Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole kellään asiat niin huonosti kuin Iltalehden kommentoijilla.

Vierailija
19.09.2020 |

Siellä joka ikiseen uutiseen kommentoi samat katkerat ihmiset.
Ihan sama uutisen sisältö, aina löytyy negatiivista sanottavaa ja riidan aihetta.

😆

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, samoin eräässä paikallislehdessä on kommentoija, joka kirjoittaa kaikkiin juttuihin kommentin, mihin vain voi. Yleensä asian vierestä ja ne alkaa niin, että "kyllä äitinikin jo vuonna 1963 Pihtiputaalla jne". Aina löytyy joku tarina, joka on liittyvinään aiheeseen. 

Vierailija
2/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä väittäisin että tän palstan kirjoittelijoillakaan ei oo kaapit kauheen hyvässä järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Samat ihmiset länkyttämässä kaikesta. Useimmat pahimmat länkyttäjät ovat persuja. Sitä en ymmärrä miksi Iltalehti antaa moisen kommentointimahdollisuuden, kun on tuhannet kerrat nähty, että siellä on todella törkeitä herjoja ja solvauksia ym. ja aiheita kommentoidaan täysin asian vierestä. Miksi mode ei moderoi ketjuja? Ilta-Sanomat teki viisaan päätöksen ja lopetti koko lukijoiden kommentointipalstan. Se oli myös aikoinaan törkyä täynnä! Miksi Iltalehti jättää moderoinnin lukijoiden asiaksi, ja vaikka tekee ilmoituksen asiattomasta viestistä, sitä ei kuitenkaan poisteta. 

Vierailija
4/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä artikkeli on kyseessä, niin ensimmäinen kommentti Iltalehdessä on väistämättä "Tämäkin asia varmaan paranee suomalaisia lisää verottamalla", parinkymmenen ylöspeukutuksen kera. Ehkä 5% kommenteista oikeasti liittyy millään tavalla itse artikkelin aiheeseen, ja hekään harvemmin tuntuvat ymmärtävän lukemastaan mitään.

Vierailija
5/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut itsekin, tykätyimmät kommentit ovat yleensä hallituksen haukkumista, oli uutisen aihe mikä hyvänsä. Tietysti myös uutisen kirjoittaneen toimittajan pystyyn haukkuminen on suosittu aihe.

Vierailija
6/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä väittäisin että tän palstan kirjoittelijoillakaan ei oo kaapit kauheen hyvässä järjestyksessä.

Olet täydellisen oikeassa! Täällä saa joskus henkeään pidätellen kauhistella joitakin kommentteja ja ihmetellä, miten sellaisten julkaisu sallitaan. Voi sanoa, että täysi sairasta menoa monessakin ketjussa. Aloituksiakin tehdään täysin idioottimaisista asioista ja sitten toiset idiootit kommentoi. Mitä tekee mode? Ei tasan yhtään mitään!

Vierailija
7/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien kommenttipalstat ovat nykyään elämäntapatyöttömien, eläkeläisten ja muutamien itätrollien mellastuspaikkoja. Niistä on aika ajanut ohi, eivätkä ne edes oikeasti kuvasta kansan ajatuksia kuin vain hyvin vääristyneellä tavalla, kun ne kaikkein kovimmat ja katkerimmat meuhkaajat ovat niissä äänessä. Sama koskee osin tätäkin palstaa.

Vierailija
8/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella masentavaa luettavaa. Parempi ettei lue.

Tämä av-palstakin on suoranainen hyvän mielen palsta verrattuna Iltalehteen.

Vierailija
9/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin enää luen niitä iltapäivälehtien kommentteja, koska ne on niin ennelta arvattavia ja masentavia. Jos sääennuste lupaa myrskyä ja jossain ei sillä hetkellä tuule, toivotetaan koko ilmatieteenlaitos hevon kuuseen, kun "meillä ei tuule" ja "ilmastonmuutosta ei ole, kun ennenkin on ollut  jne....."

Samoin olen kommenteista huomannut, että perakammaripojat/katkeroituneet miehet ovat kovia kommentoimaan, kun on jotain naisia koskevia juttuja. Ja ne kommentit eivät kyllä näin naisihmisenä mieltä kohenna.  Jotenkin todella junttia touhua enimmäkseen. Ja huomaa, ettei suurimmalla osalla kommentoijia juurikaan ymmärrystä mistään asiasta, joka ei pyöri juuri sen oman navan ympärillä. Hyvin kapeakatseisia kommentteja yleensä. Ei osasta ajatella asiaa muuten, kuin siitä omasta kapeasta näkökulmasta.

Vierailija
10/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset keskittyy liian paljon negatiiviseen.

Jos tännekin laittaa jotain harmitonta niin trollausta tai asian kääntäminen päälaelleen tapahtuu.

Vierailija
11/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisivat pois koko kommenttiosion. Heikkolahjaiset idiootit siellä vain ruikuttaa.

Vierailija
12/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko joku vielä iltalehteä?

Vierailija
13/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Samat ihmiset länkyttämässä kaikesta. Useimmat pahimmat länkyttäjät ovat persuja. Sitä en ymmärrä miksi Iltalehti antaa moisen kommentointimahdollisuuden, kun on tuhannet kerrat nähty, että siellä on todella törkeitä herjoja ja solvauksia ym. ja aiheita kommentoidaan täysin asian vierestä. Miksi mode ei moderoi ketjuja? Ilta-Sanomat teki viisaan päätöksen ja lopetti koko lukijoiden kommentointipalstan. Se oli myös aikoinaan törkyä täynnä! Miksi Iltalehti jättää moderoinnin lukijoiden asiaksi, ja vaikka tekee ilmoituksen asiattomasta viestistä, sitä ei kuitenkaan poisteta. 

Lol toi on toinen: oli keskustelun aihe mikä tahansa tulee sinunlaisesi Persufanaatikko huutamaan persuja! Puhut asian vierestä itsekin. 😆

Vierailija
14/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin enää luen niitä iltapäivälehtien kommentteja, koska ne on niin ennelta arvattavia ja masentavia. Jos sääennuste lupaa myrskyä ja jossain ei sillä hetkellä tuule, toivotetaan koko ilmatieteenlaitos hevon kuuseen, kun "meillä ei tuule" ja "ilmastonmuutosta ei ole, kun ennenkin on ollut  jne....."

Samoin olen kommenteista huomannut, että perakammaripojat/katkeroituneet miehet ovat kovia kommentoimaan, kun on jotain naisia koskevia juttuja. Ja ne kommentit eivät kyllä näin naisihmisenä mieltä kohenna.  Jotenkin todella junttia touhua enimmäkseen. Ja huomaa, ettei suurimmalla osalla kommentoijia juurikaan ymmärrystä mistään asiasta, joka ei pyöri juuri sen oman navan ympärillä. Hyvin kapeakatseisia kommentteja yleensä. Ei osasta ajatella asiaa muuten, kuin siitä omasta kapeasta näkökulmasta.

Mä käyn joskus lukemassa niitä Iltalehden kommentteja ihan huumorimielessä. Se on ällistyttävää, miten stereotyyppisiä ne kommentit ovat. 

Vierailija
15/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä Kimi Räikkösen palvontaa.

Vierailija
16/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol toi on toinen: oli keskustelun aihe mikä tahansa tulee sinunlaisesi Persufanaatikko huutamaan persuja! Puhut asian vierestä itsekin. 😆

Toi on ärsyttävää ja varsinkin Iltalehtien keskustelu osioissa vakio.

Vierailija
17/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa on tälläkin palstalla, MINÄ ja MINUN napnapi, muut ovat huonoja ihmisiä ja aina väärässä koska MINÄ..