Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada aviomies kiinnostumaan uudelleen?

Vierailija
14.11.2013 |

On lipunut jonnekin etäisyyteen. Ei ole vuosiin osoittanut fyysistä huomiota minua kohtaan. Seksiä ollut viimeksi yli vuosi sitten. Jo vuosia vain 1-3krt vuodessa. Keskustelu yrityksistä suuttuu ja sanoo vain haluavansa erota. Onkohan tässä mitään tehtävissä? Lapsia on, osallistuu perhe-elämään niidne hoitamisen ja kotitöiden osalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi haluaa erota. Jos erota haluaa tosissaan, niin on kyllä velvollinen vastaamaan. Jos mulle sanottais noin, jos siis asiat ja itse olisin ok, etten esim. lihonut 30kg, niin en enää miettisi miten miellyttäisin.

Vierailija
2/4 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon, ei sun tarvi tollasta munatonta vätystä katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään voi saada väkisin kiinnostumaan kenestäkään, mutta itsellä tulisi tuossa vaiheessa mieleen olenko itse muuttunut jotenkin huonompaan suuntaan. Vaikka ei tietenkään vika ole aina osapuolessa, jota kiinnostaa. Voihan vain olla, että miehen tunteet ovat muuten vain hiipuneet.

Vierailija
4/4 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 12:30"]

Eihän ketään voi saada väkisin kiinnostumaan kenestäkään, mutta itsellä tulisi tuossa vaiheessa mieleen olenko itse muuttunut jotenkin huonompaan suuntaan. Vaikka ei tietenkään vika ole aina osapuolessa, jota kiinnostaa. Voihan vain olla, että miehen tunteet ovat muuten vain hiipuneet.

[/quote]

Taas tätä. Jos nainen ei halua seksiä, se on naisen oma vika. Jos mies ei halua seksiä, on sekin jostain syystä naisen vika.

Olen edelleen sitä mieltä, että Ap:n kannattaa vaihtaa halukkaampaan.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä