Sinä parisuhteessa elävä, allekirjoitatko tämän väittämän puolison silittelystä?
Omasta mielestäni tämä selittää paljon=)
Kommentit (9)
ainakin tuolla kuvan äijällä on lattaperse ja hemmetin rumat kalsarit, en koskisi tuollaiseen viiden metrin kepilläkään saati nyt silittelisin, yögh
ainakin tuolla kuvan äijällä on lattaperse ja hemmetin rumat kalsarit, en koskisi tuollaiseen viiden metrin kepilläkään saati nyt silittelisin, yögh
Kun se silittely on alusta alkaen tarkoittanut VAIN ja AINOASTAAN sitä että kohta pitäisi harrastaa seksiä, niin kyllä on muuttunut vastenmieliseksi koko touhu. Kun edes joskus, edes KERRAN, tapahtuisi niin että voisi silitellä ihan vain silittelemisen ilosta. No, ei tule tapahtumaan tässä suhteessa. Surullista mutta totta. Tiedän kuitenkin hyvin mitä sellainen ei-seksuaalinen läheisyys ja silittely on edellisen suhteeni perusteella...
Ehdottomasti toimii noin. Halailun, köllöttelyn ja silittelyn puute on tuskaa ja johtaa todellakin jopa fyysisiin oireisiin. Kokemusta on. Ja kokemusta on myös miten paljon se helpottaa kun sääntöön tulee se harvinainen poikkeus.
Taas ovat tutkineet ja todeksi todistaneet sen minkä minä olen tiennyt aina. Kyllähän se pätee kaikkiin ihmisiin, syntymästä asti, sehän on ihan vaistomaista että pientä lasta silittelee, ja varsinkin jos on joku hätänä, lapsella kipua tai paha mieli. Minäkin sanoin juuri 4,5v pojalleni joka oli lyönyt otsansa, että se auttaa kun äiti puhaltaa ja suukottaa sitä pipiä, ja auttoihan se :)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 03:33"]
Taas ovat tutkineet ja todeksi todistaneet sen minkä minä olen tiennyt aina. Kyllähän se pätee kaikkiin ihmisiin, syntymästä asti, sehän on ihan vaistomaista että pientä lasta silittelee, ja varsinkin jos on joku hätänä, lapsella kipua tai paha mieli. Minäkin sanoin juuri 4,5v pojalleni joka oli lyönyt otsansa, että se auttaa kun äiti puhaltaa ja suukottaa sitä pipiä, ja auttoihan se :)
[/quote]
Jäin oikein miettimään asiaa ja tottahan tuo on. Vaistomaisesti (kun lapset tulevat viereen, syliin tms.) sitä alkaa silittämään, yleensä päätä. Eli se tulee ihan luonnostaan tuo silittäminen.
Meillä ei kyllä miehen kanssa valitettavasti ole paljoakaan tuollaista. Lähinnä minä silitän kättä hetken. Eipä meillä tuota hellyyden osoittamista noin muutoinkaan ole paljoa, yleensä vain silloin kun mies haluaa seksiä. Eli minä olen "oppinut" yhdistämään miehen antaman hellyyden seksiin.
Meillä mies ei onneksi käytä kuvan kaltaisia kalsareita, jos käyttäisi niin jäisi silittelyt silittelemättä!
Ei ole totta, ne ON kalsarit. Katsoin kuvat ja luin tekstin, mutta silti luulin että ne olivat puuvullahousut, sellaiset lököt, niinkuin nyt on muotia nuorilla miehillä =D ja heti olisin mennyt silittelemään..
Kyllä. Liian vähän silittelyä. Kosketusta kaipaa, muutoinkin kuin seksin aikana... :)