Auttakaa seksi yksitoikkoista
Mitä tehdä suhteessa jossa seksi on yksi toikkosta.. Olen yrittänyt laittaa vihjailevia viestejä ostellut seksi leluja ja vaatteita naiselleni mutta mikään ei auta illasta toiseen samaa rataa mennään.. Mitään seksi leikkejä ei vaikka olen ehdotellut vaikka mitä. Itse tykkäisin vähä rajummastakin seksistä eli sitomis ja sträppi leikit ja alistus olis kivaa mut naiseni ei suastu mihkään. Pistäkää vinkkejä ja kaikkee mitä tulee mieleen millä saan naiseni innostumaan seksistä.. Asiallisia vastauksia kiitos tulemaan.....
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 08:37"]
sinäsä hankala tilanne, koska toista ei voi pakottaa.
Ehdota, puhu ja yritä saada avautumaan, muuten se ei varmaan toimi.
Ehkä hän ujo kertomaan fantasiastaan, pelkää että naurat.
Pyydä vaikka hänen kirjoittamaan eroottinen tarina, ehkä se avaa solmuja?
M43nääsville
[/quote] Juuri näin, seksi yksitoikkoista? Olisiko haluttomuutta? Vie vaimosi lääkäriin, siltä saa avun. Seksilelut piristää parisuhdetta. Voisitko kertoa hieman lisää ongelmasta? N 49
Menee myös itseltä halut kun yrittää kaikkee tehdä ja vihjata ja toinen ei syty Millään millekkään uudelle asialle...
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 21:43"]
M43nääsville
[/quote] Juuri näin, seksi yksitoikkoista? Olisiko haluttomuutta? Vie vaimosi lääkäriin, siltä saa avun. Seksilelut piristää parisuhdetta. Voisitko kertoa hieman lisää ongelmasta? N 49
[/quote]
Viisaan ja fiksun naisen puhetta...;)
Ongelmat ei ratkea pohtimalla vaan toiminnalla, oli se toiminta sitten millaista tahansa
M43nääsville
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 08:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 21:43"]
M43nääsville
[/quote]
Viisaan ja fiksun naisen puhetta...;)
Ongelmat ei ratkea pohtimalla vaan toiminnalla, oli se toiminta sitten millaista tahansa
M43nääsville
[/quote] Luulen tietäväni asiasta jotain, koska itselläni oli myös se kausi kun ei huvittanut yhtään. Johtui monesta asiasta, ikä oli ainakin yksi tekijä. Meillä mieheni teki oman ratkaisun kun en tajunnut itse tilannetta. Uusia virityksiä.Olin pikkuhiljaa muuttunut ja kaikki johtui hormoonien (estrogeenin) puutteesta joka johti siihen että mieheni oli puutteessa. Tämä vaikutti myös mielialaan. Menin lääkäriin ja alkoi hormoonikorvaushoito. Asia korjaantui ja halut palasi. Olisinpa mennyt aikaisemmin lääkäriin monelta mielipahalta ja loukkaukselta olisi vältytty. Mieheni ei tajunnut asiaa luuli vain että en enää rakasta. Estrogeeni on kumma aine, kun se on kropassa vähissä nainen muuttuu muumioksi. Olihan se vaikeaa mennä lääkäriin ja tunnustaa oma vajavaisuutensa. Lääkäreille tämä on arkipäivää. N 49
Se nyt vaan on tosiasia että kun tulee ikää lisää miehelle ja naiselle silloin tulee kuvioihin mukaan joitakin sairauksia jotka vaikuttavat esim, miehillä erektioon. Naisilla se on tuo estrogeeni, tietysti on myös muita syitä. Mulla se oli toi hormoonijuttu.
N 49
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 08:44"]
Se nyt vaan on tosiasia että kun tulee ikää lisää miehelle ja naiselle silloin tulee kuvioihin mukaan joitakin sairauksia jotka vaikuttavat esim, miehillä erektioon. Naisilla se on tuo estrogeeni, tietysti on myös muita syitä. Mulla se oli toi hormoonijuttu.
N49
Rohkeaa hoitaa se kuntoon ja vielä myöntää se täällä....pointsit...:)))
M43nääsville
Pitää nussia kerrankin niin, että nainen saa orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 08:44"]
N49
Rohkeaa hoitaa se kuntoon ja vielä myöntää se täällä....pointsit...:)))
M43nääsville
[/quote] Kiitos, miksi en kertoisi omasta kokemuksesta jos joku ottaisi opiksi ajoissa ja säästyisi tältä surulta ja murheelta. Joku tietysti voi ajatella ettei minulle käy noin mutta on hyvä tiedostaa asia.
M43nääsville