Mihin syyslomamatkalle kaksin lapsen kanssa?
Olen väsynyt yksinhuoltaja ja haluaisin mennä virkistäytymään lapsen kanssa syyslomalle. Mutta mihin on turvallista matkustaa?
Onko Lappiin pakettimatkoja?
Raha ei ole kynnyskysymys.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene koko perhe?
Ei ole kuin minä ja lapsi.
Kannattaako edes ajatella etelänlomia?
Vierailija kirjoitti:
Olen siis totaliyh. ja pitäisi olla helppo kohde. Autolla en jaksa ajaa pitkiä matkoja. Mielellään saisi olla aktiviteettiä, kylpylää sun muuta.
Herää pahvi! Nyt on korona aika, oletko oikeasti kylpylään tunkemassa tai joukkoliikenteellä jonnekkin päin. Ei järjen häivää taas. Pätkääkään ei ihmiset ajattele sitä miten omilla toimillaan on vastuussa satojen ihmisten työpaikoista ja voinnista. Ei nyt olla vain itsemme kanssa.
Vaikka Ähtärin eläinpuistoon ja samalla Tuurin kyläkauppaan. Majoitusta löytyy esim mökeistä tai hotellista. Vaasan UNESCO maailmanperintöaluekaan ei ole kaukana, hienot vaelluspolut, lyhyempiäkin löytyy.
Minä valitsisin jonkun kaupunkikohteen Helsinki, Tampere, Turku) riippuen tietysti siitä, missä itse asut. Löytyy paljon tekemistä niin aikuisen kuin lapsenkin makuun.
Tai jos tykkäätte enemmän luonto- ja ulkoilujutuista, niin menisin vaikka Tahkolle tai Rukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Ähtärin eläinpuistoon ja samalla Tuurin kyläkauppaan. Majoitusta löytyy esim mökeistä tai hotellista. Vaasan UNESCO maailmanperintöaluekaan ei ole kaukana, hienot vaelluspolut, lyhyempiäkin löytyy.
EI MIHINKÄÄN MISSÄ ON IHMISIÄ!
Helsingissä joku luxus-hotelli omalla saunalla ja poreammeella.
Vähän tietty riippuu, minkäikäinen lapsesi on, mutta esim. Korkeasaari, Kiasma tai joku teatteri voisivat olla kivat.
Käytte kivoissa Kahviloissa ja ravintoloissa turvavälejä noudattaen.
Jos lapsesi kanssa onnistuu, niin varaat hemmotteluhoidon jostain tai vaikka hankit hierojan, meikkaajan tms. sinne hotellille.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä joku luxus-hotelli omalla saunalla ja poreammeella.
Vähän tietty riippuu, minkäikäinen lapsesi on, mutta esim. Korkeasaari, Kiasma tai joku teatteri voisivat olla kivat.
Käytte kivoissa Kahviloissa ja ravintoloissa turvavälejä noudattaen.
Jos lapsesi kanssa onnistuu, niin varaat hemmotteluhoidon jostain tai vaikka hankit hierojan, meikkaajan tms. sinne hotellille.
Meikkaajan hotellille? Mitä ihmeen horinoita? Sitten on lapsen kanssa ammattimaisesti meikattuna?
Säästä rahat ja matkusta jonnekin lämpöön kun voi (ensi/sitä seuraavana vuonna). Itsekin yh jolla olisi jopa varaa matkustaa mutta en todellakaan halua ylihintaista kotimaan lomaa. Kesällä reissattiin kolme (3) päivää ja maksoi 600 eur. Ei edes tehty mitään erityisen kallista. Suomelle ei kiitos, riittää että maksan asumisesta ja elämisestä suolaista hintaa (+verot ja maksut päälle) täällä.
Lennät leville
Tilaat huoneen kylpylästä tai sokos hotel leviltä
Patikoitte ja stötte hyvin ja käytte uimassa
Vielä suolaisempaa verotusta jne on tiedossa jos verorahat kannatte ulkomaille. Hävetkää
Vierailija kirjoitti:
Lennät leville
Tilaat huoneen kylpylästä tai sokos hotel leviltä
Patikoitte ja stötte hyvin ja käytte uimassa
Tai mikä tahansa muukin vastaava. Nyt on aika rauhallista. Olin itse Etelä-Suomessa maalla majoittumassa juuri ja todellakin oli ravintolassa tilaa eikä juurikaan muita yöpyjiä. Helppo pitää etäisyyksiä. Käsidesiä joka sisäänkäynnin luona.
Tämä nyt vähän riippuu sen lapsen iästä ja teidän erähenkisyydestä/sporttisuudesta, mikä on hyvä?
Olen siis totaliyh. ja pitäisi olla helppo kohde. Autolla en jaksa ajaa pitkiä matkoja. Mielellään saisi olla aktiviteettiä, kylpylää sun muuta.