Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi akateeminen nainen haluaa karskin äijän?

Vierailija
13.11.2013 |

Mun märkä päiväuni on, että mies tulee töistä öljyisenä ja hikisenä, kaataa pihasta puun, hitsaa jotain, korjaa jonkin vian mun autosta ja lopuksi ottaa mut kyselemättä seinää vasten.

Pukumiehet ei säväytä, varallisuuskaan ei jaksa kiihottaa, eikä oikeasti älyllä voi mua vietellä.

Eikö ole outoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. :)

Samma här.

Vierailija
2/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin karskin äijäni, koska näin hänen sydämeensä: hän tarvitsee minua, minä häntä, me täydennämme toisiamme - ja vuosienkin jälkeen hän kiihottaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa parissa kohtaa äly ja voima.

Vierailija
4/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, sillä naisen perimmäinen luonto on olla alistettu ja avuton heittopussi. Tämä on biologiaa, eikä muutu esimerkiksi sillä, että tehdään kiintiöitä ja oikoteitä naisille työelämän johtopaikoille.

Vierailija
5/8 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, koko maailman sivu noin se parinmuodostus ja seksuaalinen nälkä vaan menee.

Vierailija
6/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisää: minun karski äijäni on myös älykäs eikä tee minulle mitään, mitä en halua. Ei siis alista. Heittopussi tai avuton en todellakaan ole. 

Vierailija
7/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 3 lisää vielä: Kaiken huipuksi karski äijäni ja minä olemme vanhempina aivan loistava tiimi. Suosittelen siis karskeja äijiä. :)

Vierailija
8/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan vastakohdat täydentävät toisiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän