Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä, piiiiitkä kokous ja runsaat kuukautiset

Vierailija
14.11.2013 |

Naisena olo on joskus sitten Niin ihanaa. Huomenna tiedossa kokous heti aamusta, joka hyvässä lykyssä saattaa kestää kolmekin tuntia. Tänään alkoi menkat, vatsa turvoksissa, särkee ja muilii sekä mikä pahinta vuodan kuin mikäkin niagara. 

Mitään taukoja yleensä ei ole, enkä kehtaa keskeyttääkään, että lähdempä tästä välillä sidettä vaihtamaan. Neuvoja? 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:57"]

Vaippailijat, eikö olisi kätevämpää käyttää jotain sisäistä suojaa? Saattaisi pärjätä ihan terveyssiteellä, jos sinne pimpuliinkin uskaltaisi työntää jotain.

[/quote]

En nyt ihan vaippailija sentään ole kun yösiteillä pärjään pahimmat päivät. Mutta joo, en pysty käyttämään mitään sisäisiä suojia, kokeillut kyllä olen, eikä se uskalluksesta ole kiinni.

Vierailija
62/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:56"]

Vaippailijat, eikö olisi kätevämpää käyttää jotain sisäistä suojaa? Saattaisi pärjätä ihan terveyssiteellä, jos sinne pimpuliinkin uskaltaisi työntää jotain.

[/quote]

En nyt ihan vaippailija sentään ole kun yösiteillä pärjään pahimmat päivät. Mutta joo, en pysty käyttämään mitään sisäisiä suojia, kokeillut kyllä olen, eikä se uskalluksesta ole kiinni.

[/quote]

Miksi et pysty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote]

Miksi et pysty?

[/quote]

Se tuntemus häiritsee, on koko ajan sellainen olo että sisällä on jotain ylimääräistä ja inhottavaa. Ei auta totuttelu eikä merkin tai mallin vaihto. Ja kun siteillä pärjään, niin en jaksa ottaa stressiä asiasta.

Vierailija
64/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 12:39"]

[/quote]

Samaa ihmettelen.

[/quote]

Teillä ei selvästikään ole käsitystä siitä, mitä tarkoitetaan todella runsailla kuukautisilla. Kyllä siellä pimpulissa voi olla kuukuppi tai superhypermaxitamppooni ja silti saatetaan tarvita vaippaa.

Vierailija
65/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tollaseen supervuotoon lääkekin. Cyclokapron on nimi muistaakseni.

Gynelle mars! Mitä järkeä kärsiä kun apu on olemassa?

Vierailija
66/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:27"]

[/quote]

Mulla se ei auttanut, mutta hormonikierukka tehosi saman tien. Kukaan näistä massiivivuotajista ei ole vielä käynyt selittämässä, miksi eivät ota käyttöön hormonikierukkaa, vaan mieluummin kärsivät joka kuukausi.

Vierailija
67/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ne sisäiset suojatkaan ihmeitä tee. Tehokkaimmat markkinoilla olevat tamponit imevät noin 18 g eli 18 ml, kuukuppiin taas mahtuu maksimissaan 30 ml. Mulla on sen verran hankala anatomia (kohdunnapukka alhaalla), että kuukuppi tulvii yli jo 15 ml jälkeen ja tamponikaan ei asetu kunnolla kohdilleen, joten noilla sisäisillä suojilla ei saa paljoakaan lisäaikaa, ennen kuin side alkaa kastua.

Vierailija
68/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:32"]

Kukaan näistä massiivivuotajista ei ole vielä käynyt selittämässä, miksi eivät ota käyttöön hormonikierukkaa, vaan mieluummin kärsivät joka kuukausi.

[/quote]

Mulla ihotautilääkäri on ehdottomasti kieltänyt. Taustalla paha akne.

Vierailija
69/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:01"]

Kiva kun joillakin on hauskaa. Onhan se nyt pirun hauskaa, kun nousee siitä kokoustuolista, tuntee kuinka veri alkaa virtaamaan ja lisäksi huomaa, että kokoushuoneen pehmusetussa tuolissa on kämmenen kokoinen veriläikkä. Lähde siinä sitten huoneesta ulos ja pitkin käytäviä kävelemään, kun tietää vaatteiden olevan veressä.

Mun ratkaisu on vauvan vaippa sloggi maxeissa. Pysyy siellä paikallaan, kun pikkarit on niin tiukat ja ne vaipat on sen verran muotoiltuja. Koko 5 - 6 on jo aikamoisen imukykyinen.

Varmaan joku tästäkin vinkistä saa aiheen virnua, mutta siinähän virnutte, pääasia, että ei tarvi pelätä verisotkuja.

[/quote]

Miksei nämä näin runsaasta vuodosta kärsivät käytä hormonikierukkaa?? Mulla oli ennen sama ongelma, laitatin hormonikierukan ja nyt on mennyt useampi vuosi niin, etten joka kuukausi edes huomaa kuukautisia. Miksi pitää kärsiä, kun yksinkertainen ja edullinen ratkaisu on olemassa?

[/quote]

Varmaan siitä yksinkertaisesta syystä, että ylimääräiset hormonit ei sovi kaikille.

Vierailija
70/70 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 14:27"]

[/quote]Ei sitä kaikki voi käyttää. Mä kokeilin ja mulle tuli tosi kauhea olo. Vuoto loppui kuin seinään eikä tullut ollenkaan ja musta tuntui, että mä poksahdan. Vaikka otin alussa vain puolikkaan siitä määrästä mitä lääkäri käski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän