Apua! Sovin illalle menoa, mutta nyt haluaisin vain jäädä kotiin ja juoda viiniä pyjamassa.
Olen onnistunut välttelemään kavereita ja ulkoilua helmikuusta lähtien kiitoksia koronan, mutta nyt painostusta oli liikaa. Vielä eilen oli neutraali olo, mutta nyt haluaisin vain perua menot ja jäädä kotiin. Kohtalon tovereita tai neuvoja? Flunssakortti on jo kulutettu loppuun.
Kommentit (10)
Mikset vain sano että muutit mieltäsi ja jäät kotiin? Ei aikuisen ihmisen tarvitse mitään selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain sano että muutit mieltäsi ja jäät kotiin? Ei aikuisen ihmisen tarvitse mitään selitellä.
Pöh. Ei aikuiset ihmiset toimi noin. Perutaan meno kun ei nyt niin huvita. Toisilla on voinut olla kova järjestäminen kun jotain on sovittu. Aikuisilla kun voi olla töitä ja perhettä. Jos tulee oikeasti este, silloin kaikki ymmärtää että meno pitää perua. Mutta ei sellaisella ystävät säily, jotka ei sen vertaa kunnioita että pyrkii pitämään sovitusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Ei aikuiset ihmiset toimi noin. Perutaan meno kun ei nyt niin huvita. Toisilla on voinut olla kova järjestäminen kun jotain on sovittu. Aikuisilla kun voi olla töitä ja perhettä. Jos tulee oikeasti este, silloin kaikki ymmärtää että meno pitää perua. Mutta ei sellaisella ystävät säily, jotka ei sen vertaa kunnioita että pyrkii pitämään sovitusta kiinni.
Tämä. En itse soittaisi enää ystävälle joka peruisi sovitun menon sanomalla että ei sittenkään nappaa. :D
Voi hyvä ihminen, katko suhteet kavereihin. Et ole nähnyt heitä 7 kuukauteen etkä vieläkään halua nähdä. Mitä sinä kiusaat itseäsi ja muita? Anna olla.
Parhaa reissut on yleensä silloin, kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ole ladattu mitään odotuksia, joten ei tule niitä pettymyksiä.
Mulla sama tilanne, mutta aion kyllä mennä. Sohvalle ehdin mädäntyä myöhemminkin. Ihanaa kun on ystäviä jotka seuraani kaipaavat. Kaikilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En itse soittaisi enää ystävälle joka peruisi sovitun menon sanomalla että ei sittenkään nappaa. :D
Onhan sillä yksi hyvä syy. Viiniä jo valmiiksi niin mitä muuta muka tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä yksi hyvä syy. Viiniä jo valmiiksi niin mitä muuta muka tarvii?
Ei kai sitä muuta tarvitsekaan, mutta itse en tarvitsisi tuollaista ystävää.
Helppoa! Itse istut pyjamassa sohvalla viinilasi kädessä ja sitten naamapuhelu kavereiden luokse. Problem solved.
Mene kavereiden kanssa. Voithan olla kotona sitten huomenna? Mulle tulee aina tuollainen olo etten jaksaisikaan, mutta sitten kun vaan menee niin ei kyllä kaduta yhtään. Jos ne on oikeasti hyviä kavereita, teille tulee hauskaa.