Jouduin taas tilaamaan taksin 2,5km matkalle.
Kyllä harmittaa tämä menier kun ei pysty kävelemään.
Kommentit (32)
Hei sairastan sama tauti nyt jo 9vuotta.. mulle laitettu gentamysiinihoito (Auttoi hyvin!)koska betaserc lääkitys ei toiminut. Aiemmin jos kohtaus päällä niin makoilin ja oksennuin, päänsärky kokoajan, paha olo tulee jos yrittää kävellä.. Mrr..
Vierailija kirjoitti:
Mun isällä on ollut Menierin tauti jo vuosikymmeniä eikä se estänyt sitä käymästä töissä, kävelemästä, pyöräilemästä eikä mistään muustakaan. En oikein ymmärrä tota sun juttuasi.
Ap ei ole sun isä.
Inhoan tuollaista että jos ei jollain niin ei sullakaan.
Tätä mun täti harrastaa koko ajan ja ärsyttää suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isällä on ollut Menierin tauti jo vuosikymmeniä eikä se estänyt sitä käymästä töissä, kävelemästä, pyöräilemästä eikä mistään muustakaan. En oikein ymmärrä tota sun juttuasi.
Silloin kun kohtaus on päällä ei isäsikään voi toimia. Sä nyt vaan et ole nähnyt sillä kohtausta.
Kyllä se on esim kaatunut kohtauksessa ja on tosi sekaisin ja väsynyt sen jälkeen, täytyy loppupäivä ollaa pitkällään ja hissukseen. Ei niitä kohtauksia kuitenkaan jatkuvasti tule, vertaisin pahaan migreeniin. Ei kaikki migreenipotilaatkaan heittäydy selälleen uikuttamaan loppuelämäkseen, vaan pyrkivät sairaudestaan huolimatta käymään töissä, opiskelemaan ja hoitamaan asiansa. Sulla on asenneongelma.
Mä en tykkää tämmösestä "no kun mullakin tai silläkin on se sairaus, mutta se pystyy kyllä siihen ja siihen" -asenteeseen. Sairaudet oireilevat ja ilmenevät ihmisillä eri tavoilla. Migreenipotilaita on monenlaisia, toisilla se on lievempää, toisilla se vie petiin monta kertaa kuukaudessa. Jotkut masentuneet kykenevät opiskelemaan ja töihin, jotkut eivät taas pysty siihen. Ihan turha verrata kehenkään toiseen, kun sairaus kuitenkin ilmenee vähän eri tavoilla ihmisillä. Toki ei kukaan jatkuvaa valitusta jaksa kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole sun isä.
Inhoan tuollaista että jos ei jollain niin ei sullakaan.
Tätä mun täti harrastaa koko ajan ja ärsyttää suunnattomasti.
Mulla on muitakin sairauksia mm pahat rytmihäiriöt, sjögrenin syndrooma yms jotka myös voivat aiheuttaa huimausta.
Miksi lopetit "ammattivalittaja" nimimerkin käytön?
Jos sulla olisi niin paha Menier, kun annat ymmärtää, niin olisit päässyt sairaseläkkeelle. Koska sä et ole eläkkeellä, on lääkäri ja työvoimatoimisto molemmat katsoneet että voi aivan hyvin opiskella ja käydä töissä. Sun suurin ongelma on lorvikatarri ja itsesäälissä rypeminen, sekä loputon huomiontarve.
Ja silti sä jatkuvasti vingut, ettet pääse töihin etkä opiskelemaan?!! Eläkettähän sun pitäisi hakea.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sä jatkuvasti vingut, ettet pääse töihin etkä opiskelemaan?!! Eläkettähän sun pitäisi hakea.
Eläkettä haen koki ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopetit "ammattivalittaja" nimimerkin käytön?
Pikku pakko, kun keväällä valehteli täällä kuolleensa ja sit olevansa joku tuttu joka näki kuinka mies suri. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko lääkärillä valittamista, kuten aamulla arvelit?
Joo, se ehdotti hammasproteeseja.
Se voisi olla kyllä hyvä ratkaisu, jos kerran on niin paljon vikaa hampaissa, pystyisit syömään paremmin ja pääsisit siitä tulehduskierteestä.
En ole mitään hakenut. Vain kävin hammaslääkärissä ja takaisin kotiin. ap