IS: ”Must siin oli pelkkää voittoo kaikille osapuolille”
Ois super kivaa tulla ja tuottaa sulle orgasmi tho
Hieno mies. Hienot keskustelut.
Kommentit (19)
Ois super kivaa tulla ja tuottaa sulle nenäverenvuoto tho
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit siis vastata väkivaltaan väkivallalla. Et itse ole tekijää kummempi.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat.
Luulee olevansa joku naisten märkä päiväuni.
Vierailija kirjoitti:
Tsemiä Roopelle!
Roope sentään pääsi kovasta kännistään huulimatta aina maaliin asti, tai no, kalkkiviivoille ainakin. Se on paljon hienompi suoritus kuin jostain autotallin nurkasta lähetetyt ”nussittuna nukkuisit paremmin” - viestit.
Vierailija kirjoitti:
Luulee olevansa joku naisten märkä päiväuni.
No onhan se.
Salmisen suuren luokan pelimies -viestien viihdearvo on suuri. :D Kylläkin vain myötähäpeän osalta, tho.
Monet julkisuuden henkilöt, rikkaat tai vaikutusvaltaiset ihmiset luulevat voivansa tehdä mitä vain...
Mä luin nuo viestit ja tsiisus mun älykkyysosamäärä tippui varmaan kymmenillä pisteillä. Milloin tuollaisesta tuli normaali puhetapa?
Viesteistä tuli muuten mieleen että onko uhri näitä missejä jotka asuu Helsingin keskustassa kimppakämpissä. Kun kerta asunnossa on ollut todistajia ja jossain viestissä asianomistaja sanoi jotenkin että muut ei tykkää?
Vi tun sirkushomsselipellet ETTE LINKKIÄ VOI LAITTAA!!!!!
💩💩💩💩💩
Musta on karmivaa että tällaisia viestejä kaivetaan menneisyydestä kun kyseessä ei oo mikään raiskaus.
Perus yksityistä kånnykkäseksiä. Luojan kiitos Roopella ei ole lapsia kriittisessö iässä. Tåmä olisi heille traumatisoivaa.
neitoa harmittaa vieläkin kun roopelta pääsi jo housujen päälle ja tyhmyyttään itse tunnusti nyt ei vio roopea elareilla kiristää nämä korvauksetkin menevät kelan tietoon muut korvaukset tippuvat. ei kun seuraavaa etsimään
Ihan oikein mokomalle #metoo-pellelle.
Tuskin on ainoa julkkismies joka on kirjoitellut tuollaisia. Saavathan nämä yleensä 90% niistä naisista joita himoitsevat.