Venäjältä ei saa viedä vesipulloa maasta
Kommentit (15)
Venäjää mustamaalataan oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä tekee sitä ihan itse koko ajan toimimalla kuten toimii.
Hanki sinä putinin trolli joku järkevä työ.
Jos Putin haluaisi jonkun hengiltä kotimaassaan niin eikö hänellä olisi siihen tarkoitukseen käytettävissään yhtään varmempia ja vähemmän huomiotaherättäviä konsteja? Kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Niin on helppo tehdä: kerrotaan vaan totuudenmukaisesti mitä kusipää diktaattori Putler tai vasallinsa ovat tehneet.
Eihän yhdysvallat koskaan tekisi mitään
https://wikispooks.com/wiki/US_Sponsored_Regime-change_efforts_since_19…
Vierailija kirjoitti:
Jos Putin haluaisi jonkun hengiltä kotimaassaan niin eikö hänellä olisi siihen tarkoitukseen käytettävissään yhtään varmempia ja vähemmän huomiotaherättäviä konsteja? Kysyn vaan.
Tällaisten dramaattisten murhien tarkoitus on levittää pelkoa oppositioon, jottei kukaan uskaltaisi nousta diktaattoria vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän yhdysvallat koskaan tekisi mitään
https://wikispooks.com/wiki/US_Sponsored_Regime-change_efforts_since_19…
Nyt oli kyse Putinin ja muitten roistojen tekemisistä, kulta pieni..... :)
Ihan turha yrittää tuolla tavoin myrkytyksiä väheksyä, ei onnistu!
Ei tuo vesipullo kelpaa enää todisteeksi, sitä on voitu näpelöidä jälkikäteen
Tosiasia on ettei hermomyrkkyihin Venäjällä pääse käsiksi muu kuin valtiollinen toimija. Ja jos valtiollinen toimija olisi saanut vesipullon niin se olisi joko hävinnyt tai siitä ei olisi löytynyt mitään.
Eikä Venäjä ole koskaan mitään tunnustanut. Ei Krimin valtausta, ei MH-17:n alasampumista, Skripalin myrkytystä, ilmatilan loukkauksia tai mitään muutakaan.
Painetta alkaa kuitenkin olemaan ja nyt Venäjä haluaa epätoivoisesti löytää vesipullon viejän ja päästä haastattelemaan uhria. Motiivit voi arvata.
Putinilla pokka pitää. Niin paljon sillä on rikoksia kontollaan ettei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin yrittää pysyä ikuisesti vallassa.
Putin onkin itse sairaaloisen tarkka kaikesta ruuasta ja juomasta mihin koskee. Ei ihme kun myrkyttää muita koko ajan. Todennäköistä onkin ettei Putinia pysty myrkyttämään kuin joku sisäpiiriläinen.
Vierailija kirjoitti:
Putin onkin itse sairaaloisen tarkka kaikesta ruuasta ja juomasta mihin koskee. Ei ihme kun myrkyttää muita koko ajan. Todennäköistä onkin ettei Putinia pysty myrkyttämään kuin joku sisäpiiriläinen.
Diktaattorien käy aina lopulta huonosti. Niin vaan Gaddafinkin peräaukkoon tungettiin pistin ja syvälle juuri ennen kuin aivonsa levisivät pihamaalle....
Että sillee, Putler. :) Koskas on sinun vuorosi?
Jaa, minä olen tuonut vissyvettä satoja litroja vuosien varrella venäjältä.
öyh