Vauva.fi:n keskustelut nyt myös Ilta-Sanomissa!
Olettekos huomanneet, että jos kirjoitatte tänne oikein reteän otsikon, juttu saattaa löytyä nyt myös Ilta-Sanomista? Luin muina naisina Riitta Väisäsen hauskasta laihdutuksesta Viihde-osiosta, niin vieressä oli Vauvan otsikoita. Riitta Väisäs -sivulle päädyin ihan uutisia lukemalla.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kannatta muistaa että näitä palstoja lukee myös monet yleistä mielipideilmastoa seuraavat tahot.
Persujen nousu ennustettiin tällä palstalla. Samoin Trumpin voitto.
Vierailija kirjoitti:
Useat aloitukset täällä ovat suoraan toimittajien tekemiä.
Kyllä sen huomaa. Myös toimittajat lietsovat keskustelua omilla kommenteillaan.
Näin pidetään palstaa aktiivisena ja hiukkasen ilkeänä ja tietyllä tavalla, väärälläkin tavalla kriittisenä.
Puhtaasti asiakirjoitukset lähtevät täältä ensimmäisinä, koska niissä on niin paljon faktaa, ettei heikot trollit sun muut kykene vastaan väittämään ja heidän kiinnostus tuon asian kommentointiin päättyy.
Oiskohan oikeasti näin? Olen kyllä monesti ihmetellyt, että miksi monet asialliset, oikeasti kiinnostavat ketjut poistetaan. Ja monesti, kun olen kirjoittanut jonkin viestin/viestejä, joihin olen etsinyt linkkejä, joissa on kirjoitukseni tueksi faktoja, ei ole mennyt kauan, kun huomaan, että kyseinen ketju on poistettu.
Jos tämä on todella tuollaista pelleilyä, niin taidan minäkin poistua täältä kokonaan (tekisi kyllä mielenterveydellekin hyvää...).
Istutan ketjuihin keksittyjä juttuja.