Mitä pientä joulumuistamista päiväkodin tädeille?
en halua viedä kahdipöytään yhteisesti jotain vaan muistaa jokaista henkilökohtaisesti pienellä asialla.
Kommentit (8)
Musta olisi fiksuinta viedä pieni kassi joulukahvia/teetä, suklaata, glögiä, keksejä tms. päiväkodin tädeille yhteisesti kuin että jokainen saa jonkun pienen krääsän kotiin viemiseksi.
Jotain, josta ei jää jäljelle mitään eli joku syötävä juttu tai kynttilä tai servetit tms.
Itselleni ainakin kelpaisi vaikka itsetehty sinappi, jouluinen kynttilä, suklaa, maustettu kahvi, jouluinen tee, glögi tms. Esim. Pentikiltä löytynee nättejä kynttilöitä ja servettejä ja muuta pientä, ja pakkaavat ne nätisti.
Joku itse tehty syötävä lahja (leipä, hillo, yrttisuola, sinappi, chiliöljy, fudge, kuivakakku...) - eivät ne halua mitään rojua ainakaan nurkkiinsa pyörimään, joten tuikkulyhdyt pois mielestä :)
Kävisikö (villa)sukat tai joku nätti heijastin?
Kauniit servetit ja kynttilä?
Leffalippu?
Vaikkapa pieni rasia Finlandia-marmeladeja ja lapsen tekemä kortti
Omien allergioiden takia en söisi itse tehtyjä ruokia, eiväthän vanhemmat voi tietää mitä aineksia minä en voi syödä. Mieluummin vaikka ihan pienikin kaupan tuote, josta näkee valmistusaineet ja voi luottaa että niitä on noudatettu.
Esimerkiksi joku yrttijalkakylpy kerta-annospussina voisi olla mieleen tädeille.
Leivo joululimput; tulee maksamaan alle 1 euro kappale. Ohjeita on pilvin pimein. Pakkaat nätisti, resepti päälle, leivot niin, että saaja voi pakastaa sen jouluun saakka (tästä kannattaa mainita myös).