Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen asia seksistänne mistä et kerro naispuolisille ystävillekkään?

Elli91
18.09.2020 |

Itse tajusin että tälle ketjulle on varmaan paikkansa, eli idea on kertoa täällä anonyymisti sellainen seksiasia mitä esimerkiksi harrastat miehesi kanssa, mutta juttu on kuitenkin sellainen että et ole kehdannut kertoa siitä edes lähimmille kavereillesi.

Itselläni: Meillä mies nuolee pyllyäni ja tykkään siitä. Se kiihottaa minua, tuntuu erittäin hyvälle ja saan kanssa melkein joka kerta, jos minä tai mieheni samalla hieroo etupäästä. Tosi nautinnollinen juttu, mutta en uskalla ystävilleni sanoa kun mietin hyväksyisivätkö he tämän tai pitäisivätkö minua ällönä.

Mikä on Sinun salaisuutesi?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 45, johtavassa asemassa ja kaveripiirissä tunnettu ns 'häntäheikki' aiemman liittonikin aikana. En IKINÄ IKINÄ IKINÄ kehtaisi ystävilleni sanoa, että salaa harrastamme mmf-seksiä nykyisen vaimon kanssa ja kiihotun aivan törkeästi sellaisesta kun vieras mies suutelee, nai ja hoitelee edessäni omaa kaunista naistani.

Täällä ihan samat setit, mutta tätä ei ole vielä toteutettu, mutta ollaan vahvasti menossa kohti toteutusta! Eivät voisi uskoa meistä tätä.

Vierailija
102/122 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kuusikymppinen aviopari. Olen piiskannut vaimoa pikku naruvitsalla ( ei mikään ruoska kylläkään) jo kauan ja aika usein pepulle ja "sinne asti" jalkojen väliinkin ennen yhdyntää. Hän aina kiihottuu siitä nopeasti ja haluaa sitä. Joskus haen pienet koivun vitsat siihen vaihteluksi.

Aika usein annan suuseksiäkin hänelle ennen yhdyntää. Joskus hän virpoo minuakin pepulle sillä kun olen ( aina) päällä yhdynnässä. Se muuten kiihottaa ihanasti lisää, suosittelen kokeilemaan.

Tuota piiskaamista ei varmasti kukaan tuttu meistä uskoisi ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka ilta annan miehen nylkyttää takaapäin. Itselle ei ole kyse seksistä, enkä kiihotu, vaan saatan selailla puhelinta. Kun on lauennut sisääni, mies kääntää kylkeä ja nukahtaa.

Vierailija
104/122 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kuinka hyvä rakastaja mieheni on, ettei kukaan yritä viedä häntä minulta. :D

Vierailija
105/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi että mieheni käyttää siveysvyötä ja että panen häntä kaksi päisellä dildolla pyllyyn. 😋

Vierailija
106/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi että mieheni käyttää siveysvyötä ja että panen häntä kaksi päisellä dildolla pyllyyn. 😋

Olisipa vaimoni sinunlaisesi. Ihanaa olla Rouvan pyllynarttuna!

Vierailija
107/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, paitsi ei ole tollasta vyötä käytössä. Kukaan ei varmaan edes uskoisi meistä tätä. Mieheni on aika dominoivakin, mutta tämä on meidän oma pikku salaisuus ja kiihotun itsekin kun välillä saan olla se 'pomo' sängyssä.

Vierailija
108/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein joka ilta annan miehen nylkyttää takaapäin. Itselle ei ole kyse seksistä, enkä kiihotu, vaan saatan selailla puhelinta. Kun on lauennut sisääni, mies kääntää kylkeä ja nukahtaa.

Meillä sama, joskus kyllä olen itse vähän muodon vuoksi mukana, mutta yleensä liukkarilla menee. Menkkojen aikaan saattaa haluta ruikkia rinnoille. Aika epäsiistiä ja joskus on kuivunut spermat hiuksiin.

Näistä en hirveesti tyttökavereille kerro🤭

Vierailija
109/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kuusikymppinen aviopari. Olen piiskannut vaimoa pikku naruvitsalla ( ei mikään ruoska kylläkään) jo kauan ja aika usein pepulle ja "sinne asti" jalkojen väliinkin ennen yhdyntää. Hän aina kiihottuu siitä nopeasti ja haluaa sitä. Joskus haen pienet koivun vitsat siihen vaihteluksi.

Aika usein annan suuseksiäkin hänelle ennen yhdyntää. Joskus hän virpoo minuakin pepulle sillä kun olen ( aina) päällä yhdynnässä. Se muuten kiihottaa ihanasti lisää, suosittelen kokeilemaan.

Onko kukaan kokeillut tällaista pienempää piiskaamista joka ei ole mitään sasomasokistien touhuja  tosi ruoskimista ? Tekisi mieli saada sellaista pientä itselle ja puolisokin innostumaan asiasta jollakin lailla

Vierailija
110/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut tällaista pienempää piiskaamista joka ei ole mitään sasomasokistien touhuja  tosi ruoskimista ? Tekisi mieli saada sellaista pientä itselle ja puolisokin innostumaan asiasta jollakin lailla

Minä tykkäisin juuri tuollaisesta kädellä läpsimisestä, siis piiskaavana osapuolena. Ei enempäänkuin että iho menee vasleanpunaiseksi. Vaimo taas ei kestä minkään sortin pakotusta tai väkivaltaa - edes ködellä - mutta lupasi että voin harrastaa sitä jonkun toisen kanssa. En ole kokeillut. M 56

Vierailija
111/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin juuri tuollaisesta kädellä läpsimisestä, siis piiskaavana osapuolena. Ei enempäänkuin että iho menee vasleanpunaiseksi. Vaimo taas ei kestä minkään sortin pakotusta tai väkivaltaa - edes ködellä - mutta lupasi että voin harrastaa sitä jonkun toisen kanssa. En ole kokeillut. M 56

Kuulostais just parhaalle. En iköeron takia haluaisi naida mutta toi piiskaaminen kuulostaa just sopivalta. Liityn jonoon. N2

Vierailija
112/122 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pikkuisen käytössä leikki ratsupiiska. Sillä pieniä napautuksia annetaan. Ja ihan kämmenellä on läpsitty. Saa mut ihan kosteaksi :P

Vierailija
113/122 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että mainittuani miehelleni kiihottuvani fistauksesta olemme kokeilleet sitä jo monesti. Ihanan rietas olo.

T: siveyden sipuli

Vierailija
114/122 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä käy mieheni ja minun yhteisestä halusta noin kerran kuussa yhdessä valittu rakastajani minua hoitelemassa. Kukaan ystävistäni ei tiedä tai edes aavista tällaisesta järjestelystä. Miestäni kiihottaa tällainen ja minä nautin suurikaluisen miehen panoista hänen katsellessaan... Asiaan kuuluu sellainenkin, että mieheni ei saa noilla kerroilla seksiä, ennen kuin vieras on hommat hoitanut. En usko, että kukaan ystävistäni minusta tällaista osaisi edes kuvitella. Nolottaisi jos paljastuisi

Vierailija
115/122 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ollut 10 vuotta haluton, haaveilen vieraasta jatkuvasti ja olen kyllästynyt urautuneeseen parisuhdeseksiin. Synnytysvaurion takia en kuitenkaan usko mahdollisuuksiini saada uutta parisuhdetta, joten elän kulissiliitossa.

Vierailija
116/122 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin, liian harvoin kuitenkin! Piiskaa kevyesti nimenomaan pillulle ja reisille, se kiihottaa molempia. Hieman punoittava pillu on taivaallisen kiihottava!

Vierailija
117/122 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meilläkin, liian harvoin kuitenkin! Piiskaa kevyesti nimenomaan pillulle ja reisille, se kiihottaa molempia. Hieman punoittava pillu on taivaallisen kiihottava!

Näin on.Tuleeko naiselle orgasmi piiskaamisesta  jo? Saavatko molemmat teillä piiskaa vai vain nainen?

Vierailija
118/122 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.Tuleeko naiselle orgasmi piiskaamisesta  jo? Saavatko molemmat teillä piiskaa vai vain nainen?

Meillä kans piiskaleikkejä joskus touhutaan. Ja vastaus tähän mulla, että aika lähelle siinä orgasmia päästään. Aivan mielettömän kiihottavaa olla siinä reidet levällään kun mies puhuu tuhmia, haukkuu huorittteluistani, kun oon ollut tuhmanainen ja piiskaa reisiä ja vähän pimppaakin. 

Vierailija
119/122 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kans piiskaleikkejä joskus touhutaan. Ja vastaus tähän mulla, että aika lähelle siinä orgasmia päästään. Aivan mielettömän kiihottavaa olla siinä reidet levällään kun mies puhuu tuhmia, haukkuu huorittteluistani, kun oon ollut tuhmanainen ja piiskaa reisiä ja vähän pimppaakin. 

Niin mielläkin ( siis kuusikymppinen pari) aika lähelle orgasmia mennään vaimolle. Millainen piiska teillä on? Olettko koskaan kokeilleen koivun vitsoja? Saako mies teillä koskaan piiskaa ennen yhdyntää tai sen aikana? Tuo lähärissä piiskaan saaminen kiihottaa ainakin minua

Vierailija
120/122 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu seksielämästäni kellekään. Ei kuulu muille.