Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OLETKO JOUTUNUT KISSATAPPELUUN?

Vierailija
15.11.2013 |

Miksi ja miten reagoit?

Minä olen ja puhkesin vaan itkemään ja poistuin paikalta. Myöhemmin harkitsin rikosilmoituksen tekoa, mutta saimme asian sovittua muuten. Mitä ajattelet minusta? Onko se paha juttu että olen herkkä, enkä kykene lyömään, onko se noloa?

Rehellisestii, mitä sinä ajattelet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pihassani oli kissatappelu ja heräsin siihen.

Sen verran karun näköisiä kolleja tappeli puutarhassa, että en mennyt edes hätistelemään. Otin toki kullannuppuni, eli kisumirrini pois ikkunasta ihmettelemästä.

Vierailija
2/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissan kanssa eilen tapeltiin... hirveät naarmut mulla käsissä sen kynsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eipä täällä sitten järkeviä vastauksia saanutkaan...

Kiitos oikein paljon. Kysyin siis suomeksi sanottuna: oletko naisena joutunut toisen naisen takia väkivallan uhriksi. Mitä koit sillon? mitä muuta jälkiä se sinuun jätti kuin fyysisiä vai jättikö? ja miksi se tilanne pääsi käymään? entä oletko itse väkivaltainen ihminen tai mitä ajattelet väkivallasta?

Vierailija
4/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 15:30"]

Naapurin kissan kanssa eilen tapeltiin... hirveät naarmut mulla käsissä sen kynsistä.

[/quote]

Joudutko useinkin eläinten kanssa ilmiriitaan? Mistä toi teidän kähinä alkoi?

Vierailija
5/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran kun kaksi kissaa otti yhteen meidän pihassa ja ihan järjetön mouruna kuului sisälle asti, keskellä yötä. Kävin ajamassa ne pois että saatiin nukuttua.

Vierailija
6/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran joutunut ikäiseni naisen kanssa ihan kunnon nyrkkitappeluun.

Koin valtaisan adrenaliinipiikin, suorastaan huisi olo.

Ei mulle mitään psyyk. jälkiä jäänyt, muuta kuin voittoisa fiilis (typeräähän tuollainen toiminta ja yleensäkin lyöminen on, mutta ei se nuorena siltä tunnu). Vastapelurilta irtosi hammas ja mulla oli kellertävä nenän tyvi pari viikkoa.

Tilanteessa taisi edesauttaa pari liikaa nautittua virvoitusjuomaa. Tais olla mustasukkaisuusdraama kyseessä. Olin ennen bileitä kuskina, ja tää daami taisi olla kade, kun olin vähän niin kuin "yksi jätkistä".

En ole lainkaan väkiv. ihminen, enkä täten myöskään mitenkään hyväksy. Itsepuolustus on aivan eri asia. En todellakaan ota keneltäkään turpaan.

Vierailija
7/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ alfa-naaras :D

Vierailija
8/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut silleen, että eräs mieheni lapsuudenystävämuija kävi päälleni, kun huomasi, että mies on rakastunut minuun. Alkoi kiskoa hiuksista ja sättiä! Minä kilttinä ihmisenä pillahdin itkuun. Ei hävetä, etten käynyt kimppuun takaisin.

Vierailija
9/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuda

Vierailija
10/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ite hiljaa, tai saat turpaan!

Vierailija
11/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, hammasjutut tulevat sitten tosi kalliiksi, joten kannattaa miettiä kaksi kertaa, lähteekö nujakoimaan. Itselläni kahden hampaan puuttumisen korjaamisesta aiheutui 12000 € lasku.

En muuten ymmärtänyt aloitusta, ennen kuin luin ap:n täydentävän viestin. Olen käsittänyt kissatappeluiksi kaikenlaiset epäasialliset naisten väliset nahinoinnit. 

Vierailija
12/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissatappelu-sana on niin tyhmä. Jotenkin erotisoidaan naisten välinen tappelu ja vähätellään sitä, vaikka oikeasti voi tosiaan mennä vaikka hampaat ja tulla muutenkin yhtä pahaa jälkeä kuin äijien tappeluissa.

Vierailija
13/13 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti ollut pelastamassa koiraa emokissan hyökkäykseltä, eli ei ollut varsinainen kissatappelu vaan kissaemon hyökkäys koiraa vastaan. Molemmilla kerroilla koiraparka oli ihan hätää kärsimässä, reppana.

:D nooo, naisten välisessä tappelussa en ole onneksi ollut, mutta joskus teininä tuli otettua yhteen yhden kaverin kanssa. Menetin hermoni jossain tilanteessa ja me vähän nahisteltiin, ei siinä vielä tapeltu, mutta revittiin vaatteista tms.