Jouduin taas tilaamaan taksin 2,5km matkalle.
Kyllä harmittaa tämä menier kun ei pysty kävelemään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Onko koskaan parempia päiviä? Auttaako, jos saattaja tukee sinua?
Samanlaisia ne päivät on aina. Auttaisihan se vaan eipä ole mitään saattajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene pyörällä.
En mä pysy pystyssä.
Ammattivalittaja keksinyt taas uuden vaivan millä kerjätä huomiota? Kirjottele vaikka taas joku kiva satu lomamatkasta, siitä sut täällä parhaiten varmaan muistetaan.
Mun isällä on ollut Menierin tauti jo vuosikymmeniä eikä se estänyt sitä käymästä töissä, kävelemästä, pyöräilemästä eikä mistään muustakaan. En oikein ymmärrä tota sun juttuasi.
Oletko täysin suolattomalla ruokavaliolla?
Oletko kokeillut apuvälineitä, esim. rollaattoria?
nim. kohtaukseton jo viidettä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Mun isällä on ollut Menierin tauti jo vuosikymmeniä eikä se estänyt sitä käymästä töissä, kävelemästä, pyöräilemästä eikä mistään muustakaan. En oikein ymmärrä tota sun juttuasi.
Silloin kun kohtaus on päällä ei isäsikään voi toimia. Sä nyt vaan et ole nähnyt sillä kohtausta.
Kyllä menier saattaa toisilla pitää henkilön sängyssä, vaikka toisilla kohtaukset pysyy hallinnassa. Ja epävarmuus/pelko lisää tuskaa. Ei se ole helppo tauti. Mutta jokainen elää niillä mitä on annettu. Eli pakko sopeutua.
Kävin kanssa aamulla alkossa taxilla kun oman auton alkotesteri piippaili siihen malliin.
Eikö tulis halvemmaksi tilata netin kautta sapuskat kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menier saattaa toisilla pitää henkilön sängyssä, vaikka toisilla kohtaukset pysyy hallinnassa. Ja epävarmuus/pelko lisää tuskaa. Ei se ole helppo tauti. Mutta jokainen elää niillä mitä on annettu. Eli pakko sopeutua.
Mulla huimaa koko ajan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun kohtaus on päällä ei isäsikään voi toimia. Sä nyt vaan et ole nähnyt sillä kohtausta.
Kyllä se on esim kaatunut kohtauksessa ja on tosi sekaisin ja väsynyt sen jälkeen, täytyy loppupäivä ollaa pitkällään ja hissukseen. Ei niitä kohtauksia kuitenkaan jatkuvasti tule, vertaisin pahaan migreeniin. Ei kaikki migreenipotilaatkaan heittäydy selälleen uikuttamaan loppuelämäkseen, vaan pyrkivät sairaudestaan huolimatta käymään töissä, opiskelemaan ja hoitamaan asiansa. Sulla on asenneongelma.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tulis halvemmaksi tilata netin kautta sapuskat kotiin?
Kävin hammaslääkärissä. ap
Eikös se ole kiva kun pääsit taas ajelemaan taksilla ja Kela/sossu maksaa?
Oliko lääkärillä valittamista, kuten aamulla arvelit?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kiva kun pääsit taas ajelemaan taksilla ja Kela/sossu maksaa?
Ihan työmarkkinatuesta maksoin. Täytyy sitten sääatää jostain muualta. ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko lääkärillä valittamista, kuten aamulla arvelit?
Joo, se ehdotti hammasproteeseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä sitten mitään ihmeellistä ole että pitää taksi tilata. Mitä siis hait aloituksellasi?
Sääliä?
Olen pahoillani. Onko koskaan parempia päiviä? Auttaako, jos saattaja tukee sinua?