Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten alkoholiriippuvuus vaikuttaa elämääsi juuri nyt?

Vierailija
18.09.2020 |

Itselläni kumppanin juominen nostaa esiin vanhoja traumoja lapsuuden alkoholistikodista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikutttaaa niin etttä pitäisi olla vähintään aleksis kivi jottta joku tajuaisikin jotaiin.

Vierailija
2/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa. Ei sen kummemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaikutttaaa niin etttä pitäisi olla vähintään aleksis kivi jottta joku tajuaisikin jotaiin.

Moneeet diktaatttorit kuten eism hitler ja staliiin nousivat valtaaan taitavina retoriiikan käyttäjinä.

Vierailija
4/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tässä sohvalla katon hirveetä hauskoja kotivideoita ja syön salaattia.

Vierailija
5/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaa, siten se vaikuttaa, sillä minä hallitsen nykyään kuningas alkoholia, eikä se minua. Minä päätän, milloin juon, jos juon. t.alkoholisti(raitis sellainen)

Vierailija
6/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jatkuva pelko siitä, milloin mies retkahtaa, vaikka on ollut pitkään raittiina. Myös painajaisia näen aiheesta paljon. Äiti oli alkoholisti ja mies on alkoholisti, ja kumpikin aiheuttavat painajaisia, äitikin, vaikka kuoli jo vuosia sitten.

Vierailija
7/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneeet diktaatttorit kuten eism hitler ja staliiin nousivat valtaaan taitavina retoriiikan käyttäjinä.

Tänääpäivänä esiim laulujen sanoituksillla ei ole juurikaan enäää arvoa vaaan esim sillä kuka päivitttää instagramtiliäään tehokkaimmin ja miten eri yritykset siiihen satsaaaavat.

Vierailija
8/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kavereiden luona viettämässä leffailtaa, muut on ilmeisesti aatellu olla selvin päin, koska huomenna biletetään. Itehän oon jo ottanu tänään ja tekee mieli juoda vielä pari olutta... No eihän mua kukaan oo estämässä. Mutta että näin, just nyt. Jos olisin kotona olisin hyvää vauhtia kännissä jo.

Vierailija
9/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jatkuva pelko siitä, milloin mies retkahtaa, vaikka on ollut pitkään raittiina. Myös painajaisia näen aiheesta paljon. Äiti oli alkoholisti ja mies on alkoholisti, ja kumpikin aiheuttavat painajaisia, äitikin, vaikka kuoli jo vuosia sitten.

Hei! Tosi ikävä kuulla että olet joutunut noin paljon alkoholismia katsomaan elämässäsi. Toivon kovasti että miehesi pysyy raittiina!

Jaksamista.

Vierailija
10/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillee, että joka päivä tulee otettua 2-4 annosta ja vituttaa. Yritän lopettaa, välillä oonkin ilman, mutta siis ahdistukseen tissuttelen. Ja juu, tiedän, ettei auta.

Vierailija
11/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitän Suomiviinaa tänään.

Vierailija
12/12 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(