Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksiköh jotkut pukeutuu aina valkoiseen/beigen sävyihin?
14.11.2013 |
Verhoaa samoilla väreillä myös kotinsa ja vielä lapsensa?
Maalaisromanttiikkaa tuutin täydeltä. Huh!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Varmaan samasta syystä kun toiset pukeutuvat mustaan ja sisustus on mustaa tai kolmannet pukeutuvat retrokuoseihin ja sisustuskin on retroa. Ja lapset kanssa sävy sävyyn mamman ja sisustuksen kanssa.
Makunsa kullakin ja aika tylsä olisi maailma jos kaikki olisimme samanlaisia.