Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sellainen asia seksistänne mistä et kerro naispuolisille ystävillekkään?

Elli91
18.09.2020 |

Itse tajusin että tälle ketjulle on varmaan paikkansa, eli idea on kertoa täällä anonyymisti sellainen seksiasia mitä esimerkiksi harrastat miehesi kanssa, mutta juttu on kuitenkin sellainen että et ole kehdannut kertoa siitä edes lähimmille kavereillesi.

Itselläni: Meillä mies nuolee pyllyäni ja tykkään siitä. Se kiihottaa minua, tuntuu erittäin hyvälle ja saan kanssa melkein joka kerta, jos minä tai mieheni samalla hieroo etupäästä. Tosi nautinnollinen juttu, mutta en uskalla ystävilleni sanoa kun mietin hyväksyisivätkö he tämän tai pitäisivätkö minua ällönä.

Mikä on Sinun salaisuutesi?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Olen mies, mutta "huutelen vieraisiin pöytiin". Sain ensimmäistä kertaa pesää vasta 24-vuotiaana. Tuo asia minua hävettää edelleen ja sitä en ole kertonut kenellekään ihmiselle. Kun eka kerta on tullut puheeksi, niin aina olen valehdellut. Joskus on pitänyt itse keksiä tarina, että miten se eka kerta tapahtui ja helpoin tie on todeta tyyliin; teininä kotibileissä jonkun muijan kanssa. Ja ennen kaikkea minua tympii vielä tänäkin päivänä, vaikka sen jälkeen on seksikokemuksia kyllä ihan kertynytkin. Tuntuu, että menetin ison osan nuoruuttani ja sitä en takaisin saa.

Komppaan. Olin itse sm-tason urheilija, ja poikuus lähti vasta 21-vuotiaana, vaikka ensimmäinen mahdollisuus tuli jo 15-vuotiaana. Jotenkin se oli näille teinistä asti ryyppääville kavereille tosi helppoa. Itse en saanut itseäni koskaan edes kunnon panokänniin, vaan olin aina kontrollissa. Eikä kaatokännistä naista tullut mieleenkään panna.

Ja aika vähän tuli touhuttua tuonkaan jälkeen. Moni nainen piti rauhallisuutta kiinnostuksen puutteena. Oh well... Eivät tiedä mitä menettivät vaimolleni!

Vierailija
82/122 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissinimija kirjoitti:

Missä nuo naiset ovat nuoruudessani olleet, jotka haluavat nussia miestään strapparilla.... ei silloin ennen mitään tuollaista ollut ;)

Olishan se ihanaa olla Naisen narttuna ja saada kunnolla peppuun.

Tänä päivänä me naisetkin uskalletaan toteuttaa unelmiamme, myös makuukammarissa.

Kannattaa rohkeasti kysyä naisystävältä kiinnostaisiko. Hän voi ajatella asiasta ihan samoin mutta ei ole uskaltanut ottaa asiaa esille peläten reaktiotasi.

Itse kun mieheni ehotti minulle niin sanoin heti kyllä sillä olin itsekkin siitä haaveillut.

Sinulla ei ole mitään hävittävää, parisuhteessa tulee aina ehdotuksia välillä mistä toinen ei tykkää.

Se oli suhteemme paras asia sillä molemmat saahaan siitä mielettömät kiksit että nais miestä strapon dildolla-

Hän nai minua kovaa pilluun ja minä häntä perseeseen, reilu ja toimiva jako

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokeiltu, mutta vaimo ei innostu muusta kuin pillunsa nuolettamisesta :(

Vierailija
84/122 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kerro että harrastamme seksiä joskus ulkomaan matkoilla sellaisissa paikoissa missä on riski jäädä kiinni. 

Molemmat tykätään kiinni jäämisen riskistä, mutta Suomessa ei sitä tehdä ettei maine mene

Vierailija
85/122 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on sellaista, mitä en kerro, mutta ihan ehdoton on se, että harrastetaan parinvaihtoa ja orgioita. Kaiken muun periaatteessa voisi kertoa, mutta sitä ei.

Vierailija
86/122 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kerro, että olen harrastanut usein tanssien jälkeen autokivaa, mikä ei taas miehelleni juohtuisi edes pieneen mieleenkään.

Vierailija
87/122 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en kerro, että olen harrastanut usein tanssien jälkeen autokivaa, mikä ei taas miehelleni juohtuisi edes pieneen mieleenkään.

Siis et harrasta sitä miehesi kanssa, vaan petät häntä?

Vierailija
88/122 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ”petät” on ruma sana. Jos nautin ja rentoudun omalla laillani, ei kai se ole keneltäkään pois?

Vierailija
89/122 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ”petät” on ruma sana. Jos nautin ja rentoudun omalla laillani, ei kai se ole keneltäkään pois?

Mitä miehesi siihen sanoo? Jos se ei ole häneltä pois, niin tottakai olet hänelle kertonut?

Vierailija
90/122 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi siihen sanoo? Jos se ei ole häneltä pois, niin tottakai olet hänelle kertonut?

En ole tilivelvollinen enkä juoruile omia tai muitten asioita. Kerron toki, jos hän asiaa kysyy.

Vierailija
91/122 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei tähän ketjuun kuulu.

Itse ratsastan miehen kasvoilla pillulla ja nuoletan miehellä persettä, niitä en kavereille kerro. Muuten kyllä kaiken :D

Vierailija
92/122 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon estoton sängyssä, mutta jos seksijuttuja pitäisi puhua muille kuin omalle miehelle, niin alkaa korvat punottaa :D

Mun seksiasiat ei kuulu muille kuin mun seksikumppaneille.

Vierailija
93/122 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina69 kirjoitti:

tissinimija kirjoitti:

Missä nuo naiset ovat nuoruudessani olleet, jotka haluavat nussia miestään strapparilla.... ei silloin ennen mitään tuollaista ollut ;)

Olishan se ihanaa olla Naisen narttuna ja saada kunnolla peppuun.

Tänä päivänä me naisetkin uskalletaan toteuttaa unelmiamme, myös makuukammarissa.

Kannattaa rohkeasti kysyä naisystävältä kiinnostaisiko. Hän voi ajatella asiasta ihan samoin mutta ei ole uskaltanut ottaa asiaa esille peläten reaktiotasi.

Itse kun mieheni ehotti minulle niin sanoin heti kyllä sillä olin itsekkin siitä haaveillut.

Sinulla ei ole mitään hävittävää, parisuhteessa tulee aina ehdotuksia välillä mistä toinen ei tykkää.

Se oli suhteemme paras asia sillä molemmat saahaan siitä mielettömät kiksit että nais miestä strapon dildolla-

Hän nai minua kovaa pilluun ja minä häntä perseeseen, reilu ja toimiva jako

Meillä ihan sama. Tykätään molemmat kovasti

Vierailija
94/122 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni eivät tiedä, että pari-kolme kertaa vuodessa meillä (tai esim vuokraamallamme lomamökillä) vierailee kerralla useampi aviomieheni valkkaama mies. Kiihotun siis ystäviltäni salaa alistua ajoittain miesjoukon käyttämäksi 'panolutkaksi'. Näitä leikkejä varten mieheni on ostanut paljastavia ja nöyryyttäviäkin asusteita, joita sitten alkuillasta pidän kun minua pompotellaan sylistä toiseen tai puristellaan tarjoillessani juomia. Loppuilta menee sitten sängyssä kunnolla naitavana. Kiihottavaa.

En myöskään kehtaisi paljastaa että kiihotun ajatuksesta miehestäni naimassa jotain ystävistäni 

Vierailija
95/122 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kiihotun ihan älyttömästi sellaisesta, kun välillä mieheni puhuu minusta todella rivoja ja samalla komentelee pyllistämään ja levittelemään ennen kuin hän ottaa minut. En myöskään kehtaisi paljastaa että kiihotun aina orgasmin partaalle kun mies joskus piiskaa minua. Ystävättäreni pitävät minua ns 'hienohelmana', ei ole heillä hajuakaan riettailuistamme

Vierailija
96/122 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mitään. Puheenaiheet vallan muuta toista kuin kaveripiirin muijien seksielämä.

Vierailija
97/122 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta kommentoin silti, koska minulla on itsellä samaa fiilistä parisuhdeseksin suhteen ja masturbointi on paljon mukavampaa, kun taas parisuhdeseksi väkinäistä pakkopullaa.  Syy ihan suoraan siinä, että haluan saada jo uutta pillua. Naistani en ihmisenä vaihtaisi parisuhteen puolesta mihinkään, mutta minä en tarvitse seksiin tunteita. Siksi minua ei tyydytä seksi ainaisesti saman naisen kanssa. Tiedän kyllä, että tästä alapeukkua pukkaa, mutta aivan sama. Sanon rehellisesti ja väitän, etten ole miehenä läheskään ainoa, joka näin ajattelee.

Jos pariskunta esim eroaa, niin mies ja nainenhan harrastavat heti tämän jälkeen seksiä täysin eri syistä. Nainen haluaa tuntea läheisyyttä ja saada kenties laastaria ja kuuntelijaa, kun taas mies haluaa nimenomaan uutta pillua pitkästä aikaa vailla mitään suuria kaipuun tai rakkauden tunteita.

Aamen!

Eipä tätä tämän paremmin enää voi sanoa!

Niin meitä on erilaisia. Näin naisena en todellakaan tarvitse seksiin tunteita, haluan nimenomaan sitä munaa. En mieluusti anna edes puhelinnumeroani vaikka on pyydetty vaan aktin jälkeen häivyn. Sain jo sen mitä halusin ja tarvitsin. Olen myös heittänyt miehen ulos asunnostani kun rupesi puhumaan tunteista ja tulevista treffeistä. Juu ei kiitos. Olin juuri eronnut ja onnellinen sinkku.

Rakkaus on rakkautta ja seksi on seksiä, jos osuu samaan henkilöön, niin hyvä. Useimmiten ei.

Vierailija
98/122 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta kommentoin silti, koska minulla on itsellä samaa fiilistä parisuhdeseksin suhteen ja masturbointi on paljon mukavampaa, kun taas parisuhdeseksi väkinäistä pakkopullaa.  Syy ihan suoraan siinä, että haluan saada jo uutta pillua. Naistani en ihmisenä vaihtaisi parisuhteen puolesta mihinkään, mutta minä en tarvitse seksiin tunteita. Siksi minua ei tyydytä seksi ainaisesti saman naisen kanssa. Tiedän kyllä, että tästä alapeukkua pukkaa, mutta aivan sama. Sanon rehellisesti ja väitän, etten ole miehenä läheskään ainoa, joka näin ajattelee.

Jos pariskunta esim eroaa, niin mies ja nainenhan harrastavat heti tämän jälkeen seksiä täysin eri syistä. Nainen haluaa tuntea läheisyyttä ja saada kenties laastaria ja kuuntelijaa, kun taas mies haluaa nimenomaan uutta pillua pitkästä aikaa vailla mitään suuria kaipuun tai rakkauden tunteita.

Aamen!

Eipä tätä tämän paremmin enää voi sanoa!

Niin meitä on erilaisia. Näin naisena en todellakaan tarvitse seksiin tunteita, haluan nimenomaan sitä munaa. En mieluusti anna edes puhelinnumeroani vaikka on pyydetty vaan aktin jälkeen häivyn. Sain jo sen mitä halusin ja tarvitsin. Olen myös heittänyt miehen ulos asunnostani kun rupesi puhumaan tunteista ja tulevista treffeistä. Juu ei kiitos. Olin juuri eronnut ja onnellinen sinkku.

Rakkaus on rakkautta ja seksi on seksiä, jos osuu samaan henkilöön, niin hyvä. Useimmiten ei.

Vierailija
99/122 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta tykkään ihan valtavasti antaa suuseksiä miehelle. Jotenkin siinä itsekin syttyy ja tulee hyvä mieli, kun toinen nauttii. Vastavuoroisesti saan itsekin hyvää suuseksiä.

Etenkin se hetki juuri ennen kuin mies laukeaa on äärimmäisen kiihottavaa.

Ystävistäni kukaan muu ei ilmoita nauttivansa siitä, kun ottavat miehiltään suihin. En siis pidä ääntä tästä, koska pitäisivät minua kummajaisena.

Pidän myös kevyistä alistamisjutuista myös. Mistään hc alistamisesta en pidä.

Miksi muuten kavereiden kanssa pitää puhua seksistä, tai etenkään sillä tavoin että heidän hyväksyntäänsä niihin juttuihin tarvitaan?

Toisten pitää nykyisin saada kaikkeen muiden hyväksyntä. Mitään ei voi päättää oman pään mukaan, että on sellaista kuin muillakin.

Ja olis varmaan kauheeta olla porukan tylsin. Siis tietenkin olet tylsä jos et mainitse mitään tai jaa omia asioitasi. Miltä se muista tuntuisikaan? 

Olisi varmaan vaikea luottaa mieheen joka noita kertoilisi, koska nehän eivät ole vain hänen asioitaaan vaan esimerkiksi suhteessa ne ovat aina sen toisenkin asioita. Minkä kertominen kyl pitäis varmistaa siltä jota asia koskee... 

Kannattaa tehdä niinkuin muutkin, valehdella.

Vierailija
100/122 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 45, johtavassa asemassa ja kaveripiirissä tunnettu ns 'häntäheikki' aiemman liittonikin aikana. En IKINÄ IKINÄ IKINÄ kehtaisi ystävilleni sanoa, että salaa harrastamme mmf-seksiä nykyisen vaimon kanssa ja kiihotun aivan törkeästi sellaisesta kun vieras mies suutelee, nai ja hoitelee edessäni omaa kaunista naistani.