Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oikeasti voi päästä lopullisesti kertaheitolla

Vierailija
14.11.2013 |

jos siis poliisikin on voimaton ihailijasta eroon? Seurailee mua ja vainoaa.Olen tehnyt rikosilmoituksia.Poliisi ei kaiketi ota mua tosissaan.Mies seuraa kuten eilenkin autollaan pienen välimatkan päästä mihin menin,kenen kanssa juttelin.Pitää päiväkirjaa menoista ja kuvittelee oikeasti että olen hänelle raskaana ym sairasta.Käy kyttäämässä oveni takani ja käyttäytyy kuin olisi miesystäväni.Tää on ehkä sairainta hetkeen.Rallia on jatkunut monta vuotta.Mies ei luovuta eikä pelkää viranomaisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvittelee oikeasti elävänsä mun kanssa ja että esim verhojen asento viittaa johonkin vihjeeseen että olisimme yhdessä.Tää on ihan sairasta.Hain lähestymiskieltoa tälle hullulle.

Vierailija
2/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on. Minulla on mielisairas exä, joka harrasti tuollaista, ja oli lisäksi vaarallinen. Virallinen lähestymiskieltokaan ei aidosti hullua pidättele. 

Joten minä sitten tein niin radikaalin ratkaisun lopulta kuin vaihdoin paikkakuntaa ja nimeä ja muutin kaikki tietoni salaisiksi. Toistaiseksi olen saanut jo 4 vuotta olla rauhassa tyypiltä. Vähän inhottaa se, etten voi esim. mennä sosiaaliseen mediaan, koska ikuisesti seuraa se pelko, että exä löytäisi minut sitä kautta jotenkin, eri nimestä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mä en tunne tätä miestä miestään.Hän on vain jotenkin pimahtanut nähdessään mut.Meillä ei tosiaan ole mitään suhdetta takana.

Vierailija
4/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvittelee että olen vielä varattu ja ikään kuin odotan lopullista eroa ja sitten hän voi tulla elämääni.Tässä on jotain todella outoa.Hän kuvittelee että olemme lopulta yhdessä.

Vierailija
5/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkoo roskiksia löytääkseen todisteita yhdestä olosta,raskaudesta ym.Saattaa istua tuntikausia autossaan nähdäkseen edes vilauksen minusta.

Vierailija
6/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäivänä seisoi viimeksi oveni takana.Ei oo hauskaa!Kuvittelee varmaan taas eikä ole eka kerta,että olen hänelle raskaana.Ihan oikeasti.Miten tuollainen pöpipää saa olla vapaalla jalalla?

Vierailija
7/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä juuri viikko sitten epäillyt olevasi raskaana jollekin elokuiselle yhdenyönjutulle?

Vierailija
8/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi? En ole ollut missään vaiheessa raskaana.Ikää on sen verran paljon että ei ole mahdollista tulla raskaaksi.Olen 48-vuotias.

Vierailija
9/9 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika tylsää käydä itsensä kanssa monologia keskustelupalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi