Suositelkaa jotain ihanaa perjantairuokaa!
Hyvää punkkua on, mutta mitä sitä söisi? Tekisi mieli jotakin vähän erityistä ja tosi hyvää, mutta ei siis mitään pizzaa, kebabbia tai nakkia. Suosittele jotain!
Kommentit (31)
Nauravat nakit ja Mummon muusi. Turun sinappia, punakorkkinen tuubi.
Pyttipannua munalla ja suolakurkulla.
Perunamuusia, wilhelm makkaraa ja jauhelihapihvejä. On muuten hyvää esim. Jaffan kanssa.
Ihanaa täyttävää lasagnea, kunnon juustoraastevuorella.
Makkarapotut kaikilla lisukkeilla.
Kanaviillokkia mustaherukkahillolla.
Pastaa, chorizo - kastike ja aurajuustokastike. Parasta ikinä, salami tai pepperoni käy myös makkaraksi.
BLT-leivät tai jokirapu-cesarsalaatti. Lihapullat taas isommalle porukalle. Ne itsetehdyt ja perinteiset.
Mä oon menossa hakemaan tatteja metsästä illaksi. Käristän ne paistinpannulla pekonin ja sipulin kaverina. Jälkiruuaksi glögiä ja juustoa.
Kalapuikkolasagne. Pastalaattojen tilalle tulee kalapuikkoja. Omnomnom!
Aitoa perunamuusia, rapeiksi paistettuja kalafilepuikkoja ja tartarkastiketta. Raikasta punakaalisalaattia puolukoineen "kylkeen".
Vierailija kirjoitti:
Kanaviillokkia mustaherukkahillolla.
Samaa minäkin olisin ehdottanut, mutta sitten näin punaviinin että kävisikö ne yhteen vai pahentaisiko toinen toistaan.
Vierailija kirjoitti:
Perunamuusia, wilhelm makkaraa ja jauhelihapihvejä. On muuten hyvää esim. Jaffan kanssa.
Annoin alanuolen tosta jaffasta. Yök mikä yhdistelmä!
Nyt laitan sitten rasvaisen ja epäterveellisen. Paahda leivät, tee bearnaisekastike, paista broileria, paista pekonia, paista herkkusieniä kokonaisina purkista, siivuta tomaattia, avaa ananaspurkki ja avaa juustoraastepussi.
Leivän päälle broilerit, kastike ja muut ja päälle juustoraaste ja uuniin.
Tampereen Tillikassa oli aikoinaan nimeltään "Pilvenpiirtäjän kanaleipä".
Itse laitan nuo omiin annoskulhoisiinsa.