aina tuntuu, että voisipa senkin ajan paremmin käyttää, kun tietäisi etukäteen, paljonko juna on minäkin aamuna myöhässä. 

Minkä odottamiseen sinä käytät aikaa? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkepäiviä odottelen. Enää 23-40 vuotta.

Vierailija
2/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ostin tän uuden koneen, tietsikan avautumista sai odotella.

kun nyt kysyit, niin itse asiassa ei mun tarvitse odotella yhtään mitään.

tää on hieno oivallus, yksi asia lisää mistä olla kiitollinen. kiitos, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamiseen? Aika harvoin odottelen mitään. Yleensä muut odottelee mua... :)

Yleensä mulla on niin paljon tekemistä ja niin kiire paikasta toiseen, että vaan säntään paikasta a paikkaan b ja paniikissa yritän olla ajoissa. Menen kuin pyryharakka.

Jos joskus on hetki, ettei voi muuta kuin odottaa jotain, se on oikeastaan aika ihanaa. Jos ei ole nälkä, kylmä tai vessahätä. Silloinkin usein lähetän tekstiviestejä, tsekkaan s-posteja tai luen kirjaa, jos on mukana (usein on). Olen myös opetellut tekniikan, jossa pystyn rentouttamaan itseni vaikka paikalla seisten ja siten levätä. Myös pelkkä ihmisten tai asioiden tarkastelu on ihanaa. Voin jotain puun lehvästöä tai vesilammikkoa tarkkailla vaikka kuinka kauan.

Vierailija
4/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni odotteluun.

Vierailija
5/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin kantamusten kanssa rappusissa ja olin kaksi kuukautta sairauslomalla. Kaikki portaissa säästetty aika meni kyllä siinä.

Älypuhelinaikana ei ole kyllä mitään odottelutilannetta, jossa tulisi aika pitkäksi. Voin aina lukea kirjaa tai kiinnostavaa blogiviestiä. Tekisin noita asioita muutenkin, joten tuo on ihan hyötyaikaa.

Vierailija
6/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussia joudun usein odottelemaan. Täällä menee busseja harvoin ja ne ovat usein myöhässä, joten on pakko odotella. En kyllä useinkaan pysty lukemaan älypuhelimella tai fyysisellä kirjalla pysäkillä mitään, koska sää on usein huono. Enkä koe blogien lukemista hyödylliseksi, vaan lähinnä ajantappoa se on minulla.

Vierailija
7/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sängystä nouseminen, päälle pukeminen, syöminen, jne.

Tällä hetkellä odottelen myös vastauksia työhakemuksiin.

Vierailija
8/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:49"]

Enkä koe blogien lukemista hyödylliseksi, vaan lähinnä ajantappoa se on minulla.

[/quote]Määrittele hyödyllisyys. Minusta kiinnostavan tiedon ja uusien ajatusten omaksuminen on hyödyllistä. Tietenkin jos ainoa kosketus blogeihin ovat nämä muoti- ja tuote-esittelyblogit, asia voikin olla noin. -6

Vierailija
9/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:49"]

Enkä koe blogien lukemista hyödylliseksi, vaan lähinnä ajantappoa se on minulla.

[/quote]Määrittele hyödyllisyys. Minusta kiinnostavan tiedon ja uusien ajatusten omaksuminen on hyödyllistä. Tietenkin jos ainoa kosketus blogeihin ovat nämä muoti- ja tuote-esittelyblogit, asia voikin olla noin. -6

[/quote]

En lue muotiblogeja lainkaan, enkä oikein osaa hahmottaa mitä tuote-esittelyblogit ovat. Luen kirjablogeja (liittyy osin ammattiini), viestinnällisiä ammattiblogeja ja bisnesblogeja. Jää silti mielestäni yleensä varsin kevyeksi, ja jos oikeasti tarvitsen tietoa, haen sitä muualta.

t. 7

Vierailija
10/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:11"]

En lue muotiblogeja lainkaan, enkä oikein osaa hahmottaa mitä tuote-esittelyblogit ovat. Luen kirjablogeja (liittyy osin ammattiini), viestinnällisiä ammattiblogeja ja bisnesblogeja. Jää silti mielestäni yleensä varsin kevyeksi, ja jos oikeasti tarvitsen tietoa, haen sitä muualta.[/quote]

Jos luet kirjablogeja, varmaan ymmärrät, että on muitakin syitä lukea kuin tiedon hankkiminen.

Vierailija
11/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meille tulisi toinenkin palkansaaja tai ylipäätään minkään tulon saaja tähän kahden aikuisen ja parin lapsen talouteen. Siihen taitaa kulua koko elämä ja rahat.

Vierailija
12/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun saamista odottelen joka päivä.

Vierailija
13/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinpääsemistä töistä.

Vierailija
14/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:11"]

En lue muotiblogeja lainkaan, enkä oikein osaa hahmottaa mitä tuote-esittelyblogit ovat. Luen kirjablogeja (liittyy osin ammattiini), viestinnällisiä ammattiblogeja ja bisnesblogeja. Jää silti mielestäni yleensä varsin kevyeksi, ja jos oikeasti tarvitsen tietoa, haen sitä muualta.[/quote]

Jos luet kirjablogeja, varmaan ymmärrät, että on muitakin syitä lukea kuin tiedon hankkiminen.

[/quote]

Huoh, selvennettäköön nyt sitten, että en koe blogien lukemista hyödylliseksi OMALLA KOHDALLANI. Sinun kohdallasi se voi sitä olla, jos asian näin koet. En ymmärrä, miksi tunnut kokevan tämän jonkinlaisena moraalikysymyksenä.

Viihdyttäväähän blogien lukeminen toki on, kuten tavallaan sanoinkin (ajantappo, ajan kulutus, viihde).

Vierailija
15/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:17"]

Pillun saamista odottelen joka päivä.

[/quote]

Komppaan.

Intiimiä parisuhdekanssakäymistä odottelen. Mutta ei, sitten vetelen yöllä pitkän odottelun jälkeen itse.

Vierailija
16/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole minnekään niin kiire, etten ehtisi odottelemaan. Elämä on eri asioiden odottelua niin täynnä, ettei sitä kannata alkaa murehtimaan tai negatisoimaan.. 

Ihmiset voisivat yleensäkin pysähtyä hetkeksi vaikkapa sitten verkkaisesti odottelemaan eikä aina rynniä mitään ajattelematta suunapäänä sinne tänne, ettei elämä vaan jätä.

Elämä on tässä ja nyt, rautatieasemalla, bussipysäkillä, kerrostalon ala-aulassa, hammaslääkärin vastaanotolla. Ei elämä ohi pääse, vaikka pysähdytkin jotain odottamaan.

Näin minä ajattelen..=)

Vierailija
17/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä menee siinä, että odottelen lasten nukkumaanmenoaikaa. 

Suuremmassa mittakaavassa odotan sitä, että ne muuttavat pois kotoa. Enää noin 17-18 vuotta jäljellä...

Vierailija
18/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotellaan tietoa siitä, tuleeko perheelle muutto toiseen maahan vai ei. Odottelulle ei myöskään näy loppua. t. Reservilistalaisen vaimo

Vierailija
19/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilin odotteluun.

Vierailija
20/24 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan Niin montaa asiaa ;)

Että tää kämppä menisi kaupaksi, että pääsisi muuttamaan, että saataisiin yksi lapsista kondikseen, että serkku piristyisi, että saisin ruokajutut rullaamaan terveellisempään suuntaan, että pääsisin leikkaukseen, kai mä jotian elämän muutosta odotan.. Ja jo toteutankin ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan