Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet meediotilaisuuksissa? Oletteko saaneet viestejä?

Vierailija
14.11.2013 |

Sukulaiseni kävi meediotilaisuudessa ja sai viestin kuolleelta lähimmäiseltämme. Uskoakko vai ei?

Viestin sisältö kyllä natsasi. Epäilen silti. Osasiko meedio vain johdatella hyvin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt. Viimeks Marja Pennasen. Nappiin meni niillä jotka sai viestejä.

En ole saanut viestejä. Väkimäärä niin iso.

Vierailija
2/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sain viestin, jonkun kanavoinnin, sanottiin että "hankkikaa oma elämä"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täti, joka juoksee noita meedioita jututtamassa ja utelemassa juttuja kuolleilta vanhemmiltaan. Kertoilee sitten meille muille isoäidin terveisiä. Ihan kajahtanutta. Isoäiti oli eläessään harras uskovainen ja nimenomaan toivoi, ettei kukaan yrittäisi meedioiden kautta mitään yhteyksiä ottaa (tiesi tätini harrastuksen), koska ei se ole hän, joka siellä puhuu.

Olisi jutellut vanhusten kanssa edes puhelimessa silloin, kun nämä olivat elossa, ei nyt tarvitsisi yrittää viestiä tuonpuoleiseen...

Humpuukia. Tai harhaan johdattavia henkiä. Älä kuuntele noita juttuja.

Vierailija
4/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan sieltä tulee eikä kukaan muu "puhu".

On useita seikkoja joita kukaan muu ei voi tietää.

Eikä tuo vaadi aina edes meediota siihen väliin.

Kaikkea te keksitte omien harhojenne kanssa.

Pipo pois silmiltä.

Vierailija
5/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus! Tämä ketju sisältää humpuukia.

Vierailija
6/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:12"]

Kyllä ne vaan sieltä tulee eikä kukaan muu "puhu".

On useita seikkoja joita kukaan muu ei voi tietää.

Eikä tuo vaadi aina edes meediota siihen väliin.

Kaikkea te keksitte omien harhojenne kanssa.

Pipo pois silmiltä.

[/quote]

Ai pipo pois silmiltä? Jos olisi olemassa oikeita meedioita, niin eiköhän joku olisi jo käynyt koppaisemassa itselleen ne rahasummat, joita erilaiset skeptikkoyhdistykset eri puolilla maailmaa on valmiita jakamaan ensimmäiselle, joka todistettavasti voi osoittaa yliluonnollisen kyvyn tms. todeksi.

Oikeesti. Kukin tehköön mitä haluaa, mutta on törkeää johdattaa heikkouskoisia harhaan kaikenmaailman taikauskolööperillä. Siitä voi jollakulla vintti seota pahemman kerran ja muumit karata laaksosta pysyvästi maailmalle.

Vierailija
7/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli uskoa. Mutta pelottaa myös se, että jos nuo viestit ovat "aitoja", niin keltä ne ovat? Siltä kuolleelta sukulaiselta vai joltain muulta? En halua siihen muuhun yhteyttä! "Puistattaa"!

Vierailija
8/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität sen että vieras ihminen kertoo asioista joita kukaan muu ei tiedä kuin se jolle kerrotaan?

Sen lisäksi muuta kuvailua edesmenneestä jne.

Mulle tuo ei ole edes mitään ihmeellistä, enää.

Eikä ketään johdeta.

Ihminen tulee paikalle ja meedio on vain välittäjä.

Toiselta puolelta halutaan tulla läheiselle antamaan tieto.

Vierailija
9/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:52"]Sukulaiseni kävi meediotilaisuudessa ja sai viestin kuolleelta lähimmäiseltämme. Uskoakko vai ei? Viestin sisältö kyllä natsasi. Epäilen silti. Osasiko meedio vain johdatella hyvin?[/quote]

Koska kuolemanjälkeistä elämää tai meedioita ei ole olemassa on helppo todeta meedio huijariksi joka rahastaa herkkäuskoisten hölmöjen kustannuksella.

Aikuisen ihmisen pitää muuten ymmärtää tuo ihan itse.

Vierailija
10/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran joitakin vuosia sitten, oli hämmentävä kokemus vaikken saanutkaan viestejä. Mutta sen jälkeen on pakko uskoa.

Vierailija
11/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:28"]

Miten selität sen että vieras ihminen kertoo asioista joita kukaan muu ei tiedä kuin se jolle kerrotaan?

Eikä ketään johdeta.

[/quote]

Tuo on helppo selittää: joku muistaa väärin tai valehtelee.

Vierailija
12/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:22"]Mun tekis mieli uskoa. Mutta pelottaa myös se, että jos nuo viestit ovat "aitoja", niin keltä ne ovat? Siltä kuolleelta sukulaiselta vai joltain muulta? En halua siihen muuhun yhteyttä! "Puistattaa"![/quote]

Anna olla.Ajattele, että se oli sattumaa ja sillä hyvä. Keskity elämään tämänpuoleisessa ja huolehtimaan siitä, että elävillä on kaikki hyvin. Oikeasti. Se on ainoa, millä on merkitystä.

Ei kannata mennä tuohon newage-yliluonnollisuusjuttuun mukaan ollenkaan. Minulla on tuttavia, jotka ovat pahasti vahingoittaneet psyykeään siellä pyöriessään, kuka milläkin shamaanikurssilla yms.

Vierailija
13/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:31"]

Olen käynyt kerran joitakin vuosia sitten, oli hämmentävä kokemus vaikken saanutkaan viestejä. Mutta sen jälkeen on pakko uskoa.

[/quote]

Joku meedio täällä on vissiin huolissaan elinkeinostaan ja postailee tuollaisia mainosviestejä...

Vierailija
14/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:22"]Mun tekis mieli uskoa. Mutta pelottaa myös se, että jos nuo viestit ovat "aitoja", niin keltä ne ovat? Siltä kuolleelta sukulaiselta vai joltain muulta? En halua siihen muuhun yhteyttä! "Puistattaa"![/quote]

No siltä joltakulta jonka olet tuntenut, esim.sukulainen. Luuletko että jotain muita "yhteyksiä" tulee?

Olen nähnyt yhden henkilön oppaan ihan itsestään ja

pystyin sen kuvailemaan asianosaiselle.

Olen nähnyt kaverini edesmenneen isän lähelläni.

Ja ei-fyysisenä tietenkään.

Vierailija
15/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:28"]

Eikä ketään johdeta.

[/quote]

Toivon, ettei ap nyt lue tätä. Mutta.

Henkimaailma on todellinen. Sen paha puoli vain odottaa mahdollisuutta murtautua meidän todellisuuteemme ja vaikuttaa herkkien ihmisten mieliin. Pahat henget käyttävät totuutta toisen puolen syöttääkseen meille valheita ja saadakseen meidät uskomaan itseensä.

Olisi parempi sinullekin, kun et enää kuuntelisi henkiä vaan keskittyisit tähän elämään. Nyt. Se on ainoa, mitä sinulla on. Kuolleet ovat kuolleita, heidän olotilaansa ei elävät pysty vaikuttamaan sitä eikä tätä.

Ystävä, anna olla. Tiedät tämän itsekin.

Vierailija
16/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:31"]

[/quote]

Jaa kuka maniostaa ja ketä? Jos mainostaisi niin kannattaisi varmaan laitta nimi, eikö? Ja sen perusteella miten tupaten täynnä tuon kyseisen tapahtuman sali oli, ei tarvetta mainostamiselle ole.

Joku meedio täällä on vissiin huolissaan elinkeinostaan ja postailee tuollaisia mainosviestejä...

[/quote]

Vierailija
17/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:28"]

Eikä ketään johdeta.

[/quote]

[/quote

Sinäkös sen tiedät? ?

Vierailija
18/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:28"]

Eikä ketään johdeta.

[/quote]

[/quote

Sinäkös sen tiedät? ?

[/quote]

Kyllä. Minä tiedän sen.

Perustelu: mitään meedioita, henkimaailmaa tai kuolemanjälkeistä elämää ei ole olemassa.

M.O.T.

Vierailija
19/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea tämä artikkeli. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HS+2062010+Demonien+vihollinen/1135267067592

Ja sitten antaa näiden asioiden olla. Jos haluaa ottaa johonkin yhteyttä, kannattaa rukoilla Jumalaa, tai jos on ateisti soittaa kaverille tai johonkin auttavaan puhelimeen.

Vierailija
20/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:28"]

Eikä ketään johdeta.

[/quote]

Toivon, ettei ap nyt lue tätä. Mutta.

Henkimaailma on todellinen. Sen paha puoli vain odottaa mahdollisuutta murtautua meidän todellisuuteemme ja vaikuttaa herkkien ihmisten mieliin. Pahat henget käyttävät totuutta toisen puolen syöttääkseen meille valheita ja saadakseen meidät uskomaan itseensä.

Olisi parempi sinullekin, kun et enää kuuntelisi henkiä vaan keskittyisit tähän elämään. Nyt. Se on ainoa, mitä sinulla on. Kuolleet ovat kuolleita, heidän olotilaansa ei elävät pysty vaikuttamaan sitä eikä tätä.

Ystävä, anna olla. Tiedät tämän itsekin.

[/quote]

Paha puoli on jossain muualla. Ja siitä et tiedä mitään. Silloin pitää oikeasti tehdä jotakin kammottavaa. Luepa musta magia tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä