Postinpitis tuoda mulle tänään paketti kotiovelle
Just tsekkasin sen paketin tilanteen seurannasta ja sen mukaan ne on kuulemma yrittäneet soittaa mulle. Puhelin on tossa vieressä ja siihen ei todellakaan ole soitettu. Vievät sen paketin sitten varmaan postiin, kun ei kerran saada yhteyttä vastaanottajaan. Perkele, koittasivat soittaa oikeaan numeroon. Vai onko tämä itellan tapa säästää, ei tarvi kuskailla paketteja ihmisille vaan voi raahata ne suoraan postiin kun väittää vaan että on yritetty soittaa. Kuitataan kotiinkuljetuksen lisämaksu, muttei edes yritetä toimittaa pakettia kotiovelle.
Ei ole edes eka kerta, valittaminenkin on ihan turhaa.
Kommentit (4)
Vaikka kuinka tuntuisi, että valittaminen on turhaa, niin laita silti palautetta. Eihän nuo toimintatavat ikinä muutu, jos niistä ei asiakkaat valita.
Olen postinjakajana töissä ja näen monia kertoja päivässä kuinka asiakkaille soitetaan heidän paketeista. Jos sinulle on yritetty soittaa niin oletko varma että olet antanut heille oikean numeron tai onko puhelimessasi kenttää? Jos asiakkaaseen ei saada yhteyttä parin kerran jälkeen niin tottakai paketti viedään postiin, jotta asiakas varmasti saa sen. Postityö on todella kiireistä ja paketteja odottaa muutkin kuin sinä. Laita ehdottomasti palautetta, mutta muista myös miettiä muita syitä tapahtumalle kuin jakajan laiskuus.
mulle piti paketin tulla kotiovelle jo tiistaina.no ei oo näkyny eikä kuulunu ja nyt ne yrittää sielt tilauspaikasta selvittää missä mun paketti on.prkl.
No et voi muuta kuin laittaa palautteen asiakaspalveluun.