Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Lumenen valovoiteesta?

Vierailija
15.11.2013 |

Antaako s eoikeasti "heleyttä" kasvoille? esim kosteusvoiteeseen jos sekoittaisi hieman sitä..

Onko se sävy sellainen että käy vaaleaihoisellekin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika turha tuote. En itse ainakaan huomaa mitään vaikutusta, en pohjustuksena meikin kestoon enkä myös valaisevaa vaiktuusta. Sävy kyllä käy taatusti vaikka kuinka vaaleaihoiselle, sehän on käytännössä valkoista. 

Minä ainakin mieluummin joko ostan noita valaisevia pigmenttejä sisältävän meikkivoiteen tai käytän erillistä valokynää paikallisesti.

Vierailija
2/4 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri käy kyllä tosi vaaleaihoiselle (itse käytän Lumenen meikkivoiteissa yms aina sitä sävyä numero 0). Ihan kiva tuote, mutta en kyllä osaa sanoa, parantaanko nyt ulkonäköä huomattavasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen avulla löytyi aika kehuvia kokemuksia.

Vierailija
4/4 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta värivoiteille, iho on ns virheetön/näppylätön.

Ja YSL:n valokynä onkin käytössä, mutta en rupea sitä törkkimään sinnetänne pitkin kasvoja vaan käytän lähinnä jos silmänaluset liian tummat.

Nimenomaan siis voide hakusessa joka antaa "hehkua" jos tarvetta on.

ap *luulenpa että ostan tuon Lumenen tökötin huomenna*

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:11"]

Minusta aika turha tuote. En itse ainakaan huomaa mitään vaikutusta, en pohjustuksena meikin kestoon enkä myös valaisevaa vaiktuusta. Sävy kyllä käy taatusti vaikka kuinka vaaleaihoiselle, sehän on käytännössä valkoista. 

Minä ainakin mieluummin joko ostan noita valaisevia pigmenttejä sisältävän meikkivoiteen tai käytän erillistä valokynää paikallisesti.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi