Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa muistettavia??

Vierailija
15.11.2013 |

Oma isoisäni oli sanonut kun esikoiseni täytti 1-v, että hänellä alkaa nyt olla liikaa muistettavia, joten hän jätti minun perheeni pois listalta! Tiedän että rahasta ei Todellakaan pulaa ole, mutta pihiys näköjään iski. Ei oo siis edes joulukorttia meidän perheelle voinut muistaa, saati että mun kahdelle lapselle syntymäpäivänä tai jouluna ostais edes karkkipussin. Ei siihen kauheasti mun mielestä rahaa tarvita, kun vain osoittaisi mielenkiintoa meitä kohtaan.. Kaikkia aikuisia lapsiaan muistaa kyllä, ja mun aikuisia serkkujani myös, oon kuullut että 50 on jokaiselle joululahjoina aina laittanut!

Mä oon loukkaantunut tuosta niin, että en ole käynyt edes isänpäivänä siellä nyt tänä vuonna, oonko muiden mielestä suotta loukkaantunut liikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku mielipiteenne, oonko ihan suotta mieleni pahoittanut??

Vierailija
2/3 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan vain sinut ja lapsesi on tiputettu muistettavien listalta pois, niin on kyllä syytäkin loukkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, tää on mua pitkään meinaan painanut ! Isäni yritti asiaa viime jouluna korjata ja laittoi meille rahan isoisäni nimellä. Ihmeissäni soitin äidille joka paljasti totuuden, kun hänen mielestä isäni teki väärin. Hyvä että kertoi mielestäni!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän