Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen vaatetus on mahdollisimman huomiota herättämätön, kun tuolla kaupungilla kulkee?

Vierailija
18.09.2020 |

Eli sellainen kaupunkilaisen "maastopuku"?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites murretut sävyt, toimiiko kaupungissa? Oliivinvihreä, khaki jne?

ap

Joo niitä takkeja näkyi paljon, ainakin pari vuotta sitten kun hipsterit tuli kunnolla muotiin. Nyt etätöissä enkä jaksa juuri kaupungilla käydä.

Vierailija
22/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossapa helsinkiläinen huomaamaton puku https://www.hel-looks.com/big-photos/20200731_01.jpg

Tommonen toimii hyvin, jos haluaa että kukaan ei kiinnitä huomiota tatuointeihin.

Tuohan sopii Helsinkiin kuin maastopuku metsään. Kukaan ei taatusti kiinnitä mitään huomiota.

Tatuointeja voisi olla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkut tai chinot, nahkakengät, sellainen rento college tai puuvillapaita, siisti perus takki.

Hyi helvetti. Tuosta tulee mieleen joku Robert Redford ällöimelässä "romanttisessa" elokuvassa. Miksi muutenkaan poika pukeutuisi vanhanaikaisesti kuin isänsä? Tuossa asukokonaisuudessa ei ole mitään rentoa.

Mä rakastan näitä pappatyylejä, etenkin jos poika tuoksuu hyvältä ja on sellainen herkkukasa muutenkin. Itsekin olen romanttisten leffojen daami, niin tarvin kunnon kavaljeerin 🧡 Only need is love. Syysrakas etsinnässä.

Vierailija
24/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiäkö ihmiset nykyään lässyttää. Myötähäpeä on suuri.

Vierailija
25/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Yritätkö varjostaa jotakuta? Oletko yksityisetsivä?

Vierailija
26/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mää hirnun täällä?

Vierailija
27/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkut tai chinot, nahkakengät, sellainen rento college tai puuvillapaita, siisti perus takki.

Hyi helvetti. Tuosta tulee mieleen joku Robert Redford ällöimelässä "romanttisessa" elokuvassa. Miksi muutenkaan poika pukeutuisi vanhanaikaisesti kuin isänsä? Tuossa asukokonaisuudessa ei ole mitään rentoa.

Mikä tuossa on vanhanaikaista?  Nahkakengät vai college?

Vierailija
28/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vihreä huppari, housut ja maski. Sitten sellaisia muovimuratteja. Liimaa sitten kaikki asusteet näitä lehtiä täyteen ja voilà!

Vierailija
29/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, tennarit, kevyt toppatakki.

Vierailija
30/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap joku entinen originelli ja nyt muuttamassa ja haluat ekaa kertaa sulautua massaan?

Nykyään saa tunkea päälleen mitä vaan. Erikoinen on uusi normi. Jos on liian brujukasan alle jäänyt niin sekin herättää kummastusta. Mee ja tuu ja oo mikä oot.

Vierailija
31/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko rikoksen poluille lähteä? Kun huomaamaton pitää olla.. Vai oletko niiiiin komea, että pitää vähän rumentaa. Vaiko mökkiläinen, ettei halua erottua kaupunkilaisesta?

Vierailija
32/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva onnistuu kaupungissa herättämään huomiota pukeutumisellaan, ellei ole tosi erikoinen. 

Vierailija
33/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiäkö ihmiset nykyään lässyttää. Myötähäpeä on suuri.

Mitä nää häpeilet? Anna mä arvaan, olet Keski-Suomesta? Siellä vietin lapsuuteni kesät ja aina joku mummeli häpeili sitä tätä ja tota. Huh kuinka ahdistava paikka.

Vierailija
34/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan näitä pappatyylejä, etenkin jos poika tuoksuu hyvältä ja on sellainen herkkukasa muutenkin. Itsekin olen romanttisten leffojen daami, niin tarvin kunnon kavaljeerin 🧡 Only need is love. Syysrakas etsinnässä.

Tarkoitit varmaan "All you need is love".

Vierailija
35/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa housut, paita, kengät ja takki.

Vierailija
36/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan "All you need is love".

Juuri niin. Kuulin tuon kappaleen aina lapsena noin, ja näköjään nyt myös kirjoitan 😅

Vierailija
37/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikkapa vakuutustarkastaja,yksityisetsivä tms. niin kannattaa pukeutua näin : https://www.hel-looks.com/big-photos/20190810_07.jpg

Vierailija
38/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset jauhot on apn pussissa?

Vierailija
39/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo linkitetyt hel-looksin tyypit erityisesti erotu massasta Helsingissä. En ainakaan itse vilkaisisi kahta kertaa. Kiva vaan kun on erityylisiä ihmisiä.

Vierailija
40/40 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep nuo linkkien tyypit on ihan perus. En katsoisi kahteen kertaan.

Ehkä joku prinsessatyyli tai kreivi vetäisi katseita tänä päivänä.

Kun kaivat vaarin vanhan tennispaidan ja äitin kotifarkut niin olet massaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä